لالیگا تایید رئیس باشگاه سر گرفته خواهد شد, گروه آموزشی از روز شنبه

فوتبال اسپانیا دارای لبه و نزدیک به بازگشت پس از یک مکث طولانی با توجه به COVID-19 همه گیر پس از لالیگا جمهور

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

فوتبال اسپانیا دارای لبه و نزدیک به بازگشت پس از یک مکث طولانی با توجه به COVID-19 همه گیر پس از لالیگا جمهور خاویر Tebas تایید باشگاه در دو بخش آغاز خواهد شد آموزش در گروه های 10 بازیکن از دوشنبه.

بازگشت به گروه آموزش زیر یک دولت اعلام روز شنبه اجازه می دهد تیم های ورزشی به بازگشت به فعالیت بدون در نظر گرفتن وضعیت مستند در منطقه خود را دارند.

قبلا فقط تیم از مناطق که در فاز اول د-تشدید ملی وضعیت اضطراری خواهد بود قادر به بازگشت به آموزش در گروه. استان مادرید و بارسلونا در حال حاضر در فاز صفر است.

"تایید بازگشت گروه های آموزشی کمک خواهد کرد که به سطح بالا به تأمین آموزش" Tebas گفت Spanish television station Movistar در روز یکشنبه. "این بسیار مهم است که همه تیم ها در حال آموزش در همان سطح و ما سپاسگزار است که در حال حاضر مورد."

همه سازمان فوتبال در اسپانیا شده است به طور نامحدود به حالت تعلیق در پس مارس 12 با Tebas قبلا هشدار است که باشگاه می خواهد از دست می دهند تا یک میلیارد یورو اگر فصل اجازه داده نمی شد به پایان خواهد رسید.

باشگاه شروع آموزش فردی در اوایل این ماه و در گام بعدی خواهد بود برای آنها را به حرکت به آموزش کامل قبل از از سرگیری مسابقات بدون تماشاگر است که باید توسط دولت تصویب و به وزارت بهداشت.

Tebas مجددا تاکید کرد که او امیدوار است که مسابقات شروع خواهد شد تا دوباره از 12 ژوئن و گفت: او احساس حتی بیشتر خوش بینانه در مورد قادر بودن به کامل فصل بعد بوندسلیگا شد اولین بار عمده اروپا لیگ به رزومه اقدام این آخر هفته.

"من فرستاده و من تبریک می گویم به بوندسلیگا چرا که آنها فوق العاده ای ساخته شده تلاش," او اضافه شده است. "ما کار کرده اند بسیار سخت در کنار آنها در این چند ماه گذشته تبادل پروتکل ها و ایده ها و من بسیار افتخار از بوندسلیگا به دلیل آن آسان نبود اما آنها بودند و آنها به عنوان مثال به دنبال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب