خدا پلیس بازداشت 36-yr-پیرمرد برای 'قتل' دوست خود

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:19:36 am با توجه به این متهم

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:19:36 am
kheda police, kheda man arrested, kheda man arrested for killing friend, kheda man kills his friend on suspicion of affair with sister, gujarat crime, gujarat police, indian express news با توجه به این متهم اعتراف کرد که در روز شنبه این دو تا به حال یک درگیری بیش از امر ادعایی. (بازنمودی)

به خدا پلیس در روز یکشنبه بازداشت 36 ساله به اتهام قتل دوست خود.

به گفته پلیس متهم اعتراف کرد که او به قتل دوست خود Ramabhai Parmar (39) پس از او مشکوک است که دومی امر با بیوه برادر.

در صبح روز یکشنبه Parmar, خواهر, تا به حال با نزدیک شدن پلیس پس از او مرده پیدا شد در یک مزرعه بدون لباس و با چند زخم در بدن خود است. در شکایت این اعلام کرده بود که Parmar تا به حال در سمت چپ صفحه اصلی برای خرید توتون و تنباکو در شنبه شب.

اما پس از آن شروع به باران به شدت و او را بر نمی گرداند او رفت به خواب فکر که او را به صرف شب در یک محل. اما هنگامی که او بازگشت و صبح روز بعد او خواهر و دیگر اعضای خانواده شروع به جستجو برای او در بر داشت و بدن خود را در مزرعه.

در ابتدا یک مورد قتل به ثبت رسید برابر یک فرد ناشناس در Chaklasi ایستگاه پلیس.

"خانواده مشکوک نیست هر کسی که مرتکب قتل شده است. ما تا به حال مورد سوال برخی دیگر از روستاییان و قربانی شد, آخرین خال خال با متهم کرده است. دو استفاده می شود به کار با هم در یک مزرعه و تا به حال مجادلات قبل از. هنگامی که ما گرد او را برای بازجویی از متهم اعتراف کرده است که او کشته Parmar در یک جا از خشم چون او مشکوک است که قربانی یک اتهام رابطه با خواهر خود" بررسی افسر دیلیپ پاتل گفت.

با توجه به این متهم اعتراف کرد که در روز شنبه این دو تا به حال یک درگیری بیش از امر ادعایی. متهم شد و خشم زمانی که قربانی سوء استفاده می شود زبان به سمت خواهر خود به پلیس گفت.

کلامی استدلال به زودی snowballed به یک فیزیکی و جدال بین این دو است. متهم سپس گفته آمار قربانی بر روی سر خود را به طور مداوم با یک سنگ. پس از Parmar شد ناخودآگاه او را به سمت چپ نقطه متهم به پلیس گفت.

Parmar درگذشت به علت ضربه به سر و از دست دادن شدید خون, پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب