کانپور در ضربات پنالتی: نخست متهم Vikas Dubey هنوز هم در اجرا تا پلیس بازداشت او دستیار پروب 'خودی' نقش

توسط: اکسپرس میز وب | لکنو, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 10:32:18 pm پلیس در خارج از خان

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | لکنو, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 10:32:18 pm
kanpur encounter, kanpur police killed, vikas dubey gang, vikas dubey missing, UP police killed پلیس در خارج از خانه در Bakru ایجاد کرد Kanpur که در آن هشت پرسنل کشته شدند. (عکس: Vishal Srivastav)

دو روز پس از هشت پلیس از جمله یک زن معاون سرپرست پلیس بودند کشته در یک حمله برای دستگیری جنایتکار Vikas Dubey در نزدیکی شهرستان کنپوراین اوتار پرادش پلیس بازداشت یک عضو Dubey باند. Daya شانکار Agnihotri (42) برگزار شد و پس از یک برخورد مختصر در Kalyanpur منطقه در روز یکشنبه صبح زود. او دچار یک گلوله آسیب در پای چپ خود شد و بعد از بستری در بیمارستان که در آن پزشکان اعلام وضعیت خود به عنوان با ثبات است. یک کشور ساخته شده تپانچه نیز بهبود از او.

این کانپور در ضربات پنالتی به حال گشوده اواخر روز پنج شنبه زمانی که پلیس تیم بازدید Bikaru روستا در Chaubeypur ایستگاه پلیس در منطقه برای دستگیری Dubey سابقه-sheeter که چهره حدود 60 پرونده های جنایی از جمله قتل و تلاش برای قتل است. در محل اقامت خود مهاجمان gheraoed پلیس و شروع به شلیک اضافی سرپرست پلیس روستایی, Brijesh Srivastava گفت.

Kanpur encounter, Kanpur news, Kanpur police encounter, vikas dubey, vikas dubey criminal, Uttar Pradesh news, Kanpur policemen killed, List of policemen killed in kanour, Indian express Anoop کومار سینگ (L) Devendra Kumar Mishra و ماهش چاندرا Yadav (R) سه نفر از هشت پلیس کشته در برخورد.

در گرفتن اطلاعات اضافی پلیس تیم بود با عجله به نقطه برای نجات پلیس. مجروح پلیس گرفته شد و به بیمارستان که در آن پزشکان اعلام کردند هشت نفر از آنها مرده است. مهاجمان موفق به فرار از نقطه. ساعت بعد کنپور پلیس ادعا می کرد به ضرب گلوله کشته و دو جنایتکاران پس از یک تیم رسیده Bikaru ایجاد کرد برای ترکیب عملیات.

در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است در این مورد تا کنون

تا دولت اعلام Rs 1 لاخ برای ردیابی گانگستر Vikas Dubey

این اوتار پرادش دولت یکشنبه افزایش پاداش در نخست متهم Dubey سر از 50,000 تومان به تومان 1 لاخ. پاداش 25.000 تومان بود همچنین اعلام کرد برای همه این 20 نفر که نام برده شده در شاه همراه با متهم اصلی در این مورد است. Dubey (53) که تحسین کرد از Bikaru روستا شد متهم در قتل رهبر بی جی پی Santosh Shukla (54) و بازنشسته و مدیر مدرسه Siddheshwar Pandey (65) در Shivli ایستگاه پلیس در منطقه کنپور Dehat. در حالی که او تبرئه در Shukla, پرونده قتل او اهدا شد حبس ابد در Pandey, پرونده قتل است و در حال حاضر به قید وثیقه.

دستگیری و بازداشت در مورد

در حالی که Dubey مشاور Daya شانکار Agnihotri دستگیر شد و در روز یکشنبه, Kanpur پلیس نیز در زمان بازداشت زیر افسر بخشی (SDO) و دیگری کارمند یک قدرت sub-station از جایی که برق قطع شد در طول حمله به مداخله شب پنج شنبه-جمعه.

پلیس همچنین سوال مرد مسئول قطع برق یک مقام ارشد پلیس گفت که اعتراف به داشتن جامعی اتصال در دستورالعمل تماس گیرنده است که ادعا کرد که او خواستار شد از نزدیک Chaubeypur ایستگاه پلیس در کنپور منطقه.

بخوانید | خام مواد منفجره پرتاب در من زندگی من را نجات داد, می گوید توپچی در کنپور raid

با توجه به منابع شماره تلفن از کدام خط کارگر تماس گرفته شد متعلق به Chaubeypur ایستگاه پلیس. اما پلیس داده اند و نه هر گونه اطلاعات که به دستور منبع تغذیه وقفه در طول حمله.

بازرس کل Kanpur محدوده Mohit Agarwal گفت: "Daya شانکار به نام شاه و پلیس اعلام کرده بود پاداش 25.000 تومان بر روی سر خود را. او یک دستیار نزدیک از Vikas Dubey بود و همچنین اخراج در پلیس ،

UP law and order situation, UP opposition, Uttar Pradesh CM< Yogi Adityanath Kanpur encounter, Indian express دولت و کنگره رئیس Ajay Kumar Lallu می پردازد ادای احترام به کشته پلیس در لکنو. (اکسپرس عکس)

شانکار استفاده می شود به حرکت در اطراف با Dubey, پلیس گفت:. خانواده اش از جمله همسر Rekha و دو پسر ماندن در Dubey خانه آنها اضافه شده است. پلیس نیز در تلاش برای بررسی اگر شانکار هر گونه سابقه کیفری. "ما نمی یافت هر صورت در برابر او تا کنون" یک افسر گفت.

اقدام به یک نکته فعال پلیس در صبح روز یکشنبه تلاش برای nab شانکار در Kalyanpur منطقه از شهرستان. در حدود 4.30 هستم, پلیس کشف شانکار بر روی یک موتور سیکلت و نشانه های او را به متوقف شود. شانکار آتش گشودند و تلاش کردند فرار کنند اما پلیس انتقام. شانکار زخمی در درگیری مسلحانه کشته شده است.

بخوانید | تا دولت چهره Oppn حمله بیش از قانون و نظم: 'سانتی متر یوگی نیاز به مسئولیت'

در یک ویدیو که در حال گردش در رسانه های اجتماعی شانکار بود ظاهرا شنیده می شود گفت که Dubey شد مخفیگاه آنان در مورد حمله هفته گذشته از ایستگاه پلیس خود را. شانکار نیز شنیده می شود گفت که Dubey بود قفل شده در داخل خانه خود را در زمان روبرو می شوند و چیزی نمی بینم.

دستیار کمیسر پلیس کریشنا نگر, دیپاک سینگ گفت: Dubey مادر و خواهر در قانون نیز برداشت از برادرش خانه برای بازجویی و بعد از آن منتشر شد. پلیس کشف و ضبط دو سفیر اتومبیل و موتور سیکلت به عنوان خانواده این گزارش نمی تواند تولید اسناد و مدارک مربوط به آنها.

تا پلیس پروب "خودی نقش'

یک روز پس از این حادثه ایستگاه افسر (بنابراین) از Chaubeypur پلیس از ایستگاه پلیس به حالت تعلیق در آمد در انتظار یک تحقیق در ارتباط با Dubey. افسران مشکوک است که Dubey بود و با نوک انگشتانش کردن در مورد حمله اوایل صبح روز جمعه کمک به فرار او را حتی به عنوان اعضای باند جنگیدند پلیس تیم. منابع گفت: Special Task Force (STF) کاوش در ضربات پنالتی سوال خیلی Vinay Tiwari. DGP Hitesh چاندرا Awasthy تایید کرد که یک کاوشگر بود به Tiwari "نقش در مورد".

اعتراف به این که آنها در حال کاوش اگر Dubey بود و با نوک انگشتانش کردن در مورد حمله Kanpur محدوده IG Mohit Agarwal گفته بود Dubey مردان بودند که به خوبی آماده شده برای تیم پلیس "و خبرچین می تواند از پلیس خود را". "اگر این مورد است, پلیس پرسنل که به بیرون درز اطلاعات خواهد بود به زندان فرستاده می شود و رد" IG گفت.

Vikas Dubey house demolished, Vikas Dubey kill kanpur cops, kanpur cops killed, Vikas Dubey encounter, Vikas Dubey kanpur house demolished باقی مانده بر روی زمین پس از تخریب محل اقامت جنایی Vikay Dubey, پس از برخورد در Bikaru ایجاد کرد که در آن 8 پرسنل پلیس جان خود را از دست در کانپور شنبه. (PTI عکس)

یک افسر ارشد پلیس گفت: آنها همچنین کاوش اگر تنها تا Tiwari لینک بود با Dubey, برای منافع شخصی و یا بیشتر پرسنل از ایستگاه پلیس درگیر شدند. "با استفاده از اطلاعات تماس ما را پیدا خواهد کرد که چگونه اغلب طوری صحبت شد به Dubey," افسر گفت.

آنچه نیز آورده Tiwari نقش در زیر ابر است که شکست خود را به هشدار پلیس در مورد آنچه آنها می تواند در اوایل صبح روز جمعه حمله. "ایستگاه افسر شده است ارسال شده در منطقه به اندازه کافی بلند (از تاریخ 31 ژانویه) به دانستن آنچه که این وضعیت در روستا بود و اگر Dubey می تواند خطرناک باشد. زمانی که نیروی که قرار بود برای حمله نیمه شب گذشته چرا او آنها هشدار می دهند ؟ " افسر ارشد گفت.

Vikas Dubey خانه نشانید

در شنبه Dubey خانه در Bikru روستا تخریب شد. در حالی که یک پلیس تیم حاضر در این نقطه و گفت: مردم محلی را متهم کرده بود که Dubey از غاصب زمین های خود را برای ساخت خانه از آن هرگونه دست داشتن در تخریب بعد.

یک JCB استفاده شد به تخریب دیوار مرزی و همچنین بخش بزرگی از Dubey را گسترش بیش از 10 ، 000 فوت مربع در Bikru به زودی پس از یک تیم پلیس رسیده ایجاد کرد. دو Suv ها پارک شده در محل نیز آسیب دیده است. پس از تخریب تنها Dubey پدر که نیاز به کمک در حال حرکت در اطراف و داخلی کمک کند و خانواده او در خانه بود که دوربین های مدار بسته در سراسر.

کنپور: یک earthmover وسیله نقلیه استفاده می شود به پاک لت و پار باقی مانده از یک ماشین در تخریب اقامت جنایی Vikay Dubey, پس از برخورد در Bikaru ایجاد کرد که در آن 8 پرسنل پلیس جان خود را از دست در کانپور شنبه. (PTI عکس)

در مورد تخریب IG Agarwal به خبرنگاران گفت: "دیروز وقتی که من تعداد بازدید کرد, مردم محلی ادعا کرد که او (Dubey) تا به حال اسیر زمین های خود را با استفاده از تهدید برای ساخت خانه. خانه مرکز جرم و مجرمان استفاده می شود به طور منظم آن را ببینید. مردم در غم و اندوه."

بعد Agarwal گفت: هند اکسپرس "مردم شکایت در مورد او صدور تهدیدات اما من هیچ اطلاعاتی که Vikas خانه شده است تخریب. پلیس هیچ نقشی در آن است." دیگر هیچ ارشد پلیس یا مقامات دولت آماده بود به صحبت در مورد این موضوع و معلوم نیست تحت چه روند قانونی مجلس نشانید. ADG Kanpur منطقه Michael Jai Singh و ADG نظم و قانون Prashant کومار نیست پاسخ به پرسش ها در این زمینه است.زیر بخشی بازپرس Bilhor P N Rai گفت که او تا به حال هیچ اطلاعاتی در مورد تخریب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب