کشمیر زعفران می شود GI گواهینامه سرهنگ Guv خواستار آن 'تاریخی'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 5:26:54 pm زعفران کشاورزان در J&K.

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 5:26:54 pm
زعفران کشاورزان در J&K. (منبع: رویترز/فایل)

در اهمیت تصمیم دولت مرکزی در روز شنبه با صدور گواهینامه از نشانه جغرافیایی (GI) برای زعفران رشد در دره کشمیر. آن را یک گام تاریخی در آوردن ولی با نام تجاری بر روی نقشه جهانی با تأیید معاون فرماندار G C Murmu گفت: "با GI برچسب کشمیر زعفران به دست آوردن بیشتر شهرت در بازار صادرات و این امر کمک به کشاورزان برای دریافت بهترین پاداشی قیمت."

با توجه به اصل وزیر کشاورزی و بخش تولید و دولت K چودری, دستگاه گوارش گواهینامه متوقف خواهد شد شایع جعل و تزویر از کشمیر زعفران و تصدیق زعفران را واکشی مقدار قیمت های بهتر.

"کشمیر زعفران تنها زعفران در جهان است که رشد در ارتفاع 1600 متر اضافه می کند که به آن ویژگی منحصر به فرد مانند دیگر و زاغه انگ های طبیعی عمیق-قرمز رنگ بالا عطر تلخ عطر و طعم شیمیایی رایگان پردازش و کیفیت بالا رنگ قدرت و طعم تلخی گفت:" چودری, و اضافه کرد که سیستم آبیاری بارانی زعفران زمینه در حال نصب در جای پای جنگ و این احتمال وجود دارد که باید تکمیل شود در دو هفته آینده.

با تکمیل سیستم آبیاری بارانی و افتتاح ادویه پارک جمعیت مرتبط با زعفران را شاهد دیدن تغییر از تولید آن به بازاریابی او اضافه شده است.

در ضمن UT را Lt General گفت که بازگرداندن بکر جلال کشمیر زعفران اولویت هر دو دولت در دانشگاه تهران و در مرکز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب