نیا بازداشت Budgam مرد برای 'حمل و نقل پولوما بمب ساز'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 12:58:15 am با توجه به نیا معاینه اول

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 12:58:15 am
pulwama terror attack, pulwama attack accused arrested, nia arrest pulwama attack, jem operative arrested, shakhir bashir magrey jaish e mohammed, india news, indian express با توجه به نیا معاینه اولیه نشان داد که "Mohd. اقبال نه بود در تماس مداوم با پاکستان مبتنی بر رهبری جیش-e-محمد بود و در ارتباط با آنها بیش از پیام های امن به برنامه های کاربردی. (فایل)

ملی تحقیقات آژانس (NIA) در روز پنج شنبه ششم آن بازداشت در فوریه 2019 پولوما حمله مورد.

Budgam مقیم محمد اقبال نه دستگیر شد نیا به اتهام حمل و نقل پاکستان بمب ساز محمد عمر از جامو مرز به پولوما.

Umer و همکارانش گفته نصب یک بمب در یک خودرو که رانده شد Kakpora ساکن عادل احمد و در انفجار در نزدیکی یک CRPF, اتوبوس, قتل 40 پرسنل در 14 فوریه 2019.

منابع گفت: نه بازداشت شد و در ماه سپتامبر سال گذشته در ارتباط با جیش-e-محمد توطئه مورد. او تسلیم در زندان از کجا نیا او را به زندان در پولوما مورد پس از شواهد ظاهر است که او نقش مهمی در حمل و نقل پولوما bombmaker.

"Mohd. اقبال و نه تا به حال تسهیل حرکت محمد عمر فاروق به JeM تروریستی و یک کلید conspirator در این مورد پس از نفوذ به سرزمین های هندی در جامو منطقه در ماه آوریل سال 2018 از ملی بزرگراه در نزدیکی مرز بین المللی به جنوب کشمیر. Mohd. Umar Farooq همراه با دیگران تا به حال مونتاژ بمب مورد استفاده در این حمله" به نیا در بیانیه ای گفت.

با توجه به نیا معاینه اولیه نشان داد که "Mohd. اقبال نه بود در تماس مداوم با پاکستان مبتنی بر رهبری جیش-e-محمد بود و در ارتباط با آنها بیش از پیام های امن به برنامه های کاربردی. Mohd. اقبال و نه بخشی از حمل و نقل ماژول' از جیش-e-محمد تروریستی سازمان است."

نه برای اولین بار دستگیر و در تاریخ 26 سپتامبر هنگامی که او از سفر با همکاران Imtiyaz احمد Nengroo و RIyaz Nengroo در Jammu-پتهنکت بزرگراه. آنها مظنون به کمک به حمل و نقل از JeM تروریست ها به طور منظم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب