زانتیا چند دسته موتور دارد ؟

نصب توربو شارژر روی خودرو یک هزینه بسیار بزرگ است. طبق آخرین استعلام قیمت هایی که از مراکز نصب توربو شارژر داش

توسط NEWSMINERAL در 10 شهریور 1400

نصب توربو شارژر روی خودرو یک هزینه بسیار بزرگ است. طبق آخرین استعلام قیمت هایی که از مراکز نصب توربو شارژر داشته ایم، این کار حدود 15 تا 20 میلیون هزینه دارد. جواب این سوال، یک عددِ متغیر بین حدود 60 تا 110 درصد است. این رقابت بین دو خودرو سوزوکی گراند ویتارا با موتور 4 سیلندر 2۴00 سی سی با توان 1۶۹ اسب بخار و نیسان قشقایی با موتور ۲۰۰۰سی سی و توان 140 اسب بخار صورت پذیرفته است. اما با توجه به این که ما در ایران زندگی می کنیم و خودروهای ما از خودروهای روز دنیا فاصله دارند، پس پنجمین پیشنهاد ما برای تقویت اصولی خودرو، استفاده از سر سیلندرهایی است که برای هر سیلندر 4 سوپاپ در نظر گرفته اند. چگونه می توانید خودرو خود را تقویت کنید و بهترین مسیر برای رسیدن به قدرت بیشتر با اصطحلاک کمتر چیست؟ و برای موتورهای هشت سوپاپ XU7 می توانید سرسیلندر 16 سوپاپ موتور 1.8 لیتری زانتیا را نصب کنید.

به این فکر می افتید که چگونه می توانید قدرت بیشتری از خودروی خود بگیرید . برای نمونه موتور خودروی هیوندای آی20 مونتاژ کرمان موتور با داشتن تنها 1.4 لیتر حجم، به لطف بهکارگیری همه این موارد 100 اسب بخار نیرو تولید میکند در حالی که کمتر از6 لیتر سوخت مصرف کرده و کشش مناسبی هم دارد. هیوندای کوپه هنوز هم در بازار دست دومها، از ارزان ترین کوپههای پیش روی خریداران به شمار میآید. ولی چنانچه با خودتان کنار بیایید و از سوی دیگر خرید خودرو دست دوم را انتخاب نمایید، در ازای خرید خودروهای چینی بی کیفیت گران قیمت و سایر خودروهای داخلی، هنوز هم می توان در بازار اتومبیل های دست دوم انتخاب هایی کرد که هنوز هم زیبا و جذاب به نظر می آیند و می توانند تا اندازه زیادی نظر خریدار را به سمت خود جلب نمایند. به نظر من از لحاظ جا بهترین جا رو پژو و سمند داره و بهترین دسته در ها رو هم پژو های قدیمی دارن که دست بدون هیچ خمی روی دسته قرار میگیره و بدترین دسته ی در هم به نظر من ال نود داره .

قیمت ها در این بخش از بازار به صورت نجومی گران شده و برچسب قیمت بعضی خودروهای داخلی به جایی رسیده که در مواردی به دلیل اینکه هیچ توجیهی برای خرید وجود ندارد، مصرف کننده قید آن ها را می زند. کلیه خودروهای خارجی و داخلی که از پروتکل EOBD پشتیبانی میکنند. اگر قصد خرید نسخه های کارکرده پژو پارس اتوماتیک را دارید ، بهتر است علاوه بر مسایلی مانند استهلاک قطعات فنی ، داشبورد و تزیینات داخلی ، به مصرف سوخت نسبتا بالای این مدل نیز توجه داشته باشید که به واسطه بهره گیری از جعبه دنده چهار سرعته نه چندان پیشرفته و وزن بالاتر نسبت به مدل دنده ای ، پر اشتها تر است.هم چنین نمونه های مجهز به موتور TU5 در بین خودروهای کارکرده مرسوم تر هستند. شما می توانید با هزینه نسبتا منطقی، به نصب سرسیلندر 16 سوپاپ روی آن ها اقدام کنید. برای فروش خودرو در سریعترین زمان و با بهترین قیمت اینجا را کلیک کنید. با این حال انتخاب یکی از این دو خودرو بسته به شرایط و خواسته های خریدار خودرو می باشد و نمی توان به طور قطع یکی از این دو را برای همه توصیه کرد اما بنده در بین این دو خودرو ، کیا ریو را انتخاب می کنم .

به عنوان مثال یک دستگاه زانتیا مدل 84 به رنگ نقرهای و با 80 هزار کیلومتر کارکرد، 47 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. اصلی ترین دلیل واشر زدن های xu7 به پایین بودن کیفیت قطعات و مونتاژ ضعیف نمونه های مدل بالا بر میگرده و بعد هم نگهداری ضعیف و غیر اصولی . داشتن شاخص بالای API: یکی از اصلی ترین مشخصاتی که این محصول دارد، می توان به برخورداری آن از شاخص بالای API اشاره کرد. این موضوع به این دلیل می ­باشد که سرسیلندرها در اتاق احتراق قرار دارند و به راحتی تحت تاثیر حرارت قرار می­ گیرند. تست درایو : توان حرکتی ، هندلینگ و پایداری مجموعا در سمند در سطحی بالاتر از ریو قرار دارد و ریو خودروئی سبک ، زیبا و صاحب ارگونومی ، ایمنی و استهلاک کم می باشد . بر خودرو ریو برتری داشته و صاحب امتیاز این بخش می باشد . ساسپنشن : با وجود برابری تقریبی در تعلیق جلوی سمند و ریو از حیث نوع تعلیق اما کیفیت ، سختی و قدرت مند بودن تعلیق در جلو سمند و همین طور تفاوت کلی در بخش عقب دو خودرو از حیث تعلیق و برتری خاص سمند در این بخش ، خودرو سمند برنده این بخش و صاحب امتیاز آنست .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد موتور زانتیا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن