دختر کوچک شاخه های خودش مرده با پدر سلاح

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | به روز شده در: 7 مه سال 2020 11:33:07 pm اما هیچ خودکشی توجه دا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | به روز شده در: 7 مه سال 2020 11:33:07 pm
ludhiana girl, ludhiana suicide, ludhiana girl suicide, ludhiana girl exam pressure, ludhiana girl shoots self, ludhiana news, indian express news اما هیچ خودکشی توجه داشته باشید بازیافت شد توسط پلیس است. (بازنمودی عکس)

A 17-year-old girl گفته شات خودش مرده با مجوز سلاح از پدر او در محل اقامت خود در Mundian منطقه Ludhiana جمعه دیر است.

پلیس گفت که با توجه به خانواده این دختر او را تحت روانی افسردگی به دلیل نگرانی برای مطالعات. او تحت درمان همان و شکست خورده بود امتحانات زودتر. او نگران بود در مورد کلاس 12 امتحانات بودند که در انتظار.

اما هیچ خودکشی توجه داشته باشید بازیافت شد توسط پلیس است.

Lakhwinder سینگ پدر این دختر بچه به پلیس گفت که خانواده بود و زمانی که این حادثه اتفاق افتاده است. همه نشسته بودند و در ایوان و در داخل بود. آنها شنیده گلوله و با عجله داخل.

آنها را دیدم او را از دروغ گفتن در خون است. او با عجله به بیمارستان اما اعلام کرد مرده. او بنا به گزارش شات خودش در گلو.

ASI Harbhajan Singh, incharge از Mundian پلیس پست گفت که با توجه به خانواده دختر در افسردگی شد و تحت درمان است. "با توجه به خانواده او تا به حال شکست خورده امتحانات زودتر بیش از حد. او دائما در تنش با توجه به مطالعات. اما هیچ خودکشی توجه شده است بهبود" ASI گفت.

ASI گفت که بر اساس خانواده بیانیه استنطاق رسیدگی آغاز شد در بخش 174 از CrPC در جملپور ایستگاه پلیس و بدن فرستاده می شود برای کالبد شکافی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن