مهربانی ما را به یاد ما هستید در این با هم

ما از شنیدن "ما همه در این با هم" اما زمانی که ما در حال راه رفتن روز به روز آن را می توانید مانند ما در این د

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

ما از شنیدن "ما همه در این با هم" اما زمانی که ما در حال راه رفتن روز به روز آن را می توانید مانند ما در این در خود ما است.

من شده اند خوشحال داستان من و بعد فورا رفت واز به تازگی به یادآوری است که مردم واقعا به دنبال یکدیگر و کوچک که اعمال محبت را یک تفاوت بزرگ. در اینجا سه داستان من دوست دارم به اشتراک گذاشتن با شما.

از کتی در دشت اوهایو: "این ممکن است به نظر می رسد مانند یک چیز کوچک اما به من نبود. من در فروشگاه دلار برداشت تا برخی از چیزهایی که ما را از. من تو را دیدم یک مرد با یک بیل. من تا به حال راه می رفت از طریق فروشگاه دو بار و به نوعی آن را از دست رفته. من از جایی که او آن را در بر داشت و او گفت که آن یکی از آخرین.

"من پرداخت می شود برای من مسائل و راه می رفت به ماشین من. او آمد و به من بیل گفت: "خدا به شما برکت دهد.' او نمی توانست شناخته شده است که آن را روز تولد من روز قبل و من احساس کردن در مورد چیزهای مختلف یا این که با فعالیت های بچه ها من تا به حال به صرف زمان در باغ من را دوست دارند. او ساخته شده روز من. من هم اکنون می توانید با آرامش در باغ من در این سال کار کنند چون من در نهایت باید زمان و یک بیل."

Jaime از مرغ سقا Rapids, Minn. می گوید: "به عنوان نوه من در حال آماده شدن برای آموزش از راه دور آنها نیاز به کاغذ کامپیوتر. من تعیین شده و خریداران به دلیل خود را 1 سال به تازگی تشخیص داده شده است با ذات الریه.

زندگی در یک شهر کوچک وجود دارد بیش از حد بسیاری از گزینه های خرید. گزینه شماره 1: دلار به طور کلی. آنها تا به حال هیچ مقاله کامپیوتری. گزینه شماره 2: بازی, خانواده, دلار. مدیر فکر کردم ممکن است برخی در دفتر خود عرضه بخش اما افسوس که در آن همه چیز به فروش می رسد چرا که ظاهرا همه آموزش از راه دور!

"همانطور که من در ترک این مدیر گفت:" در یک دقیقه نگه دارید.' او به پایان رسید چک کردن مشتری او بود در انتظار و رهبری خود را به انبار. هنگامی که او آمد او به من یک بسته کاغذ کامپیوتر. نه برای فروش,' اما از این فروشگاه ، ارائه شده به من پرداخت اما او نمی خواهد بشنود از آن است.

""ما باید به آنچه که ما می توانیم در حال حاضر به کمک به یکدیگر," او گفت:. چه یک برکت و رحمت برای زندگی در یک شهر کوچک!"

از جسیکا در Athens, Ohio: "من مجموعه ای از تبادل نظر Mason jar لوستر از فروشگاه Etsy صاحب نام هوارد. یک ماه پیش من اعتراف کرد به او که من یک متخصص تغذیه در بیمارستان بود و من در سر من تلاش برای مدیریت قطعات الکتریکی. من به او گفتم من می خواهم برای قرار دادن همه چیز به عقب و پرداخت به او را به پایان برساند آنها را به طور کامل.

"من آنها را بسته بندی شده و ارسال شده هفته گذشته. امروز او به نام من و به من گفت که او را به انجام این کار به صورت رایگان پس از من مراقبت های بهداشتی کارگران و باید به اندازه کافی برای مقابله با!"

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب