Nitin منون موجود در ICC نخبگان پنل

Nitin منون تبدیل به سومین هندی داوری را شامل می شود در ICC نخبگان پنل داوران با کریکت را در بدن حاکم اعلام ارت

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

Nitin منون تبدیل به سومین هندی داوری را شامل می شود در ICC نخبگان پنل داوران با کریکت را در بدن حاکم اعلام ارتفاع خود را به ردیف بالا در روز دوشنبه.

همیشه از officiating در ازدواج خود کلاس اول مسابقه به عنوان یک 28 ساله در 2011-12, Nitin به عنوان یکی از سازگار ترین داوران در کریکت هند.

این است که در انعکاس این واقعیت است که او در حال حاضر به ویژه در سه آزمون 24 ODIs و 16 T20Is در مردان کریکت. 36 سال از ایندور نیز ایستاده بود در 10 زنان T20Is از جمله 2018 و 2020 T20 جام جهانی.

Nitin که دو لیست حضور برای, Madhya Pradesh در منطقهای یک dayers در سال 2004 می پیوندد S. Venkataraghavan و S. راوی در این باشگاه از سرخپوستان که از آن ساخته شده به نخبگان پنل.

پدرش نارندرا شد و همچنین بین المللی داوری و کلاس اول کریکت. Nikhil او برادر کوچکتر شده است officiating در گروه سنی کریکت به عنوان بخشی از BCCI پنل.

محاسبه خطر

Nitin اعتراف کرد که این یک خطر محاسبه شده برای تغییر تمرکز به umpiring. "من متوجه شدم که من که خوب یک کریکت برای حفظ [خودم] در سطح کلاس اول, بنابراین ما در مورد آن را در خانه و تصمیم به تمرکز بر روی umpiring به جای. این یک خطر محاسبه شده اما من خوشحالم که آن را برای من کار می کرد" Nitin گفت هندو.

"او [منون Sr] نیز خوشحال اما همیشه از دوران کودکی ما, ما هرگز مورد بحث کریکت در خانه. و همان قاعده حتی در حال حاضر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن