کنپور روبرو می شوند: Vikas Dubey مشاور دستگیر شد; تا دولت اعلام Rs 1 لاخ پاداش برای ردیابی گانگستر

نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 2:53:06 pm پلیس در خارج از خانه در

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 2:53:06 pm
kanpur encounter, kanpur police killed, vikas dubey gang, vikas dubey missing, UP police killed پلیس در خارج از خانه در Bakru ایجاد کرد Kanpur که در آن هشت پرسنل کشته شدند. (اکسپرس عکس/Vishal Srivastav)

کنپور پلیس در روز یکشنبه بازداشت یک عضو از تاریخ-sheeter Vikas Dubey را برای او به اتهام نقش در قتل هشت تن از پرسنل پلیس در جریان یک حمله در کنپور هفته گذشته است.

Daya شانکار Agnihotri (42) برگزار شد و پس از یک برخورد مختصر در Kalyanpur منطقه در ساعات اندکی از روز, پلیس گفت:. شانکار دچار یک گلوله آسیب در پای چپ خود شد و بعد از بستری در بیمارستان است.

یک کشور ساخته شده تپانچه نیز بهبود از او به پلیس گفت:.

در ضمن, Uttar Pradesh, دولت, امروز, افزایش پاداش در نخست متهم Dubey سر از 50,000 تومان به تومان 1 لاخ.

پاداش 25.000 تومان بود همچنین اعلام کرد برای همه این 20 نفر که رزرو شده اند همراه با متهم اصلی در شاه. حملات در حال انجام برای دستگیر کردن مجرمان است.

بازرس کل Kanpur محدوده Mohit Agarwal گفت: "Daya شانکار به نام شاه و پلیس اعلام کرده بود پاداش 25.000 تومان بر روی سر خود را. او یک دستیار نزدیک از Vikas Dubey بود و همچنین اخراج در پلیس ،

شانکار استفاده می شود به حرکت در اطراف با Dubey, پلیس گفت:. خانواده اش از جمله همسر Rekha و دو پسر ماندن در Dubey خانه آنها اضافه شده است.

پلیس نیز در تلاش برای بررسی اگر شانکار هر گونه سابقه کیفری. "ما نمی یافت هر صورت در برابر او تا کنون" یک افسر گفت.

اقدام به یک نکته فعال پلیس در صبح روز یکشنبه تلاش برای nab شانکار در Kalyanpur منطقه از شهرستان. در حدود 4.30 هستم, پلیس کشف شانکار بر روی یک موتور سیکلت و نشانه های او را به متوقف شود. شانکار آتش گشودند و تلاش کردند فرار کنند اما پلیس انتقام. شانکار زخمی در درگیری مسلحانه کشته شده است.

در یک ویدیو که در حال گردش در رسانه های اجتماعی شانکار است که گفته می گویند که Dubey شد مخفیگاه آنان در مورد حمله هفته گذشته از ایستگاه پلیس خود را. شانکار نیز شنیده می شود گفت که Dubey بود قفل شده در داخل خانه خود را در زمان روبرو می شوند و چیزی نمی بینم.

هنگامی که تماس SSP کانپور, Dinesh Kumar P گفت: "ما در حال حاضر انجام یک تحقیق بر روی این ادعا که Dubey بود و با نوک انگشتانش کردن در مورد حمله." او افزود که پاداش 25.000 تومان اعلام شد در همه افراد به نام در شاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب