لب تاپ های استوک و خرید اینترنتی لپ تاپ دست دوم

در ادامه مقاله با ما باشید تا با روش های مراقبت جهت افزایش طول عمر لپ تاپ دست دوم آشنایی پیدا کنید. در صورتی ک

توسط NEWSMINERAL در 8 مهر 1401

در ادامه مقاله با ما باشید تا با روش های مراقبت جهت افزایش طول عمر لپ تاپ دست دوم آشنایی پیدا کنید. در صورتی که لپ تاپ از یک محل به محل دیگر انتقال داده شود باید به نکته ای توجه گردد. اینکه بعد از ورود به مکانی دیگر تغییرات دمایی روی لپ تاپ تاثیر خواهد گذاشت. از اشتباهاتی که باعث کم شدن عمر لپ تاپ می شود خارج کردن باتری و اتصال دستگاه به صورت مستقیم به برق، می باشد. زیرا ممکن است طول باتری بیشتر شود ولی حتماً با اینکار طول عمر لپ تاپ را کم خواهید کرد.لب تاپ های استوک جهت این امر باید زمانی که باتری خراب شد و به هر دلیلی کار نکرد سریعاً آن را عوض نمایید. برند لپ تاپ دراین مورد مهم نیست و مهم این است که سراغ باتری های اصل بروید. کاربر در هنگام کار با لپ تاپ نباید از نوشیدنی ها در کنار لپ تاپ استفاده نماید.

  • چهار سو در سایز های PH1 , PH2
  • ExpertBook for Work
  • کارت خوان SD
  • ThinkPad T
  • گرید D

اما رنگها مرده هستند و شفافیت واقعی ندارند. این امر برای گیمرها و کسانی که با لپتاپشان کارهای گرافیکی مثل ویرایش عکس انجام میدهند، اصلاً جالب نیست. درمجموع کاملاً مشخص است که ایسر تمام تلاش خود را کرده که قیمت را تا جایی که میشود پایین بیاورد، و در عوض عملکرد را بالا ببرد. صفحهنمایش این لپ تاپ نکتهی مثبتی که دارد، کیفیت Full HD صفحهنمایش با پنل IPS است. و روشنایی کم، زوایای دید محدود و کنتراست پایین اما از نکات منفی آن است. باتری استفادهشده در لپ تاپ acer Nitro 5 نیز در مقایسه با سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته است. لپتاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-54-72UX درون خود یک باتری 4 سلولی لیتیوم یون به ظرفیت 55 وات در ساعت جایداده است. که میتواند با استفاده معمولی حدود 7 ساعت دوام بیاورد، هرچند نوع کاربری در زمان استفاده از لپ تاپ ایسر نیترو 5 گیمینگ و همچنین میزان روشنایی در کارکرد این باتری تأثیرگذار خواهند بود.

این ویژگی هم بر روی لپ تاپهای خانگی و هم برای لپ تاپهای صنعتی قابل اجراست. از دیگر نکاتی که لپ تاپ صنعتی را از لپ تاپهای خانگی جدا میکند موضوع امنیت آن است. برای این دستگاه سیستم هویت بیومتریک و حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده که مانع از دسترسی به فایلهای دستگاه توسط افراد دیگر میشود. همچنین اغلب روی لپ تاپهای صنعتی نرمافزارهای ضد سرقت طراحی شده است. نکته لازم به ذکر دیگری که درباره لپ تاپهای صنعتی وجود دارد قیمت آنهاست. طبیعتا لپ تاپ صنعتی نسبت به لپ تاپهای خانگی از قیمت بالاتری برخوردار است. در این قسمت قصد داریم یکی از لپ تاپهای صنعتی شرکت زیمنس را که از کارایی و ویژگیهای بینظیری برخوردار است به شما معرفی کنیم. لپ تاپ صنعتی زیمنس Field PG M6 به گونهای طراحی شده است که برای برنامه نویسان، طراحان و همچنین افرادی که در حوزه نقشه کشی برای صنایع مختلف فعالیت دارند بسیار کارآمد میباشد.

  • سکه ی بیگ بگی چیست ؟
  • لپ تاپ دل (Dell)
  • تبلت سرفیس پرو ایکس استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro X
  • مانیتور صدای ضعیف، اما قابل توجهی تولید می کند

البته این لپ تاپ ها به درد کارهای گرافیکی و پردازشی خیلی سنگین نمیخورن و بیشتر میتونید استفاده های معمولی ازشون داشته باشید. در ضمن MacBook Air رو میتونید با کمترین میزان حافظه توی این بازه قیمتی خریداری کنید و مشکلات مربوط به نرم افزار های اختصاصی اپل رو هم باید به جون بخرید! توی این بازه قیمتی هم نماینده ایسوس خودنمایی میکنه. TUF F15 FX506LH-HN210 یکی از بهترین لپ تاپ های موجود توی این بازه قیمتی محسوب میشه! مهم ترین خاصیت این لپ تاپ پردازنده به شدت قوی به همراه پردازنده گرافیکی بی نظیره! لپ تاپی که جز سری گیمینگ ایسوس محسوب میشه و طراحی خاص و جذابی داره. خرید اینترنتی لپ تاپ دست دوم درسته که این لپ تاپ سری گیمینگه اما وزن مناسبی داره و شما میتونید به راحتنی این لپ تاپ رو هر جایی که بخواید همراه خودتون ببرید! پردازنده این لپ تاپ خیال شما رو از بابت کار های سنگین پردازشی و گرافیکی به طور کامل راحت میکنه و احتمالا از نظر سخت افزاری هیچ وقت با این لپ تاپ به مشکل بر نخواهید خورد.

با این حال که این تعریفی جدید برای کامپیوتر ها شخصی نیست اسپکتر فلیو ی اچ پی خاصیت های کافی برای جای گیری در بین بهترین لپ تاپ هایی که می توانید در ۲۰۲۰ خریداری کنید را داراست. از جلو تا پشت با چرم پوشانده شده است , این لپ تاپ دو کاره برای خریداران لوکس ساخته شده است که قیمت آن شاهد این موضوع است . متاسفانه این سریع ترین لپ تاپ موجود نیست. به هر حال چیپ بدون فن روی بورد این دستگاه قدرت کافی برای انجام حجم کار روزانه ی شما را دارد , تا وقتی که شما تصمیم به ویرایش های جدی تصویری نداشته باشید. این دستگاه بیشتر برای داشتن یک لپ تاپ در میان جلسات حرفه ای می باشد. این برگ های برنده شامل تعادل بین صفحه نمایش وسیع و قابل حمل بودن , همراه با صفحه کلید عالی و یک ترک پد مناسب است .

برای برنامه نویسی MQ5 / MQ4 / MQL برای اندیکاتورهای متاتریدر چه نوع سیستمی رو پیشنهاد میدین؟ نمیخوام پول اضافی برای گرافیک بدم چون اصلا قرار نیست بازی یا کار گرافیکی سنگین انجام بدم. سی پی یو و مقدار رم چقدر باشه خوبه؟ بودجه هم تا 27 میتونم هزینه کنم. ببخشید چند تا پیام شد، نظرتون رو راجع به این لپ تاپ هم میتونین بهم بگین؟ نسبت به قیمتش فکر می کنم کانفیگ مناسب تری برای برنامه نویسی داره. خواهش میکنم. باعث افتخار است بتونیم کمک کنیم. این لپ تاپ با مشخصاتی که نوشتید براحتی میتونه نیاز شما رو برآورده کنه. البته همون طور که کامنت های قبلی اشاره کردیم اگر محدودیت بودجه دارید آنچنان نیاز به رم بالا برای کارهای برنانه نویسی ندارید. از اینکه سوالتون رو با مسترنکست در میون گذاشتید از شما متشکریم. بطور کلی برای برنامه نویسی نیاز به لپ تاپ های گران قیمت نیست و با یک لپ تاپ معمولی میشه کارهای برنامه نویسی رو انجام داد.

  • محبوب ترین اندازه لپ تاپ ها هستند
  • باریک و بسیار سبک
  • طراحی مینیمالیستی و ساده لپ تاپ ها
  • پردازنده مرکزی: Ryzen ۵ Pro ۲۵۰۰u

اگر به درگاه USB-A یا کارتخوان SD نیاز دارید بهتر است لپتاپی تهیه کنید که این درگاهها را داشته باشد. علاوه بر این برخی مدلهای محدود در بازار امکان استفاده از سیمکارت برای اینترنت 4G را نیز دارند. اتصالات بیسیمی مثل بلوتوث و وایفای نیز در مدلهای گرانتر دارای سرعت بیشتری هستند. حواستان باشد ظرفیت بالاتر باتری اصلاً به معنای دوام شارژ بالاتر نیست! باتری ۶ یا ۹ سلولی یا ۸۰ یا حتی ۹۹ وات ساعتی ممکن است در برخی مدلها دوام شارژ کمتری نسبت به لپتاپ با باتری کوچکتر داشته باشد. در واقع این مصرف مجموع قطعات، بهخصوص پردازنده، کارت گرافیک و نمایشگر است که میزان مصرف انرژی و در نتیجه دوام شارژ باتری را تعیین میکند. به این ترتیب بهتر است به جای توجه به ظرفیت باتری، بررسیهای متنی یا ویدئویی آن مدل خاص را در اینترنت جستجو کنید. علاوه بر این برخی لپتاپهای مدرن سبک و باریک از درگاه USB-C برای شارژ استفاده میکنند که مزیت بزرگی محسوب میشود.

از آنجا که شما بهاحتمال خیلی زیاد از برنامههای پیچیدهای همچون اتوکد استفاده خواهید کرد، خرید لپ تاپ thinkpad برای اجرای آنها به یک لپتاپ قدرتمند احتیاج دارید. ما برای این منظور جدیدترین تراشههای Intel Core i5 یا Core i7 و وجود حداقل ۸ گیگابایت رم را پیشنهاد میکنیم. اگرچه یک رم ۱۶ گیگابایت بسیار بهتر خواهد بود. بسیاری از برنامههایی که مهندسین استفاده میکنند، روی گرافیک و قدرتمندی آن تمرکز دارند. از این بین میتوان به برنامههایی همچون CAD، MATLAB و Solid Works اشاره کرد که به مدلسازی سهبعدی و رندر ویدیو میپردازند. این بدان معنی است که داشتن یک لپتاپ با کارت گرافیک اختصاصی بهجای لپتاپی که از پردازنده برای یکپارچهسازی گرافیک استفاده میکند، بسیار مهم خواهد بود. بههمین دلیل است که معمولا بهترین لپتاپهای گیمینگ گزینههای ایدهآلی برای دانشجویان مهندسی هستند، چرا که همهی آنها قدرت گرافیکی عالی را ارائه میدهند. واقعیت این است که این لپتاپهای بازی حتی برای تایمهای بعد از کلاس دانشجویان هم کارساز خواهند بود و برای هر دانشجوی مهندسی، بازی کردن هم یکی از اولویتهایش است. یک صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا هم در بهترین لپ تاپ مهندسی برای دانشجویان مهندسی توصیه میشود. اگر میخواهید در محل کار خود با لپتاپ کار کنید، احتمالا لپتاپهایی که ساخت بادوامتری دارند و از یک ناهمواری جزئی در بدنه پایین خود برخوردارند، میتوانند ایدهآل باشند. این لپتاپها میتوانند هنگام بروز حادثه در سایتهای کاری، مقاوم باشند.

یکی از بهترین راهها برای شروع جستجو این است که بدانید دقیقاً چه چیزی میخواهید. فهرستی از قابلیتهای مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس این قابلیتها را با ویژگی های لپ تاپ خوب، مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. از نکات دیگری که در این آموزش خرید لپ تاپ به آن میپردازیم این است که شما باید با توجه به نیازهای آینده خود خرید کنید. این مسئله با توجه به گران بودن لوازم الکترونیک در کشور ما از نکات مهم پیش از خرید لپتاپ است. به بیان ساده، شما باید بدانید که در چند سال آینده قصد دارید از دستگاهها در چه زمینهای استفاده کننید. اگر بخواهیم برای این موضوع مثالی بزنیم، باید دانشجویی را یادآور شویم که هنوز مدرک تحصیلی خود را نگرفته و تصمیم دارد تا لپ تاپی جدید بخرد. شاید وسوسه کننده باشد که با توجه به علاقهها و نیازهای امروزش خرید کند، اما این یک اشتباه بزرگ است. از نکات مهم در خرید لپ تاپ برای دانشجویان، خرید یک لپ تاپ است که به درد روزهای بعد از دانشگاه و همچنین شغل آیندهاش بخورد.

  • آداپتور گرافیک Intel Iris Xe Graphics G7 80EUs
  • نام (اجباری)
  • Weight:6.25 Pounds
  • رم: 32 گیگابایت حافظه رم DDR5

درواقع مشکل بیشتر از آنکه به ضعف قطعات مرتبط باشد، به دمای آن ها مربوط می شود. در این لحظه می توانید پیش از خرید لپتاپ دست دوم، هزینه یک خنک کننده، فن یا تعمیر را نیز لحاظ کنید. اگر نتوانستید در طول تست فشار، میزان دما را بررسی کنید، ما نرم افزاری اختصاصی NZXT CAM را به شما پیشنهاد می دهیم. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی اطلاعات دمایی قطعه مورد نظر را، به شما ارائه می دهد. در آخر باید گفت اگر 5 تستی که لیون تک پیش از خرید لپتاپ دست دوم برایتان توضیح داد را انجام ندادید، hp zbook 15 g3 قیمت هرگز لپتاپی را نخرید تا دچار مشکل نشوید. شما پیش از خرید یک قطعه دسته دوم چه بررسی هایی انجام می دهید؟ مشکل در سامانه یکپارچه خودرو رفع شد؟ بله صددرصد این تمام تست ها نیست. هرچی بررسی بیشتر و دقیق تر باشه، دستگاه بهتری میخرید.

آخرین مطالب