اکثر COVID-19 برنامه های گوشی های هوشمند نمی وعده حفاظت از حریم خصوصی: مطالعه

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 1:19:22 pm محققان اذعان کرد که اقتصاد: تدابیر

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 1:19:22 pm
covid apps, corona apps, covid apps privacy, covid apps safety محققان اذعان کرد که اقتصاد: تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش ویروس.

اکثر برنامه های کاربردی موبایل که در مسیر گسترش COVID-19 نیاز به دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران, اما تنها تعداد انگشت شماری نشان داده خواهد بود ناشناس رمزگذاری شده و امن با توجه به مطالعه توسط هند-منبع محققان در ایالات متحده است.

استاد Masooda بشیر و دانشجوی دکترای Tanusree شارما از دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین مورد تجزیه و تحلیل 50 COVID-19-مربوط به برنامه های موجود در فروشگاه Google Play برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران و حفظ حریم خصوصی خود را حمایت.

محققان اشاره کردند که این نگرانکننده است که این برنامه به طور مداوم جمع آوری و پردازش بسیار حساس و اطلاعات شناسایی شخصی در مورد بهداشت و درمان محل و مستقیم شناسههای مانند نام ، سن ، آدرس ایمیل و رای دهندگان و یا شناسایی ملی از یک کاربر.

"دولت با استفاده از چنین تکنولوژی ردیابی و امکانات برای آنها چگونه ممکن است استفاده از آن پس از همه گیر است — chilling به بسیاری از" محققان نوشت: در مطالعه منتشر شده در مجله Nature Medicine.

"قابل توجه, نظارت نقشه برداری از طریق نرم افزار اجازه خواهد داد که دولت برای شناسایی افراد سفر و مسیرهای خود را در تمام شبکه های اجتماعی" آنها اشاره کرد. محققان توضیح داد که ویژگی های COVID مربوط به برنامه های توسعه در سراسر جهان شامل نقشه زنده و به روز رسانی از موارد تایید شده در زمان واقعی مبتنی بر مکان, هشدار, سیستم های نظارت صفحه اصلی جداسازی و قرنطینه مستقیم گزارش به دولت علائم و آموزش و پرورش در مورد COVID-19.

برخی نیز پیشنهاد مانیتورینگ علائم حیاتی مجازی مشاوره پزشکی و جامعه محور تماس ردیابی کرد. از 50 برنامه های محققان ارزیابی 30 نیاز به کاربران اجازه دسترسی به داده ها از دستگاه های تلفن همراه خود مانند مخاطبین, عکس, رسانه های, فایل های داده های مکان های دوربین.

این 30 برنامه نیز نیاز به دستگاه شناسه تماس اطلاعات Wi-Fi اتصال میکروفون شبکه دسترسی به خدمات گوگل پیکربندی و توانایی تغییر قابلیت اتصال شبکه و تنظیمات صوتی, با توجه به مطالعه است. برخی از برنامه های این محققان گفت: دولت آنها را جمع آوری کاربران سن ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن و کد پستی; دستگاه محل شناسه منحصر به فرد تلفن همراه آدرس IP و سیستم عامل و نوع مرورگر مورد استفاده بر روی دستگاه.

تنها 16 از برنامه های نشان داده خواهد شد ناشناس رمزگذاری شده امن و گزارش تنها در مجموع فرم گفتند. از برنامه های نمونه در این مطالعه 20 نفر صادر شده توسط دولت, بهداشت, وزارتخانه ها و دیگر منابع رسمی.

محققان اذعان کرد که اقتصاد: تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش ویروس. "ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید کاملا با استفاده از هر وسیله در دسترس هستند برای نجات زندگی و محدود کردن گسترش ویروس" آنها نوشت و در مجله.

محققان اضافه شده است که آن را تا به بقیه به خصوص کسانی که در این زمینه اطلاعات حریم خصوصی و امنیت برای پرسیدن سوال در مورد نیاز به حفاظت از حق حریم خصوصی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب