آتش آن را برای خوش طعم بهار کبابی فیله گوشت خوک

من هرگز بسیار هیجان زده به آتش تا من جلو پنجره. به جای به دنبال غذاهای راحتی از زمستان قرنطینه مانند ماکارونی,

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

من هرگز بسیار هیجان زده به آتش تا من جلو پنجره. به جای به دنبال غذاهای راحتی از زمستان قرنطینه مانند ماکارونی, در خانه, نان و شیرینی, من در حال حاضر خودم به طور طبیعی ولع مصرف رنگارنگ پلاتر نیز چاشنی سبزیجات و خوش طعم, گوشت دودی مانند این بهار کبابی فیله گوشت خوک.

مازو گوشت خوک یکی از مورد علاقه من گوشت برای کباب. نه تنها آن است که یک منبع فوق العاده سالم و پروتئین بدون چربی و دیگر مواد مغذی آن نیز مقرون به صرفه و شگفت آور آسان به طبخ.

در واقع اولین بار من همیشه کبابی یک مازو گوشت خوک توسط خودم بود که در طول ساقه عکس برای من گوشت خوک کبابی فیله با گیلاس سالسا, دستور ویژه در جولای 27, 2016. در وجود من اعصاب, عکس ها معلوم شد به زیبایی و گوشت خوک کبابی طعم شگفت انگیز است. از آن نقطه من تا به حال یک نقطه نرم برای مازو گوشت خوک.

Fresh chives, basil and parsley are combined with lemon and garlic to provide the base of flavor for this deliciously simple marinade. Sarah Nasello / The Forum

پیازچه تازه ریحان و جعفری در ترکیب با لیمو و سیر به ارائه پایه عطر و طعم این ترشی خوشمزه ساده. سارا Nasello / انجمن

ما فراوانی از تازه پیازچه در باغ ما در این سال بود که الهام بخش برای خوش طعم ترشی در این دستور غذا. پیازچه بخوان از بهار و من می خواستم برای ایجاد یک ظرف که پر است از مواد تازه و روشن و طعم.

این ساده ترشی ساخته شده است با ترکیبی از سبزیجات تازه از جمله کاهو و جعفری و ریحان و همچنین به عنوان چرخ کرده, سیر و لیمو. برای مایع اجزای علاوه بر روغن زیتون فوق العاده خالص من با استفاده از انواع اسیدهای برای کمک به ترد کردن گوشت و اضافه کردن عطر و طعم تر مانند شراب سفید آب لیمو و سرکه شراب قرمز.

برای آماده سازی گوشت خوک, اول, با استفاده از یک چاقوی تیز با نوک باریک مانند یک چاقو قصابی به حذف لایه silverskin غشاء از مازو.

The membranous silverskin tissue must be removed as it cannot be digested and won't dissolve as the meat cooks. Sarah Nasello / The Forum

این غشایی silverskin بافت باید حذف به عنوان آن را هضم نمی تواند و نمی خواهد حل به عنوان گوشت آشپز. سارا Nasello / انجمن

در حالی که چربی ذاتی است به گوشت و به ارمغان می آورد یک تن از عطر و طعم با آن براق و نقره بافت همبند نمی تواند هضم و باعث می شود گوشت به سختی و جویدنی. این مرحله کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که بافت گوشت خوک است ترد و آبدار است.

بعدی محل tenderloins در یک ظرف پخت و فصل هر سخاوتمندانه با حلال نمک و فلفل سیاه و سپس با پوشش همه ترشی. مایعات گیاهان و ادویه را دم گوشت با طعم و حساسیت. توصیه می کنم اجازه مازو گوشت خوک در آن بخیسانید و در یخچال به مدت حداقل دو ساعت قبل از کباب و یک شبه حتی بهتر است.

The pork tenderloins are evenly coated with the marinade and then refrigerated for at least two hours before grilling to ensure a flavorful and tender result. Sarah Nasello / The Forum

گوشت خوک tenderloins هستند به طور مساوی پوشش داده شده با سرکه و سپس در یخچال به مدت حداقل دو ساعت قبل از کباب به اطمینان حاصل شود ومزه و مناقصه در نتیجه. سارا Nasello / انجمن

به طبخ گوشت خوک در ابتدا مطمئن شوید که کوره خود را تمیز و روغن کاری. من کوره مازو مستقیم حرارت بالا سوزاننده هر طرف برای اولین بار برای چند دقیقه برای رسیدن به کوره علائم قبل از تبدیل.

ایده آل درجه حرارت پخت و پز برای فیله گوشت خوک 145 درجه برای اطمینان از نور صورتی مرکز و مطلوب بافت. من حذف گوشت از کوره زمانی که من دماسنج می رسد 135 تا 140 درجه به عنوان متوسط ادامه خواهد داد به افزایش می دهد به عنوان استوار گوشت قبل از کنده کاری.

این بهار کبابی فیله گوشت خوک پر از روشن و ملایم عطر و طعم با satisfyingly دودی پایان است که تنها می تواند از کباب در خارج از منزل. شاد کباب!

The pork tenderloins are marinated for several hours and then grilled over high, direct heat. Sarah Nasello / The Forum

گوشت خوک tenderloins خوابانده برای چند ساعت و سپس کبابی بیش از بالا حرارت مستقیم. سارا Nasello / انجمن

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای یک چاپگر دوستدار نسخه از دستور

خدمت: 4 تا 6

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری پیازچه تازه ریز خرد شده

¼ فنجان جعفری تازه ایتالیایی, ریز خرد شده

¼ فنجان ریحان تازه ریز خرد شده

3 حبه سیر ،

آب و مزه از لیمو 1

¼ فنجان روغن زیتون فوق العاده خالص

1 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز

3 قاشق غذا خوری شراب سفید (و یا اضافه کردن اضافی قاشق غذاخوری سرکه و 2 قاشق غذاخوری آب)

1 قاشق غذاخوری + 1 قاشق چای خوری نمک کوشر تقسیم

2 قاشق چای خوری + ½ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین تقسیم

2 کل گوشت خوک tenderloins (حدود 1.25 هر پوند)

جهت:

در یک کاسه متوسط هم بزنید با هم پیاز, جعفری, ریحان, سیر و لیمو تا ترکیب شده است. اضافه کردن آب لیمو و روغن زیتون و سرکه و شراب و ماهوت پاک کن زدن به ترکیب. اضافه کردن 1 قاشق چای خوری نمک کوشر و ½ قاشق چای خوری فلفل سیاه و ماهوت پاک کن دوباره تا گنجانیده شده; را کنار بگذارند.

با استفاده از یک چاقوی تیز برای حذف تمام لایه silverskin از هر مازو و هر گونه چربی به عنوان مورد نظر (به یاد داشته باشید که عطر و طعم). این silverskin نمی تواند هضم و موجب خواهد شد که بخشی از گوشت سخت و جویدنی.

محل tenderloins در یک ظرف پخت و یا کباب تابه. فصل هر فیله را با باقی مانده قاشق غذاخوری نمک حلال و 2 قاشق چای خوری فلفل سیاه پخش هر یک در بالا و پایین. پور همه ترشی بیش از tenderloins و استفاده از دست یا یک قلم مو برای پوشش tenderloins کاملا با مخلوط. پوشش ظرف و در یخچال به مدت حداقل 2 ساعت قبل از کباب یا تا 24 ساعت.

هنگامی که کوره داغ است, برس مقداری روغن در انواع اسکلت و سپس اضافه کردن مازو گوشت خوک. اجازه دهید گوشت نشستن به مدت حداقل 2 تا 3 دقیقه در کوره قبل از تبدیل و سپس کوک برای حدود 13 تا 15 دقیقه تبدیل گهگاه و به صورت دوره ای کوک گوشت با باقی مانده سرکه.

برای بررسی doneness قرار دادن یک دماسنج گوشت به ضخیم ترین قسمت از مازو. درجه حرارت ایده آل برای فیله گوشت خوک 145 متوسط نادر و 160 متوسط. گوشت را ادامه پخت و پز برای چند دقیقه حتی خاموش کردن کوره و بهتر است به آن را حذف هنگامی که دماسنج 5 تا 10 درجه زیر دمای مورد نظر خود را به عنوان گوشت را ادامه پخت و پز برای چند دقیقه به آن استوار است.

پس از انجام حذف گوشت از کوره پوشش به آرامی با فویل قلع و اجازه دهید بقیه حداقل به مدت 5 تا 10 دقیقه قبل از کنده کاری به برش ¼ اینچ ضخامت.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب