فلفل قرمز راه شما مانند آن است که ساده ترین مسیر به شام

چند سال پیش شریک زندگی من و من صرف یک ماه در سن آنتونیو که در آن خانواده اش زندگی می کند. ما هر دو بیکار در زم

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

چند سال پیش شریک زندگی من و من صرف یک ماه در سن آنتونیو که در آن خانواده اش زندگی می کند. ما هر دو بیکار در زمان ما صرف روز رانندگی در اطراف شهر کاوش و خوردن تمام مواد غذایی فوق العاده. ما مصرف مقدار زیادی از فلفل قرمز.

ما را خوردند "معتبر" نوع متشکل از نبات چاک یا راسته پخته شده را در یک خط و خال مانند استفاده نا مشروع از هیدراته و پوره خشک چیلس و ما به خوردن مقدار زیادی از Tex-Mex نوع است که در آن گوشت چرخ مخفف نبات و چاشنی با زمین پودر فلفل قرمز ساخته شده از مخلوط خشک چیلس اما اغلب از مکزیک رقم.

لوبیا و گوجه فرنگی — بسیار ستیز مواد تشکیل دهنده برای اضافه کردن فلفل قرمز در تگزاس پیدا شد در چندین تکرار ما سعی. پس از نمونه برداری بسیاری از ما تصمیم گرفتیم که گوشت نسخه با لوبیا — اما با رب گوجه فرنگی و کنسرو گوجه فرنگی — بود که مورد علاقه ما است. از آن شده است به یک جزء اصلی از ما سریع شام weeknight بوده است.

متشکل از فقط گوشت چرخ کرده و لوبیا و ادویه جات ترشی جات و آن را فوق العاده آسان برای اجرا برای مبتدی آشپز (هیچ چیز حتی به ریز ریز کردن!) و آماده است از آغاز تا پایان در کمتر از 30 دقیقه. هنگامی که آن را آماده کنیم دل آن را در کاسه و بالای آن را با پنیر خامه ترش و تکه آووکادو. ما با استفاده از پیاز قرمز و پیازچه چون من دوست دارم تیز نیش سابق و رنگ رنگی دومی. تنها چیزی که مجاز نیست در فلفل قرمز است سبزی یا سبزیجات از هر نوع — خواهد بود که توهین به مقدسات.

آسان گوشت و لوبیا با فلفل قرمز

زمان: 30 دقیقه

بازده: خدمت 4

شما می توانید با استفاده از این دستور العمل ساده برای یک فلفل قرمز و پس از آن عطر و طعم آن را در راه های مختلف. آزمایش با یک زمین چیلس در محل مخلوط پودر فلفل قرمز; گشنیز زمین همراه با زیره سیاه یا دودی فلفل قرمز برای دودی عمق و فوق العاده غنی از رنگ قرمز. راه هر کدام شما انتخاب می کنید آن را ساده نگه دارید به طوری ادویه جات ترشی جات درخشش را از طریق. شما همچنین می توانید استفاده از زمین بره گاومیش کوهان دار امریکایی یا بوقلمون به جای گوشت گاو و یا گیاهی جایگزین های گوشت مانند فراتر از گوشت. برای فلفل قرمز پنیر پیتزا سوسیس سیب زمینی سرخ شده یا nachos در استفاده از این فلفل قرمز و بالا با ریز خرد شده پنیر چدار.

2 قاشق غذا خوری روغن نباتی

1 پوند گوشت چرخ کرده

حلال نمک و فلفل سیاه تازه زمین

2 قاشق غذا خوری پودر فلفل قرمز

2 قاشق چای خوری زیره سبز زمین

2 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک شده

1 قاشق چای خوری فلفل قرمز شیرین

2 قاشق غذا خوری دو کنسانتره رب گوجه فرنگی

2 قاشق غذا خوری آرد همه منظوره

2 فنجان گوشت یا مرغ سهام (یا آب)

1 می (15 اونس) آلی قرمز کلیه صورتی یا لوبیا چيتي undrained

خرد تیز پنیر چدار یا Colby جک, پنیر, خامه ترش, تکه آووکادو یا guacamole, تکه پیاز قرمز و نازک پیازچه برای خدمت

1. حرارت روغن را در یک ماهی تابه متوسط روی حرارت متوسط به بالا. اضافه کردن گوشت, فصل را با نمک و فلفل و طبخ تکان دهنده به شکستن آن تا دیگر صورتی و 4 تا 5 دقیقه. ترشح بیش از فلفل قرمز پودر پونه و زیره و فلفل قرمز و طبخ تکان دهنده تا زمانی که ادویه جات ترشی جات در حال تست در چربی و حدود 1 دقیقه. اضافه کردن رب گوجه فرنگی و طبخ تکان دهنده تا زمانی که به آرامی کاراملی 1 به 2 دقیقه.

2. نم نم آرد بیش از گوشت گاو و طبخ تکان دهنده به طبخ کردن خام عطر و طعم از آرد حدود 1 دقیقه. پور در, لوبیا, مایع, و همه, و سپس پور سهام را می توانید از لوبیا برای کمک به شل گیر هر لوبیا و شستشو بقیه مایع از می تواند; ریختن آن در ظرف. هم بزنید همه چیز به ترکیب و سپس به جوش آورد. کاهش حرارت را حفظ ملایم بجوش و خروش آمدن و آشپزی, گاه تکان دهنده تا ضخیم و کمی کاهش می یابد و حدود 15 دقیقه است. حذف پان از گرما و فصل را با نمک و فلفل.

3. خدمت فلفل قرمز در کاسه و بالا با پنیر و یک دسته علف و غیره از خامه ترش, آووکادو, قرمز پیاز و پیازچه.

تغییرات

هیچ-لوبیا فلفل قرمز: حذف لوبیا و مایع و دو برابر گوشت گاو در مجموع 2 پوند است.

گیاهی فلفل قرمز: جایگزین 1 پوند فراتر از گوشت گوشت و جایگزین های گیاهی سهام قارچ آبگوشت یا آب گوشت سهام.

چاشنی گوشت چرخ برای Tacos: طبخ این دستور غذا را از طریق مرحله 1 و سپس حذف از گرما و فصل را با نمک و فلفل. استفاده به عنوان یک پر tacos.

©2020 لس آنجلس تایمز

بازدید لس آنجلس تایمز در www.latimes.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب