صدها نفر پیوستن به دلوت نژادی سهام گروه

Claudie واشنگتن شده است که فعال در NAACP برای 50 سال گفت: این بزرگترین سربازان ارتش که او آگاه در شاخه ای از ت

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

Claudie واشنگتن شده است که فعال در NAACP برای 50 سال گفت: این بزرگترین سربازان ارتش که او آگاه در شاخه ای از تاریخ ،

دیرین عضو شارون ویترسپون گفت: این افزایش به معنای اضافی استعداد و مهارت های است که می تواند کمک به انجام رساندن بیشتر به عنوان یک گروه اما کار واقعی است که در کمیته که دلوت دارای چندین شعبه: بهداشت و محیط زیست, انصاف, عدالت آموزشی, سیاسی, اکشن و جنایی عدالت است.

این گروه محلی تاسیس شد و پس از سال 1920 دلوت lynchings از الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie های 100 سالگرد آن شهرستان مشخص شده در این ماه.

آن بوده است در رویدادهای فرهنگی از جمله Juneteenth, Kwanzaa و مارتین لوتر کینگ جونیور در روز است. در ماه گذشته شعبه میزبانی یک COVID-19 پنل Facebook Live شامل سیاه بومی و مردم از رنگ است که متخصصان بهداشت و سلامت و آنها به انجام چندین جامعه ماسک صورت فروشگاه.

النا Bantle پیوست NAACP پس از مرگ Philando کاستیا در مینیاپولیس در سال 2016. Bantle گفت: او یک سفید-شناسایی متحد و مهم برای سفید متفقین مردمی به استفاده از مهارت های خود را و منابع برای ضد نژاد پرستی کار می کنند.

"من و زندگی در دلوت از سال 2011 است. من دیده ام بسیاری از سیاه دوستان حرکت در پاسخ به آنچه که زندگی خود را مانند به نظر می رسد در اینجا من می خواهم یک جامعه به عنوان یکی است که می تواند پشتیبانی که تنوع," او گفت:.

ویترسپون به نام این "عصر جدید" و اشاره به عبور از باتوم از خودش و واشنگتن به دیگران درگیر با شاخه امروز.

آنها قادر به انجام کار بیشتر در چهار سال گذشته, او گفت:, اما وجود دارد بیشتر به انجام.

کسب و کارهای محلی و سازمان ها هستند و تماس با آنها در مورد راه هایی برای کمک به. شعبه دریافت شکایات از تبعیض در جوامع کوچکتر مانند هیبینگ بین المللی می افتد و تیف ریور فالز گفت: واشنگتن است.

این گروه با اتحادیه زنان رای دهندگان و SURJ در اهداف مشترک و از آنها می خواهم برای ایجاد یک منابع بانکی برای کمک های حقوقی و راه برای رسیدگی به نابرابری در آموزش و پرورش, بهداشت و مراقبت بیشتر ویترسپون گفت.

شعبه بعدی جهت خواهد بود تصمیم توسط کمیته اجرایی اما تاکید بر عمل است.

"همه ما نیاز به حق مردم به مرحله و تصمیم گیری. ما صحبت در مورد آن را برای سال ها و سال ها. ما نیازی به بحث ندارد" گفت: واشنگتن است.

اضافه شده ویترسپون: "ما انجام داده ایم به اندازه کافی مطالعات ما فقط نیاز به آن را اتفاق می افتد."

وقتی بکی نلسون برای اولین بار شنیده ام در مورد یک گروه از مردم سفید سازماندهی در اطراف نژادپرستی او فکر می کردم این صدا مشکل ساز است. بدون ارتباط و پاسخگویی به مردم از رنگ شما هیچ ایده ای در مورد عواقب اقدامات خود و یا چه سیاه و سفید و قهوه ای مردم نیاز, او گفت:.

که حدود سه سال پیش و امروز نلسون عضو SURJ ملی سازمان سفیده با هدف پایان دادن به سفید برتری و نژادپرستی سیستماتیک در همکاری با مردم از رنگ.

"راه هایی است که ما در عمل یک فرهنگ است که ارزش سفیدی بیش از هر چیز دیگری بدان معنی است که ما دست در خیلی از بشریت و تمام است که آن را ارائه می دهند" او گفت:.

SURJ Northland ارائه می دهد کارگاه های آموزشی و آموزش و پرورش در پلیس لغو allyship 101 و چگونه به نشان می دهد تا برای BIPOC رهبری سازمان و کمتر مشکل, او گفت:.

آنها همچنین در حال برنامه ریزی یک باشگاه کتاب و یک رویداد آینده بر ضد نژادپرستانه پدر و مادر.

جمعی است که در حال حاضر در حدود 20 و آنها تا به حال حدود 200 رسیدن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درگیر شدن.

قبل از پیوستن به, نلسون گفت که او همیشه اعتقاد به عدالت و درک اساسی از تاریخ نژادپرستی در آمریکا است. او پیوست SURJ با "سفید ناجی-ist ذهنیت" به جای درک او بشریت گره خورده بود تا در این سیستم بیش از حد.

"در بسیاری از سفید فعالان در دلوت — بسیاری از افراد بر این باورند که در عدالت و سلامت, سهام و محیط زیست — حقوق صاحبان سهام و همه ما می تواند با استفاده از داخلی کار خود ما نژاد پرستی و سفیدی و چگونه است که نشان می دهد تا" نلسون گفت.

مردم از رنگ ها خوش آمدید در SURJ جلسات و SURJ با این نسخهها کار با دلوت شعبه NAACP اما این سازمان تاسیس شده است در اطراف سازماندهی مردمی سفید و مشترک با مردم رنگ. آنها با هدف ایجاد یک فضای امن برای مردم آسیب پذیر و بدون سانسور در جهت کسب اطلاعات در مورد allyship, Nelson گفت.

این است که سخت کار می کنند و مردمی باید متعهد به فکر کردن در مورد آنچه که بدان معنی است و چگونه آنها می توانند کمک پایدار و در راه او اضافه شده است.

اگر مهارت های خود را در اطراف ساختمان ارتباط و مراقبت از مصرف کننده که ارزشمند او اضافه کرد: "وجود دارد اتاق را برای همه در این جنبش است."

برای شروع اگر شما به دنبال یک متحد است که برای انجام یک در یک با یک SURJ عضو برای یادگیری در مورد چگونه به در وصل و چگونه شروع به چک کردن عقاید خود را. و اجازه ندهید ترس شما نگه بازگشت. این یک موضوع حساس است اما ناامید نمی شود, او گفت:.

"شما احتمالا در حال رفتن به پیچ و شما نیاز به آن را درست به همان اندازه به عنوان شما می توانید. نگه دارید انجام این کار است."

اطلاعات بیشتر:

duluthnaacp.org/

facebook.com/surjnorthland/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن