بمبئی HC به دنبال BMC, Maharashtra دولت را پاسخ بیش از تقاضای ادعا overcharging توسط بیمارستان

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده: May 20, 2020 11:21:50 am این درخواست همچنین ادعا

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده: May 20, 2020 11:21:50 am
Coronavirus lockdown, Mumbai coronavirus lockdown, covid-19, Bombay high court, man access to children through video calls, Mumbai news, indian express این درخواست همچنین ادعا کرد که این باشگاه بود و نه پذیرش, گزارش از تست آزمایشگاه.

به دادگاه عالی بمبئی در روز سه شنبه به دنبال پاسخ از دولت و Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) در دادخواستی که ادعا کرد که بیمارستان های خصوصی نیست اعتراف COVID-19 بيمار و در حال شارژ مبالغ گزاف برای درمان بیماران با استفاده از lockdown. این درخواست همچنین ادعا کرد که این باشگاه بود و نه پذیرش, گزارش از تست آزمایشگاه.

دادگاه همچنین مشاهده شده است که حضور شهرداری کمیسر خواهد بود مفید برای داوری و کارگردانی درخواست برای اضافه کردن BMC کمیسر به عنوان یک حزب به این مورد.

یک بخش از نیمکت رئیس دادگستری Dipankar Datta و عدالت S S Shinde در روز سه شنبه بود و شنوایی از طریق کنفرانس ویدئویی یک پیل ظ توسط Sarika سینگ که ادعا کرد که بیمارستان های خصوصی و مدارک بیماران که تحت تاثیر قرار نمی COVID-19 پذیرفته شده توسط BMC و از آنها خواسته به انجام آزمون دوباره. درخواست نمایندگی مدافع Varsha Jagdale به دنبال جهت به BMC برای جبران نگرانی های مطرح شده در درخواست.

نیمکت رهبری توسط رئیس دادگستری Datta اشاره کرد: "با توجه به ماهیت مسائل مطرح شده در پیل دادخواست و نیز پس از شنیدن مشاوره ظاهر می شود برای حزب ما از این نظر در نظر گرفته است که حضور شهرداری کمیسر خواهد بود مفید برای مناسب قضاوت از جمله مسائل و تقدیر از عدالت در این پیل دادخواست."

دولت Pleader Purnima ثانیه Kantharia به نمایندگی از دولت و مدافع Yamuna Parekh برای BMC به دنبال زمان برای به دست آوردن دستورالعمل از مقامات نارضایتی های مطرح شده توسط درخواست. نیمکت نوشته شده این موضوع برای بیشتر شنیدن به مارس 22.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن