دانشگاه مینه سوتا بررسی سیستم بازگشت-به-پردیس طرح

این طرح همچنین به تشریح نیاز برای COVID-19 خود برای نظارت بر علائم تماس, ردیابی, تست و انزوا. همچنین درخواست ه

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

این طرح همچنین به تشریح نیاز برای COVID-19 خود برای نظارت بر علائم تماس, ردیابی, تست و انزوا. همچنین درخواست های حضوری آموزش پایان با شکرگزاری از کارشناسان بهداشت عمومی در انتظار افزایش COVID-19 مورد در پاییز.

"کلید و ستون فقرات در تمام این توصیه است که شما در مورد به شنیدن در مورد انعطاف پذیری" Gabel گفت: هیئت مدیره در طول یک جلسه مجازی پنج شنبه. "انعطاف پذیری برای دیدار با نیازهای ما استادان و کارکنان و دانش آموزان انعطاف پذیری به طوری که ما می تواند به حفظ بالاترین کیفیت در میان نیازهای مختلف خود را و انعطاف پذیری به طوری که ما ممکن است سازگار به شرایط ممکن است تغییر کند."

Gabel توصیه این است که موضوع را به هیئت مدیره تصویب نهایی در ماه جولای مگر اینکه یک جلسه ویژه برگزار می شود قبل از آن.

دکتر مایکل Osterholm مشهور جهان عفونی-بیماری کارشناس و مدیر U M مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست به بررسی و تصویب این طرح به دیگران وابسته و مرکز و, مینه سوتا, وزارت بهداشت, Gabel گفت.

بسیاری از جزئیات این طرح هنوز هم نیاز به تعیین خواهد شد مانند چگونه سیستم دانشگاه را در مورد توقف فرد در آموزش شکرگزاری. گزینه های ارائه شده شامل شروع ترم زودتر از روز کارگر, pivoting به آموزش از راه دور پس از روز شکرگزاری و یا ترکیبی از هر دو. هر دانشگاه در سیستم را تنظیم کنید خود را در تقویم دانشگاهی.

دانشگاه مینه سوتا, Duluth, سخنگوی لین ویلیامز گفت: UMD است که هنوز هم از کاری که با هیچ تصمیم گیری نهایی دیگر از شروع ترم به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

یک ایمیل به UMD دانش آموزان روز شنبه اعلام کرد که دانشگاه هدف کاهش سفر دانشجویی بین دانشگاه و خانواده خود را در خانه است که می تواند شامل اقامت با سنتی تقویم و پایان دادن به فرد در آموزش قبل از روز شکرگزاری ،

در جلسه روز پنجشنبه السلطنه مایکل هسو از بلین, مینه سوتا گفت که او نگران بود در مورد شروع ترم زودتر از آنچه که دانش آموزان در حال استفاده از آنجایی که بسیاری از دانش آموزان زنده در خارج از پردیس مسکن که اجاره نمی شروع تا سپتامبر. 1.

"داشتن یک دسته از دانش آموزان بی خانمان در تلاش برای کشف کردن که آنها در حال رفتن به قرار دادن مسائل خود را در حالی که آنها نیز در تلاش برای شروع کلاس من فکر می کنم آن را واقعا ارزش یک هفته" هسو گفت:, و اضافه کرد که این طرح را ندارد روشن چقدر زودتر ترم پاییز شروع می شود.

در پاسخ Gabel گفت: این دانشگاه آغاز شده است مشاوره با یک انجمن از صاحبخانه و دانشگاه است جایگزین مسکن در محل برای دانش آموزانی که نمی توانند به توافق برسند زودتر حرکت-در تاریخ با خود صاحبخانه.

University of Minnesota system President Joan Gabel is the 17th person to lead the university, and the first woman. Gabel succeeded outgoing President Eric Kaler on July 1. (Photo courtesy of the University of Minnesota)

دانشگاه مینه سوتا سیستم جمهور جوآن Gabel است که 17 نفر به رهبری دانشگاه و اولین زن. Gabel موفق خروجی جمهور اریک Kaler در ژوئیه 1. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از دانشگاه مینه سوتا)

"وجود دارد یک چیز است که در مورد خواسته است که ما پیش بینی نیست, برنامه ریزی, برای, بررسی برابر علم مشورت برابر و سپس گنجانده شده در طرح" Gabel گفت.

یک فرمان اجرایی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz مجوز در فرد راهنما با گروه های بزرگتر از 25 نفر. برای حفظ کلاس, کوچک, کاهش, توصیه, شامل گسترش کلاس های ساعت به 10 p. m. و احتمالا حتی ارائه برخی از دروس در روزهای شنبه. کلاس درس ظرفیت محدودیت در نهایت تعیین می کند که چگونه بسیاری از در فرد دوره های آموزشی ارائه شده در پاییز گفت: Rachel Croson معاون اجرایی رئیس جمهور و شهردار از تو از مهدی

"پیشنهاد ما این است که تمام آموزش اتفاق خواهد افتاد در فرد آن است که برخی از آموزش (حضوری) رخ خواهد داد" Croson گفت: بعد اضافه کرد که دانشگاه متعهد به حمایت از اعضای هیات علمی و کارکنان که ترجیح می دهند برای تدریس و یا کار از راه دور. علاوه بر این دانش آموزان نگران COVID-19 قرار گرفتن در معرض و یا کسانی که نمی توانند شرکت کنند در فرد مانند دانشجویان بین المللی باید دسترسی به حالت های جایگزین مصرف یک دوره.

"ما همچنین تشویق و توانمند سازی علمی در نظر گرفتن مکانیزم خلاق برای رسیدن به جسمی کسب و کار" Croson گفت. یک مثال او به اشتراک گذاشته شد چرخش بخشی از کلاس که حضور فرد در هر یک از دوره های بعد.

صرف نظر از روش که در آن دوره های رزومه کاری در پاییز شهریه باقی خواهد ماند همان است که در سال گذشته Gabel گفت.

نایب السلطنه دیوید مک میلان از دلوت پرسید: اگر یک ماسک دستور می تواند در نظر گرفته به منظور محافظت بیشتر در معرض خطر پردیس جمعیت.

بر اساس به روزترین علم Gabel گفت: این دانشگاه تنها تشویق کسانی که در دانشگاه به پوشیدن ماسک و نه حکم آن را تحت این طرح است.

"آنچه ما انجام شده است و با تکیه بر علم با این شرط که علم در حال تکامل است," او گفت:. "به طوری که در آن همه چیز در حال حاضر است که ماسک به خصوص مفید است اگر شما در حال نزدیک تر از 6 فوت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن