مربیان در مواجهه با بسیاری از مشکلات

با کروناویروس برگزاری نوسان ورزشی صنعت در کشور است و تلاش برای نفس کشیدن.راج Hazarika اجرا می شود که بسیاری از

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

با کروناویروس برگزاری نوسان ورزشی صنعت در کشور است و تلاش برای نفس کشیدن.

راج Hazarika اجرا می شود که بسیاری از ورزشی آکادمی در منطقه سرمایه ملی و ارائه شده است یک درخواست به اتحادیه وزیر ورزش برای حمایت از چنین موسسات در این لحظه از بحران, به ارمغان می آورد به جلو گرفتاری بسیاری از ورزش حرفه ای است.

شکسته پشت ما

"وضعیت اتحاد شکسته پشت ما می گوید:" Hazarika. "ما صفر درآمد. چندین خانواده ما بستگی دارد. ما باید افتتاح مراکز ما با اجازه دولت و به دنبال بهداشت هنجارهای. هنوز هیچ جریان. با توجه به افزایش تعداد موارد مردم می ترسند به گام. بنابراین درآمد تقریبا صفر است."

Hazarika احساس می کند مانند طرح وثیقه وام می تواند کمک به ورزش حرفه ای جزر و مد بیش از فاز سخت و چوب به انتخاب خود ورزش حرفه. "برخی از مربیان که رفت و برگشت به خانه را حاضر به بازگشت به کار در زمینه های ورزشی. E. Satyaraj های مشهور, تنیس, مربی از چنای است که در حال حاضر در حال اجرا جنوب هند سبد غذایی در کنپور می گوید:" Hazarika.

امان Dev یک مربی تنیس از کلکته با این نسخهها کار در یک فروشگاه مواد غذایی در حالی که ناظم Ul اسلام, یک مربی تنیس از دهلی نو کاهش یافته است در پلی تکنیک صلاحیت برای تبدیل شدن به یک یخچال و تهویه مطبوع, مکانیک.

لیست می شود دیگر.

"K. Ramandeep سابق junior هند بازیکن و یک وقت مربی با بارسلونا فوتبال مدرسه در هند رفته است, بازگشت به کشاورزی در Jalandhar. Siddharth دلال بود که سرمربی تاریخ NBA هند تیم دو سال پیش تهیه بیسکویت به مغازه می گوید:" Hazarika.

یکی دیگر واجد شرایط مربی بسکتبال از راجستان ویکرام سینگ درایوهای یک "توک توک" در زادگاه خود. نبض هندی, ورزشی ضعیف است; آن را مورد نیاز زندگی حمایت پنجه نرم می کند Hazarika.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن