محدودیت در airfares ممکن است فراتر از اوت 24: حمل و نقل هوایی وزیر

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:21:10 pm حمل و نقل هوایی وزارت گفته بود در

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:21:10 pm
aviation turbine fuel, aviation turbine fuel price, aviation turbine fuel cost, aviation turbine fuel hike, crude oil price حمل و نقل هوایی وزارت گفته بود در مارس 21 که این محدودیت ها خواهد بود در محل برای مدت سه ماه. (منبع: ایسنا)

دولت تحمیل بالا و پایین محدودیت در airfares ممکن است فراتر از اوت 24 بسته به چگونگی وضعیت معلوم حمل و نقل هوایی, منشی, P S Kharola گفت: در روز شنبه.

دولت از سر گرفته داخلی پروازهای مسافری از 25 مه پس از حدود دو ماه تعلیق برای مبارزه با شیوع کروناویروس اما قرار داده و محدودیت های بالا و پایین در airfares بسته به پرواز مدت.

آن را تا به حال گفت: در تاریخ 21 که این محدودیت ها خواهد بود در محل برای مدت سه ماه.

"بسته به اینکه چگونه این وضعیت معلوم کرایه باند مارس باید برای تنظیم فراتر از آن (24 آگوست) نیز می باشد. اما در حال حاضر آن است که تنها برای سه ماه" Kharola گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در اینجا.

بین المللی پروازهای مسافری همچنان به حالت تعلیق در کشور است.

اما دولت آغاز شده Vande بهارات ماموریت در مارس 6 برای کمک به مردم رشته رسیدن به مقصد خود از طریق ویژه پرواز.

حمل و نقل هوایی وزیر Hardeep سینگ پوری گفت: در این کنفرانس که در طول فاز 3 و فاز 4 ماموریت خصوصی داخلی شرکت های هواپیمایی تصویب شده و برای عمل 750 پروازهای بین المللی به بازگرداندن مردم سرگردان میان coronavirus بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن