FM Nirmala Sitharaman زندگی می کنند به روز رسانی: آخرین tranche از تومان 20 lakh کرور بسته به زودی اعلام می شود

وزیر دارایی Nirmala Sitharaman به آدرس رسانه ها در 11 am. (PTI) FM Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
nirmala sitharaman press conference, nirmala sitharaman press conference live, nirmala sitharaman press conference live updates, nirmala sitharaman press conference updates, nirmala sitharaman press conference today, nirmala sitharaman press meet today, finance minister, finance minister speech, finance minister latest news وزیر دارایی Nirmala Sitharaman به آدرس رسانه ها در 11 am. (PTI)

FM Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: وزیر دارایی Nirmala Sitharaman را در مدت کوتاهی اعلام پنجم و آخرین tranche از تومان 20-لاخ کرور Covid-19 بسته به عنوان بخشی از "Atmanirbhar بهارات Abhiyan" (متکی به هند کمپین).

در شنبه Sitharaman پرده چهارم مجموعه ای از بسته اقتصادی برای هشت بخش — زغال سنگ, مواد معدنی, دفاع, تولید, حمل و نقل هوایی داخلی توزیع برق زیرساخت های اجتماعی, فضا و انرژی اتمی. کاهش محدودیت در سرمایه گذاری مستقیم خارجی در دفاع تولید خصوصیسازی از شش فرودگاه باز کردن بیشتر حریم هوایی و اجازه می دهد بخش خصوصی در تجاری معدن زغال سنگ در میان کلید اطلاعیه های ساخته شده توسط او.

قبل از شنبه, اطلاعیه ها, Sitharaman اعلام کرده بود اقدامات امداد برای میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs) مهاجر کارگران و کشاورزان و فروشندگان خیابانی و بخش کشاورزی و فعالیت های متفقین. در یک تعریف "1991 لحظه" برای هند, کشاورزی, مرکز همچنین تصمیم به اصلاح کالاهای اساسی عمل (ECA) به "بند مقررات آزاد" کشاورزی و مواد غذایی از جمله غلات و حبوبات و دانه های روغنی پیاز و سیب زمینی — و اجازه بستن سهام در این محدوده تنها تحت "بسیار استثنایی" مانند فجایع طبیعی و قحطی که باعث "افزایش قیمت". یک سوم اصلاحات اعلام تکمیلی به دو مورد اول ایجاد یک "تسهیل چارچوب قانونی" برای کشاورزی قرارداد.

وزیر دارایی اعلام کرد اقتصادی بسته به عنوان بخشی از "Atmanirbhar بهارات Abhiyan (متکی به هند کمپین). (PTI)

بسیاری از اقدامات برای هشت بخش اعلام کرد روز شنبه تحت tranche چهارم از اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman را Covid اقتصادی بسته بودند یا یک فشار جدید به اصلاحات پیشنهادی و یا یک تجمع از قبل تصمیم گیری.

دومی شامل: تجاری استخراج از معادن زغال سنگ; زغال سنگ تبدیل کردن بگاز; پروژه های ساختمان یک مرکز برای نگهداری هواپیما تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO); خصوصی سازی فرودگاه ها و بهینه سازی هند حریم هوایی.

تجدید فشار تجاری برای استخراج یک پیشنهاد بیش از دو سال است. یک راه برای حراج معادن زغال سنگ/بلوک برای فروش زغال سنگ تحت مقررات از معادن زغال سنگ (مقررات ویژه) قانون 2015 و معادن و مواد معدنی (توسعه و قوانین و مقررات) قانون 1957 آن تصویب شده توسط دولت در اوایل 2018 و دستور صادر شد در 27 فوریه 2018. متعاقبا وزارت ذغال سنگ گفت: در آن شناسایی شده بود "15 بزرگ زغال سنگ بلوک" برای خلبان دور از مناقصه در ماه دسامبر آن سال.

دولت گفت: تبدیل به گاز زغال سنگ و مایع خواهد بود incentivised از طریق تخفیف در سهم درآمد اما پروژه rollouts در حال حاضر آغاز شده است.

احیای Talcher واحد کود شرکت از هند محدود از طریق سرمایه گذاری مشترک/ ویژه وسایل نقلیه هدف از نامزد PSUs برای تولید اوره از طریق زغال سنگ تبدیل کردن بگاز مسیر پاک شد در ماه دسامبر سال گذشته است.

Rashtriya مواد شیمیایی و کودهای محدود (RCF), دولتی گاز هند محدود (گیل) و زغال سنگ هند محدود (CIL) واگذار PDIL برای انجام یک گزارش امکان سنجی برای تولید آمونیاک از طریق زغال سنگ تبدیل کردن بگاز مسیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب