برای غربی دلوت رای دهندگان شهرستان مبارزات آمده از ایوان میخانه و امواج رادیو و تلویزیون

هفته گذشته اریک Erkkila اعلام کرد او را میزبان زندگی می کنند ملاقات و خوش آمد می گوید در Gary محله از 6:30-8:3

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

هفته گذشته اریک Erkkila اعلام کرد او را میزبان زندگی می کنند ملاقات و خوش آمد می گوید در Gary محله از 6:30-8:30 بعد از ظهر پنج شنبه در آلپ نوار.

جو Macor گفت که او نمی خواهد میزبان گردهمایی, اما او در حال حاضر اضافه شده درب-ضربه زدن با خود را آنلاین سری از فیلم کوتاه "این Macor دقیقه است."

اشلی Grimm تصمیم گرفتند برای مبارزات انتخاباتی از تماس های تلفنی و مبتنی بر وب و سالن های شهر.

بنابراین به عنوان COVID-19 تقسیم کرده است مردم چگونه باید با این بیماری همه گیر آن نیز تقسیم مسابقه برای باز کردن 3rd District صندلی — اولیه که برای آن خواهد whittle سه نامزد را در اوت. 11.

3 منطقه صندلی باز شد پس از کمیسر بث اولسون اعلام کرد در ماه فوریه او نمی خواهد به دنبال انتخاب مجدد.

"شما نیاز به صحبت کردن با مردم چهره به چهره" Erkkila گفت: از رویداد زندگی می کنند. "من قویا بر این باورند که بهتر شکل از ارتباط است."

Erkkila گفت: "باید یک ماسک" و انتظار حس مشترک به دیکته اجتماعی فاصله.

Macor به تازگی دو روز را صرف درب-ضربه زدن و کشف و ضبط شانس او گفت: چرا که او نمی داند که چگونه بسیاری از او می خواهید.

"همه کاملا مشتاق در واقع به بحث" Macor گفت. "من درک می کنم که در آینده بسیار نزدیک ما قادر نخواهد بود برای رفتن درب-ضربه زدن اگر ما یک چشم انداز مثبت در COVID."

تجدید حیات از این بیماری در سراسر کشور مجبور است برخی از ایالت ها به بازگشت به سختگیرانه تر مستندات که به دنبال در بسیاری از کشور با ورود همه گیر. در St. Louis County, موارد, بیشتر تثبیت از اوایل خروش.

گریم و گفت: او را در نظر چهره به چهره برخورد اگر حقایق را بر روی زمین به نوبه خود برای بهتر. اما او در هیچ عجله به عنوان محلی حوزه های قضایی در ادامه به آدرس احتیاطی. هیئت شهرستان را به جلسه از راه دور سهشنبه پس از زنده نشست ماه گذشته در جرثقیل دریاچه. بعد از این ماه دلوت شورای شهر رای خواهد داد که آیا به ماسک اجباری در داخل مکان های تجمع.

"ما دگرگون و به طور عمده آنلاین تماس با رای دهندگان و فکر پشت آن است که در این شهرستان اجرا می شود سلامت عمومی اداره" Grimm گفت. "این مهم به عنوان یک کمیسر که واقعا درک بهداشت عمومی و نگه داشتن آن دستورالعمل و نگه داشتن مردم در امن است."

او افزود که او "عاشق درب-ضربه زدن و ارتباط با همسایگان" است که "راه ما راه را نشان می دهد که ما منجر شود."

Erkkila می گوید او را نسبت به مسائل اطراف coronavirus. اما او را دلسرد به دیدن کسب و کار مجبور به تحمل فشار از جامعه پاسخ.

"این یک پازل بزرگ است و ما قصد داریم که تمام پاسخ ها" Erkkila گفت. "ما باید برای مقابله با آن سر; ما باید با آن زندگی می کنند. به عنوان یک شهرستان ما نیاز به نگه داشتن در حال حرکت بلکه زنده با احتیاط."

Macor آورده و گاهی اوقات عینک ماسک هنگامی که به او زدم در درب. او گفت که او قدم به عقب پس از ضربه زدن به منظور کافی فاصله اجتماعی بین خود و رای دهندگان بالقوه. او هیچ برنامه ای برای داخل سالن اجتماعات.

"من نمی خواهم به تهاجمی به مردم" Macor گفت. "این است که واقعا در قلمرو ناشناخته برای همه. بهترین ما می توانیم انجام دهید این است حفظ فاصله خوبی از مردم است بنابراین همه احساس امن اما می توانید مسائل خود را شنیده ام."

برای گریم سه شهر مجازی سالن ثابت کرده اند موثر است.

"ما تا به حال بیش از 1 ، 000 بیننده برای هر تاون هال" او گفت:. "ما رفت که نمی دانستند چه پاسخ خواهد بود. من واقعا هیجان زده در مورد پاسخ ما به شما در حفظ و نوآوری برای رسیدن به رای دهندگان در یک راه امن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن