2019 وادار سازد مرگ: 3 هفته پس از شاه هیچ اثری از متهم به پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:45:16 am حتی به عنوان چهار تیم از و

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:45:16 am
2019 Custodial death, accused cops, Gujarat news, Ahmedabad news, Indian express news حتی به عنوان چهار تیم از وادودارا پلیس در حال تعقیب شش متهم به ماموران گفت که پلیس خود متهم آگاه هستند از استاندارد جستجو روش ساخت شکار دشوار است. (بازنمودی)

تقریبا سه هفته پس از شش متهم پرسنل پلیس بودند رزرو به اتهام قتل یک Telangana مرد در حالی که در بازداشت در Fatehgunj ایستگاه پلیس در ماه دسامبر سال گذشته و بدن خود را دفع و از بین بردن شواهد وادودارا پلیس در حال دست و پنجه نرم برای سرنخ برای تعیین محل نگهداری آنها.

پلیس باید راه اندازی یک تعقیب و متهم اما محققان اذعان دارند که امید بازیابی بدن قربانی باریک هستند به عنوان عاملان هستند و پلیس خود را.

دستیار کمیسر پلیس, 'E' بخش وادودارا شهرستان S G Patil که شاکی در شاه تسلیم در جولای 6 برابر شش متهم — بازرس پلیس DB Gohil پلیس sub-بازرس DM Rabari و Lok Rakshak Dal jawans Pankaj Mavjibhai, Yogendra Jilansinh, راجیو Savjibhai و Hitesh Shambubhai – گفت که با واقعیت در حال حاضر از طریق پروب پلیس تنها وظیفه با دستگیری متهم و دوره نقاهت بدن قربانی —که ممکن است هرگز اتفاق می افتد.

Patil گفت: "متهم هستند بسیار با اعتماد به نفس است که این مورد در برابر آنها نخواهد بود قوی زیرا آنها دفع از بدن است. با تقریبا هشت ماه رفته ما بسیار امیدواریم که از دوره نقاهت بدن بیش از حد. پرسنل احساس می کنید که آن را به آنها به عنوان یک مزیت بدن متوفی است عقد شواهد و نبود آن می تواند به تضعیف یک مورد. در سیستم ما از قانون آن است که بر پیگرد قانونی برای اثبات این پرونده متهم کرده است. اما از آنجا که این متهم در حال نیروهای پلیس خود بار اثبات ادعای خود نیز دروغ در آنها طبق مقررات این شواهد عمل می کنند."

حتی به عنوان چهار تیم از وادودارا پلیس در حال تعقیب شش متهم به ماموران گفت که پلیس خود متهم آگاه هستند از استاندارد جستجو روش ساخت شکار دشوار است.

بررسی افسر (IO) ACP Bakul چودری گفت که متهم رفته اند زیرزمینی و اجتناب از در حال پیگیری از طریق تلفن همراه خود را محل. "آنها آگاه هستند از راه پلیس شروع به تعقیب جنایتکاران. بنابراین طبیعی است که آنها نمی خواهند به استفاده از تلفن همراه و سیم کارت آنها تا به حال شده است با استفاده از تا کنون. همچنین برقراری ارتباط از طریق شبکه های مثل واتساپ ردیابی نمی. بنابراین ما در عین حال برای دریافت هر گونه دستیابی به موفقیت. در وادودارا جرم واحد عملیات ویژه گروه و تیم های دیگر هستند به آنها را پیدا کنید."

قربانی ببو شیخ نثار (65) بومی Telangana, حال گزارش شده در دسامبر 10, 2019, بعد از او دستگیر شد و توسط پلیس به ظن سرقت از Fulwadi منطقه از شهرستان. ادعا مورد سرقت نیز هرگز آن را به پلیس سوابق این کاوشگر نشان داد. در حالی که متهم به نام به حال در Satish Thakkar —ساکن Chhani که گزارش سرقت تلاش در خانه اش به ثبت شکایت خود را متهم نابود سند امضا شده و همچنین نرم افزاری کپی به "پوشش" خود عمل می کنند.

پلیس تا کنون ثبت اظهارات هفت شاهدان که ادعا می کنند به دیده نثار داخل Fatehgunj ایستگاه پلیس در آن روز.

IO چودری گفت: "آنها به او گفت که او را یک کپی هنگامی که آنها ها نرم کپی در وب سایت به عنوان در هر تمرین. اما ما می دانیم که آنها را نابود کرده است که کپی آن Thakkar امضا کرده بود و همچنین به عنوان نرم افزاری کپی به عنوان وجود دارد بدون ورود شاه. این می تواند به دلیل احتمالا زمان نثار مرده بود از شکنجه و آنها در عجله برای 'B' ردیف ورود فیزیکی ایستگاه خاطرات به دولت است که آنها تا به حال به او اجازه دهید (نثار) بروید."

این Thakkar برادران که شاهدان چودری گفت: بی اطلاع بودند در مورد هویت این دزد که شکست را به خانه خود را و نه شناسایی Nisar.

در بیانیه خود, دستیار سر پاسبان shaktisinh می گفت که او را دیدم نثار به یک صندلی با یک کمربند و طناب به "محدود کردن جنبش خود را" در حالی که شش متهم به شکنجه او را به اعتراف به سرقت است. Shaktisinh می گفت که او را دیدم این متهم با قرار دادن یک قلم بین نثار انگشتان تا زمانی که او بلد و "صدای او را پژمرده" و او "به نظر نمی رسد که او می تواند زنده" شاه متحده است.

پلیس در تاریخ 13 ژوئیه نیز بهبود یک ماشین از سر پاسبان ماهش Rathwa بود که گفته می شود توسط متهم به دور از نثار بدن. Rathwa که تبدیل شده شاهد کلیدی در این مورد نشده است رزرو در مورد او به عنوان "غافل است که خود ماشین استفاده می شود" به دور از نثار مرده بدن چودری گفت. "ما منتظر گزارش پزشکی قانونی تجزیه و تحلیل ماشین" چودری گفت.

در همین حال معاون کمیسر پلیس (DCP) جرم شعبه Jaydeepsinh Jadeja گفت: این تیم باید دامن زد به نقاط مختلف کشور برای حفظ سازمان دیده بان در پایان همکاران و اعضای خانواده از شش متهم به پلیس.

روز سه شنبه پلیس به حال تجدید نظر IPC بخش 304 (مجازات مقصر قتل نمی بالغ به قتل) به بخش 302 (Cuplable قتل بالغ به قتل) پس از گجرات دادگاه عالی مطرح شده سوال در مورد خروج از اتهام قتل. متهم شده اند علاوه بر رزرو تحت 201 (باعث ناپدید شدن مدارک و شواهد از جرم) و 203 (دادن اطلاعات نادرست احترام به جرم متعهد) و 204 (تخریب یک سند یا ثبت الکترونیکی برای جلوگیری از تولید آن به عنوان شواهد) و 34 (اعمال انجام شده توسط چند نفر در پیشبرد هدفی مشترک).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب