هنگامی که اتاق حرکت می کند به کلاس می آید به کلاس درس

نوشته شده توسط Uma ویشنو | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 7:19:38 am مدارس قفل شده و در حال ا

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
نوشته شده توسط Uma ویشنو | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 7:19:38 am
coronavirus, coronavirus India lockdown, India lockdown coronavirus, COVID-19, COVID-19 india lockdown, India news, Indian Express مدارس قفل شده و در حال استفاده برای مقاصد دیگر توسط مقامات دولتی. (اکسپرس بایگانی)

* یک 14 ساله کلاس X دانشجو در دهلی صرف نزدیک به چهار ساعت در هر روز حضور در کلاس های مجازی و آپلود تکالیف. پس از آن, آنلاین گیتار, کلاس های هفتگی چت با خانواده و پخش آنلاین فیلم و موسیقی — او مک بوک طراحی شده است در تمام طول روز.

* در سراسر شهر در یکی دیگر از کلاس درس مجازی, در حالی که اکثر ویندوز نمایش کودکان در برابر طراح دکور و اسباب بازی های پر شده, در یک کودک نشسته در مشترک منطقه فرود از ساختمان راه رفتن مردم در گذشته او.

* دو کشور دور مدیر یک مدرسه در ناگور راجستان است که در صدر رتبه بندی ملی در ریاضی و خواندن نتایج در 2017-18 می گوید: کمتر از 30 هر از دانش آموزان دسترسی به مواد و سهام او با پدر و مادر در واتساپ در هر روز است.

در این داستان سه عکس است که گفتن داستان چگونه Covid-19 pandemic مستند در حال پخش است در مدارس خصوصی به عمومی مترو به ردیف دوم شهرستانها و پرت و دور افتاده روستایی و مناطق.

بخوانید| نقش معلمان در هم ادغام شده و آموزش و پرورش باید در تاسیس شفقت

The Indian Express شنبه از طریق چندین مجازی جلسات برای پیدا کردن که کلاس درس است که در حال شکل نه فقط توسط تکنولوژی بلکه توسط کسانی که کودکان هستند دولت از زیرساخت های خود را در مدرسه و از همه مهمتر در خانه.

دسترسی می شود کلید داده شده است که کمتر از نیمی از خانواده ها (42%) در مناطق شهری هند باید امکانات اینترنت با توجه به بررسی نمونه ملی اداره آموزش و پرورش در هند گزارش 2017-18. در مناطق روستایی این شماره می افتد به کمتر از 15 درصد است. که بیشتر قطره به لاشی 10.7% برای خانواده ها (اعم از شهری و روستایی) با یک کامپیوتر لپ تاپ و یا دیگر دستگاه های محاسبات.

این شکاف دیجیتال است که اضافه شدن یک لایه دیگر به این نابرابری اجتماعی است که همیشه وجود داشته اما تنها به عمیقتر در این زمان.

جزئیات| توضیح داد: زمانی که باید بازگشایی مدارس در میان Covid همه گیر و مستند?

در عین حال دانش آموزان و مدارس در پاسخ به این در راه های مختلف.

نگاهی به زوم جلسه اولیه برای کودکان درسی مدرسه است که این سایت متعلق به 25 درصد کرسی از لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش تحت RTE عمل و حساس اجتماعی یکپارچه سازی برنامه. اما کلاس های مجازی به این معنی نیست که بی عدالتی نسبتا پهن در کلاس درس — که در آن آنها به اشتراک گذاشته شده همان غذا و میز — تبدیل شدن به بیشتر آشکار آنلاین.

اما در یکی دیگر از مرکزی دهلی نو که تا به حال طولانی و موفق EWS برنامه این نابرابری کمتر نامطلوب.

بعد از کلاس جغرافیا در زوم که در طی آن یک دختر 17 ساله مطرح شده مجازی دست به تقریبا هر سوال معلم او پرسید: کلاس 12 دانش آموز می گوید: او نتواند "احساس من میز مدرسه" اما خوشحال است که او راه را برای حضور در این مدرسه مجازی.

دختر یک راننده تاکسی او بستری شد و تحت EWS سهمیه و اکنون در سال آخر در مدرسه مفتخر است در گیرنده از چهار افتخار مدالها.

او با استفاده از پدرش گوشی سامسونگ برای کلاس های خود را. "خوشبختانه پاپا کاربردی برای اتصال پهنای باند در سال گذشته زمانی که من تا به حال بسیاری از پروژه ها برای ارسال," او می گوید.

صحبت کردن در تلفن از تراس خانه خود را "از سیگنال در خانه است هرگز قوی" پدرش می گوید که با این مستند در تاکسی خود غیر فعال شده از مارس 22. "ما شده اند به زندگی پس انداز ما. Baithe baithe kha rahen hain. Kya karein. دختر من خواهد بود

چند کیلومتر و جهان از هم جدا است 14 سال کلاس 10 دانش آموز از مجلل درسی مدرسه است.

"با کلاس های آنلاین من در بالا از تکالیف. و من مانند دستگاه های الکترونیکی به طوری که باعث می شود این یک راه جالب برای یادگیری," او می گوید و اضافه میکند: "البته مادر من به من کمک می کند سازماندهی کار من و من را تبدیل به او کمک کند هر بار اتصال می رود – و که اتفاق می افتد اغلب."

همچنین به عنوان خوانده شده| چگونه از مدارس تابع پست مستند? HRD وزیر پاسخ

این پشتیبانی والدین است که تعیین اثربخشی چنین برنامه های آنلاین. اما بسیاری از والدین – به ویژه کسانی که از کودکان کوچکتر و کسانی که دستکاری در دفاتر و منازل – در حال مبارزه.

گویا مورد پدر و مادر از 8 سال با نیازهای ویژه کودک است که می گویند که آنها تا به حال آن را به خصوص دشوار است.

"من و همسرم در حال سکس متخصصان سلامت. من کار در یک کالج پزشکی و من باید برای رفتن به محل کار هر روز متناوب. در حالی که پسر ما فقط دو-سه جلسه در روز به مدت 40 دقیقه هر حتی می شود که بسیار دردناک. یکی از ما به طور مداوم با او, بنابراین من کار برنامه من در چنین راهی که شوهرم نشسته با او هنگامی که او سبکتر افراد مانند موسیقی و هنر و ریاضی و زبان من اطمینان من در خانه ام. اما من هراس دارم چه اتفاقی خواهد افتاد بعد از تعطیلات. چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما در محل کار باز کردن به طور کامل؟" ،

برای معلمان بیش از حد بسیاری از آنها را به ندرت تجربه فراتر از گچ و تخته کلاس درس, جلسات شیفت به صورت آنلاین شده است آسان نیست.

Rekha, روی, 50, که می آموزد ریاضیات در کرمل مدرسه صومعه در Chanakyapuri می گوید که "برای یک نسل است که بسیار با تکنولوژی زرنگ و دانا این را از آبی".

این روزها روی او می نویسد ریاضی مبالغ بر روی کاغذ و ارسال آنها را بر روی کامپیوتر خود را قبل از به اشتراک گذاری آن را با کلاس. "دیگران وجود دارد که استفاده از قلم را با قلم و تمام است که, اما من نمی. خوشبختانه پسر من و شوهر, صفحه اصلی, بنابراین کمک به آنها با مشکلات فنی. اما من امیدوارم که این رفتن نیست برای بیش از حد طولانی است. آن را تقریبا افسرده. من از دست رفتن در اطراف کلاس و کمک به کودکان و نوجوانان خود را با مبالغ," او می گوید.

این یک لوکس برای بسیاری از استدلال رفیق صدیقی که درک این زمان و این ناامنی مانند چند نفر دیگر. صدیقی که تاسیس مقدس فارسی مدرسه در Malvani بسیار زاغه او در بمبئی موی اشاره آموزش آنلاین.

"من دریافت تماس از هر روز دیگر از ed tech شرکت های ارائه برخی بسته و یا دیگر. من حتی مطمئن نیستم اگر از فرزندان من که در این زاغه در حال خوردن اشکالی ندارد. پدر و مادر خود را احتمالا از کار. من سعی می کنم و ترتیب برای مواد غذایی و وقتی که من آنها را برای توزیع آن بسته تلفن های خود را معمولا خاموش چرا که آنها هیچ پول برای شارژ. ما نمی توانیم تحمل بیماری همه گیر ، نمی توانید آموزش آنلاین صبر کنید ؟ " او می گوید.

نه کاملا نشان می دهد مدیر یک مدرسه دولت در دهلی نو یک دولت که در آن دولت اصلاحات در آموزش و پرورش در میان بزرگترین داستان های موفقیت است.

اعتراف به وجود محدودیت های دسترسی و بسیاری از خانواده ها در حال تلاش برای مقابله با این مستند و تکنولوژی و نیز توانمند سازی ابزار است. "ما شروع به زندگی می کنند کلاس های آنلاین برای 9, 10 و 12. و برای کلاس های 7 و 8 ما آنها را ارسال فعالیت های در واتساپ و اس ام اس," او می گوید.

او اذعان می کند که تنها 30-40 درصد دانش آموزان در این کلاس ها. اما او نه دلسرد. حضور کم در مدارس دولتی یک موضوع است و حتی در بهترین زمان ، "این تعطیلات تابستان و حداقل وجود دارد این است که برخی از یادگیری اتفاق می افتد حداقل بیش از آنچه معمولا اتفاق می افتد در طول تعطیلات."

(فردا: دهلی نو به ناگور: پله گاهی اوقات بی مهارت, بیش از تقسیم)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن