IIT Kharagpur محققان توسعه دستگاه های قابل حمل برای کم هزینه Covid-19 سریع تست

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 9:24:26 pm کل این تست انجام می شود در کم

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 9:24:26 pm
IIT Kharagpur, Coronavirus crisis, semester exams, bengal news, Indian express news کل این تست انجام می شود در کم هزینه قابل حمل محوطه به عنوان یک جایگزین برای تخصصی تجهیزات آزمایشگاهی.

محققان در IIT Kharagpur را توسعه داده اند یک رمان قابل حمل سریع تشخیصی دستگاه برای تشخیص Covid-19 عفونت است. آزمون هزینه فقط 400 تومان در نظر گرفتن تمام قطعات از هزینه ها و مدل کسب و کار به حساب آورد. استاد Suman چاکرابورتی از مهندسی مکانیک بخش IIT Kharagpur, و,,,, Dr Arindam Mondal از دانشکده علوم زیستی علوم IIT Kharagpur, آمد تا با مفهوم قابل حمل غیر تهاجمی تشخیص سریع آزمون است. این تکنولوژی در اصل اعزام یکبار مصرف ساده کاغذی-نوار برای تجزیه و تحلیل شیمیایی و تجسم نتایج خواندن یک بیانیه صادر شده در روز شنبه.

کل این تست انجام می شود در کم هزینه قابل حمل محوطه به عنوان یک جایگزین برای تخصصی تجهیزات آزمایشگاهی. همان واحد قابل حمل استفاده می شود برای تعداد زیادی از آزمایشات در صرف جایگزینی کاغذ کارتریج بعد از هر آزمون. این دستگاه دارای دقت قابل توجه و حساسیت و سازگار با استاندارد RT-PCR انجام شد.

این دستگاه جدید دارای طراحی شده است که قابل استفاده در مکان های با بسیار ضعیف منابع در یک محیط کنترل نشده غذا به نیازهای جمعیت محروم. می توان آن را توسط حداقل-آموزش پرسنل precluding نیاز به تکنسین های ماهر. این طول می کشد حدود 60 دقیقه به اجرای هر آزمون.

این مرتفع نیاز از گران PCR با استفاده از مجموعه ای از نوآوری مانند یک قابل حمل خودکار از پیش برنامه ریزی واحد کنترل درجه حرارت برای ویروسی تست معرفی ویژه تشخیص واحد بر اساس تجزیه و تحلیل ژنوم و سفارشی گوشی های هوشمند نرم افزار برای انتشار نتایج آزمون بدون نیاز به دستی تفسیر است. در حالی که این موسسه می تواند تولید کیت تست به یک مقیاس خاص ثبت اختراع و صدور مجوز را تسهیل تجاری فرصت های پزشکی شرکت های فناوری اعلام کرد انتشار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب