محلی مشاهده: 'سکوت رعایت شده است': صحبت های رد نژاد پرستی

من صرف بعد از ظهر جمعه, مارس 27 با من نوه مورگان دوست و شگفت انگیز تعداد مردمی جوان و چند آنهایی که در اعتراض

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

من صرف بعد از ظهر جمعه, مارس 27 با من نوه مورگان دوست و شگفت انگیز تعداد مردمی جوان و چند آنهایی که در اعتراض به مرگ جورج فلوید. من افتخار می کنم به دیدن بزرگ و متنوع در گوشه ای از 21st خیابان شرق و جاده لندن که بعد از ظهر. اعتراض برگزار شد بسیار خوب: نشانه, ماسک سرد و بطری آب در دسترس برای همه است.

این گروه ساخته شده اطمینان حاصل کنید که هر کس که از طریق تصویب است که تقاطع می دانستم که چه اتفاقی افتاده و چگونه. ما نقل مکان کرد به تقاطع بنابراین ترافیک مجبور به رفتن در اطراف ما مطمئن شوید که مردمی در زمان حال به جزئیات علائم و شنیدن شعار است. یک تعداد از کسانی که سوار توسط honked شاخ زدند و دست تکان دادند نشانه صلح و مطرح مشت خود را در حمایت از. چند خود را ابراز سرخوردگی و خشم.

هیچ کس می داند که من انتظار می رود به من آرام بود و من نبودم. من را تشویق می کردند زمانی که مردمی در پاسخ به تظاهرکنندگان با لبخند بوق-بوق و نشانه صلح. من hollered زمانی که مردمی بودند عصبانی یا نا امید با تاخیر. من نادیده گرفته شده خود را تک انگشتی حرکات. و من ایستاده بود زمانی که شرکت چند تحت فشار قرار دادند لبه چه شد یا نه امن به عنوان آنها راه خود را از طریق.

من بازی مرغ را با یک بسیار بزرگ نارنجی نیمه که راننده به نظر می رسید به تصمیم می گیرید که یک بانوی پیر به ارزش ضربه زدن با آنچه به نظر می رسد به من از یک پا را از صورت من بود واقعا کامیون های غول پیکر کوره. خوشبختانه برای من دو تا از همکار معترضان yanked من از راه قبل از "آقا" سوار را از طریق جمعیت است.

من اولین نشانه خوانده "سکوت رعایت شده است." آن را در نقطه سمت راست.

به عنوان یک عضو از کلاس سفید امتیاز من احساس می کنم آن است که به خصوص وقت بر من و کسانی که مثل من به صحبت کردن. ما هستند که می توانید تغییرات اتفاق می افتد. به جای نشستن در اطراف اتاق نشیمن ما و patios اجتماعی رعایت فاصله و یا داشتن زوم احزاب به بحث هولناک حوادث چند روز گذشته ما باید نیم هر فرد تاثیر ما می دانیم که ما برای ثبت نام خشم. این کسب و کار از هر یک از ما به صحبت می کنند زمانی که ما می شنویم کسی بی اعتبار کردن کل یک مسابقه از مردم به یک شوخی نژادپرستانه و یا تکرار یک کلیشه ای توضیحات از کسی.

آن را بر ما به سکوت است که پذیرش نژادپرستانه رفتار است. ما می ترسند به ایجاد یک صحنه. آن است که رفتار بد ، ساخت یک صحنه است که دقیقا آنچه که ما باید انجام دهید. صحبت کردن اگر شما یک فرد از رنگ نادیده گرفته می شود در یک فروشگاه. می گویند چیزی که به شما گفته است که امنیت همیشه زیر مردم "بود که" هنگامی که وارد فروشگاه خود را. تماس یا ایمیل خود را محلی و مقامات منتخب و به آنها بگویید که چگونه شما احساس می کنید.

ایمیل باعث می شود در پاسخ به رفتار ظالمانه بسیار ساده است. نام رسمی و محل خدمت آنها مانند "سنا" یا "هیئت شهرستان کمیسیون" را در موتور جستجوی مورد علاقه خود و bazinga وجود دارد ایمیل خود را نماینده. صرف چند دقیقه اضافی برای حمایت از مردم رنگ, به گزارش سوء استفاده از قدرت و یا به تعریف بخشنده رفتار نشان داده شده توسط یک عضو از اجرای قانون است.

که بعد از ظهر چهارشنبه به من یادآوری از تظاهرات '60 و '70 شعار "نه جهنم ما نمی خواهد" یا آواز "ما باید غلبه بر" در خیابان در جنوب. چه کسی می توانست تصور که ما سعی در تغییر جهان پس از آن که ما هنوز هم در خیابان ها و شعار بیش از 55 سال بعد ؟

ما در زندگی با چنین زیبایی در اطراف ما. صحبت کردن و گسترش زیبایی روح به کسانی که کمتر خوش شانس. مطمئن شوید که خانواده خود را می داند آنچه نژادپرستی است و به عنوان وحشت زده به شما به عنوان زمانی که آنها برخورد سیستمیک نژاد پرستی.

Peg (مارگارت) جانسون از دلوت است 73-year-old, مامان بزرگ, مادر بزرگ و مادر بزرگ مادر که با این نسخهها کار به عنوان یک ویرایشگر برای فرد تمام همکاران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن