پنجاب: AAP انتقاد شدید دولت برای پیاده روی, پزشکی, هزینه دانشگاه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:08:24 pm سروان سینگ Amar

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:08:24 pm
Punjab: AAP slams govt for hiking medical college fees سروان سینگ Amarinder

Aam Aadmi Party در پنجاب انتقاد کنگره تصمیم دولت برای ایجاد آموزش پزشکی پر هزینه توسط 77 درصد ادعا که مثل قبلی Badal دولت سروان Amarinder سینگ بیش از حد بازی شده است به دست "آموزش پزشکی مافیا" فعال در دولت است.

همچنین خواستار راه اندازی یک کمیسیون تحت تماشای یک نشسته قاضی دادگاه عالی به دنبال به جریان 'لوت' از دانشجویان پزشکی در پنجاب با آوردن یک کاغذ سفید در هزینه های ثابت و شارژ از دانش آموزان از MBBS, BDS, MD / MS و دانشکده پرستاری از سال 2013.

در یک بیانیه مشترک صادر شده از دفتر مرکزی حزب در پنج شنبه, دولت, هسته ای رئیس کمیته Budhram رئیس سخنگوی Baljinder Kaur و دیدار با Hayer (همه MLAs) گفت که پنجاب کابینه تحت رهبری وزیر سروان Amarinder سینگ حال افزایش هزینه های پزشکی دانش آموزان توسط 77 درصد نتیجه گیری آموزش پزشکی در پنجاب گران تر از هر کشور دیگر از کشور است.

Budh رم گفت: قبلی Badal دولت تا به حال برای اولین بار پیاده به هزینه MBBS هر دانش آموز از تومان 20 lakh به 30 تومان lakh در تاریخ 30 ژوئیه 2013 و پس از آن در تاریخ 7 مارس 2014, بیشتر, پیاده روی, آن را از 30 تومان lakh به تومان 40 لاخ.

شورشی AAP MLA Sukhpal Khaira نیز محکوم به حرکت می کند و گفته است که نگران کننده به یاد داشته باشید که دولت این افزایش بزرگ در ساختار هزینه گفت: دانشکده های پزشکی در زمانی که مردم عادی reeling تحت شدیدترین بحران اقتصادی.

Khaira گفت: این تکان دهنده بود به یاد داشته باشید چنین شیب دار پیاده روی به خصوص با در نظر گرفتن این بحران همه گیر, به مردم در حال مبارزه برای ایجاد دو به پایان می رسد دیدار در کشورهای جهان سوم مانند هند و ایالت پنجاب.

او پرسید: سروان Amarinder بلافاصله به عقبگرد شیب دار پیاده روی و خواستار آن شدند که سانتی متر باید شخصا به تقاضا از پدر و مادر و فرزندان خود برای چشم پوشی از هزینه ها توسط بخش خصوصی اداره مدارس و کالج ها از پنجاب عنوان شده است وجود دارد هیچ معنی دار مطالعه در طول سه ماه گذشته با توجه به مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب