MP: پرونده چهار برای چرخش زنی که مورد سوال وزیر برای تعویض بیش از BJP

توسط: PTI | ایندور | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 11:34:41 pm اولین اطلاعات در گزارش ثبت شده بود در بر

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: PTI | ایندور | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 11:34:41 pm
mp news, online trolls, woman trolled, social media trolling, twitter trolls اولین اطلاعات در گزارش ثبت شده بود در برابر dr widad Panchal Umesh Prajapati, Manoj شارما و Pranay کومار تحت IPC بخش 509 (بازنمودی)

یک مورد ثبت شده بود در برابر چهار مردان اینجا را در روز چهارشنبه برای ارسال اعتراض نظرات به رسانه های اجتماعی در مورد یک جوان 19 ساله که مورد سوال Madhya Pradesh وزیر Tulsi Silawat بیش از عبور بیش از به BJP.

در زن شکایت یک گزارش اطلاعاتی ثبت شد در برابر dr widad Panchal Umesh Prajapati, Manoj شارما و Pranay کومار تحت IPC بخش 509 (کلمات یا عمل در نظر گرفته شده توهین به زن عفت) در Lasudia ایستگاه پلیس. هیچ کس بازداشت شده است و در عین حال یک مقام پلیس گفت:. یک تصویری که رفت ویروسی در رسانه های اجتماعی نشان داد که زن درخواست Silawat در دیدار با ساکنان محلی در مورد حرکت خود را از کنگره به BJP.

"من فقط می خواستم بدانید که پیش از شما بودند در کنگره و سپس به طور ناگهانی شما پیوست BJP و یک دولت است که در حال اجرا بود را به خوبی کاهش یافت و دلیل آن است. چگونه شما احساس می کنید؟"

وزیر که نگاه ناراحت کننده در ناگهانی سوال شد و پاسخ شنیده است که حتی در حال حاضر او نشسته بود در میان مردم رایج است. این زن به پلیس شکایت که پس از این قسمت او بود که هدفمند در رسانه های اجتماعی با زشت نظرات.

Silawat یک وفادار از Jyotiraditya Scindia و پس از آن وزیر بهداشت استعفا داد با 21 دیگر کنگره MLAs پیوست و BJP در ماه مارس که منجر به سقوط کمال نات دولت در, Madhya Pradesh. او ساخته شده منابع آب وزیر در BJP دولت است که به دنبال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن