'نادرست': MEA در چین شارژ که نیروهای تجاوز در سراسر مرز در Ladakh

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 7:56:59 pm وزارت امور خارجی در پاسخ به چی

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 7:56:59 pm
chinese products, India-China, India-China trade, Doklam standoff, sikkim standoff, China, Ban on chinese products, وزارت امور خارجی در پاسخ به چین شارژ که نیروهای تجاوز در سراسر مرز در Ladakh. (منبع: رویترز/فایل)

واکنش های اخیر عود از مرز تنش بین هند و چین, وزارت امور خارجی (MEA) پنج شنبه را رد کرد چین این اتهام که نیروهای هندی عبور بیش از به طرف چینی از مرز در Ladakh و هند. این ادعا که "همه هند فعالیت ها به طور کامل بر طرف هند از خط کنترل واقعی (LAC)".

MEA پاسخ آمد پس از چین ادعا کرد که ارتش هند بود "وارد خاک چینی در Baijing و Lujin دوان بخش از چین و هند مرز مانع عادی گشت زنی در مرز چین سربازان و "تلاش برای تغییر یک جانبه وضع موجود از مرز قلمرو".

The Indian Express آموخته است که شده است وجود دارد یک حرکت نیروهای نظامی به شرق لاداخ در پی ادامه اعتراض چینی ها به ساخت یک جاده در Galwan رودخانه منطقه به خوبی در داخل سرزمین های هندی. سایت فعلی ساخت و ساز در نزدیکی تلاقی Shyok و Galwan رودخانه ها برخی از 200 متر در شمال Pangong Tso دریاچه.

"هر گونه پیشنهاد که سربازان در حال انجام فعالیت در سراسر لاک در بخش غربی و یا هند بخش است دقیق" اندازه سخنگوی Anurag Srivastava گفت. "هند نیروهای نظامی به طور کامل آشنا با تراز لاک در هند-چین مناطق مرزی و رعایت آن را موشکافانه."

MEA سخنگوی بیشتر گفت: "این طرف چینی است که به تازگی انجام فعالیت مانع هند عادی گشت الگوهای" و افزود که طرف هند همیشه یک کار بسیار مسئول رویکرد به سمت مرز مدیریت. "در همان زمان ما عمیقا متعهد به حصول اطمینان از هند حاکمیت و امنیت" او اضافه شده است.

بخوانید | هند-چین درگیری در Ladakh: اهمیت Pangong Tso دریاچه

تجدید مرز تنش بین هند و چین به ویژه پس از نیروهای دو طرف به ضربات نزدیک Pangong Tso دو هفته پیش. حوادث در محل Naku La بخش — آن را به یک پاس کوه در هند در ارتفاع بیش از 5000 متر — on May 9 و در یک رقابت منطقه ای نزدیک Pangong Tso یک دریاچه در لاداخ در شب مه 5-6.

زیر قسمت دو دور مذاکرات میان هند و چین محلی و فرماندهان نظامی در Pangong Tso معلوم مجمل با پکن هشدار "لازم است اقدامات ضد".

چینی, منابع گفته اند در اعتراض به ساخت یک جاده جدید است که شاخه های خاموش Darbuk-Shyok-Daulat التماس Oldie (DSDBO) جاده در امتداد رودخانه به سمت لاک.

چینی ها منتقل شده اند نیروهای نظامی به منطقه 70-80 تن به تن, چادر و پارک وسایل نقلیه سنگین و تجهیزات مانیتورینگ بسیار دور از سمت هند. این آبشار در SSN یا زیر بخش شمالی تحت ارتش در حالی که مناطق جنوبی آن در چشمه های آب گرم بخش تحت ITBP.

"Galwan است نه یک منطقه مورد مناقشه بین چین و هند بر خلاف Pangong Tso. هر دو طرف توافق بر سر لاک و گشت درآمده است. وجود دارد هیچ دشمنی با گشت زنی در منطقه در دو سال گذشته. مسئله این است که ساخت و ساز جاده ها است که به خوبی در داخل خاک ما و در نتیجه اعتراض خود را سخت به درک" یک منبع گفت.

هند مهاجرت نیروهای اضافی به این منطقه اما آنها باید مستقر شده اند تا کنون در محل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب