افسانه شطرنج: Viswanathan آناند پس از اتمام نهم

Viswanathan آناند امضا کردن ملال انگیز مبارزات انتخاباتی در chess24 افسانه شطرنج با 2-3 دست دادن به همکار جانب

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

Viswanathan آناند امضا کردن ملال انگیز مبارزات انتخاباتی در chess24 افسانه شطرنج با 2-3 دست دادن به همکار جانباز واسیلی ایوانچوک در نهم و پایانی دور در روز چهارشنبه.

تمام پنج بازی از جمله tie-breaker Armageddon بازی در پایان به تساوی. پس از آناند بازی Armageddon با قطعات با یک دقیقه بیشتر در ساعت های برنده نقطه رفت و به ایوانچوک. به طور کلی این بود که آناند چهارم از دست دادن در روز قیامت در عنوان بسیاری از ظواهر.

هشت شکست در نه دور تحت فشار قرار دادند نند به نهم نقطه در جدول رده بندی لیگ پیش از مجارستان پیتر Leko.

مگنوس کارلسن ارسال شده خود را در نهمین پیروزی متوالی پس از تسلط ولادیمیر کرامنیک 3-1 و در صدر جدول لیگ. کرامنیک نیاز به ضرب و شتم کارلسن به ادعای یک نیمه نهایی نقطه ارائه Anish Giri را شکست داد پیتر Svidler.

Giri, آیا برنده شدن در 2.5-1.5 اما ناامید کرامنیک از دست سوم و چهارم بازی سریع به لغزش به ششمین نقطه یکی در پشت ایوانچوک. کرامنیک را شکست پاک راه را برای Svidler به نیمه نهایی رسید.

در بهترین سه مجموعه نیمه نهایی ابتدا در جمعه کارلسن چهره Svidler در حالی که ایان Nepomniachtchi نقش Anish Giri.

نتایج (دور نهم): واسیلی ایوانچوک (Ukr) bt Viswanathan آناند 3-2; مگنوس کارلسن (نه) bt ولادیمیر کرامنیک (Rus) 3-1; بوریس Gelfand (Isr) bt ایان Nepomniachtchi (Rus) 3-2; Anish Giri (Ned) bt پیتر Svidler (Rus) 2.5-1.5; Ding Liren (Chn) bt پیتر Leko (Hun) 2.5-1.5.

جدول رده بندی (پس از گرد رابین لیگ): 1. کارلسن (25), 2. Nepomniachtchi (20), 3. گیری (18), 4. Svidler (14), 5. ایوانچوک (13), 6. کرامنیک (12), 7. Gelfand (11), 8. Liren (9), 9. آناند (7), 10. Leko (6).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب