چگونه ایالات متحده به کار گرفته پروازهای داخلی در روز 1

توسط: اکسپرس سرویس خبری | منتشر شده در تاریخ: 26 مه سال 2020 5:56:25 am مسافران در فرودگاه سرینگر ام

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | منتشر شده در تاریخ: 26 مه سال 2020 5:56:25 am
مسافران در فرودگاه سرینگر امروز. (حسن نیت ارائه میدهد عکس: فرودگاه سرینگر مقامات)

پنجاب

پنجاب تغییر دستورالعمل برای دست زدن به ورود حداقل چهار بار. سانتی متر Amarinder سینگ در روز شنبه گفت که تمام کسانی که فرود در پروازهای داخلی خواهد بود در خانه و نهادی قرنطینه برای 14 روز. روز یکشنبه دولت گفتند که تمام آزمایش می شود و کسانی که تست مثبت ارسال خواهد شد به صورت نهادی شده است. اما وجود دغدغه در آزمون بسیاری از مسافران است. روز دوشنبه دولت خواسته DCs برای تست به صورت تصادفی. وقتی DCs بودند و در عین حال به موضوع در دستور اصلی وزیر بهداشت صادر شده تجدید نظر در دستورالعمل های حاکی از این است که تمام مسافران داخلی که بدون علامت و یا تست منفی خواهد بود در خانه قرنطینه برای 14 روز. علامتی آنهایی که خواهد شد به یک مرکز درمانی برای تست.

بیهار

مقامات فرودگاه در پتنا گفت: تنها به طور منظم هویت اسناد و مدارک مورد نیاز علاوه بر ایمنی ترخیص کالا از گمرک توسط Aarogya Setu برنامه. مسافران پرواز به بیهار نمی خواهد که به تحت قرنطینه اما می توانید گزارش در سلامت میز از فرودگاه در صورت هر گونه ناراحتی.

گجرات

در مجموع 13 پروازهای داخلی وارد و 15 سمت چپ از فرودگاه احمدآباد. در سورات فرودگاه دو پرواز وارد از دهلی و حیدرآباد و ترک به همان مقصد است. سه پرواز لغو شد. مسافران پرواز بودند پزشکی غربالگری و قرنطینه مهر امضا شد در دست مسافران به کشورهای الزامی شده است.

جامو و کشمیر

در روز 1 سه از هشت پرواز از آمدن به جامو از دهلی نو و سرینگر لغو شد. برای اولین بار هوایی هند پرواز با 27 مسافر فرود در فرودگاه جامو اطراف 8.40 هستم. بسیاری از مسافران پس از رسیدن به اینجا از دهلی نو بودند کسانی که گرفتار شده بودند با توجه به مستند. مسافران سواب نمونه برداری برای آزمون گرفته شد به هتل های مختلف اداری و قرنطینه به مدت 14 روز و یا تا خود را تست بازده منفی است. شش پرواز حمل 562 مسافر وارد فرودگاه سرینگر و 267 مسافر خروج از فرودگاه سرینگر. همه مسافران خواهد شد تست شده و نگهداری در نهادی یا خانه قرنطینه. آن دسته از مسافران که تست منفی خواهد بود به خانه فرستاد و کسانی که مثبت خواهد بود به بیمارستان فرستاده.

اوتار پرادش

تا 6 ساعت شش پرواز فرود در لکنو فرودگاه و هفت رفتگان به احمدآباد بمبئی بنگلور و دهلی نو است. تمام شمارنده بودند با پوشش شفاف پلاستیکی ورق برای اطمینان از کارکنان فرودگاه نمی آیند در تماس با مسافران بودند که نمایش دما و علائم.

ماهاراشترا

در مجموع 47 پرواز در زمان خاموش از فرودگاه بمبئی و وارد شدند. فرودگاه به کار گرفته 4,852 مسافران 3,752 خروج و 1100 ورود مسافران از 14 مکان در سراسر کشور است. بیشترین تعداد خروج بود به دهلی نو است. هر چند شرکت های هواپیمایی شده اند مجاز به کار در 80 درصد از هواپیما گنجایش اولین پرواز به زمین از لکنو نیلی پرواز هواپیمایی بود فقط 33 مسافران است. BMC پزشکان غربالگری مسافران که نیاز به نمایش وضعیت در Aarogya Setu برنامه در ورود به دروازه.

Telangana

مسافران داخلی ورود پروازها در حیدرآباد غربالگری شدند Covid-19 علائم قبل از اینکه مجاز به خروج از فرودگاه. علامتی مسافران ارسال می شود به نهادی قرنطینه به مدت 7 روز پس از گرفتن نمونه. اگر فرد آزمایش منفی فرد می تواند رفتن به خانه است اما باید باقی می ماند در خانه انزوا برای 7 روز. مسافران قرار داده شد از طریق شدید غربالگری قبل از چک در.

آندرا پرادش

هنگام پرواز سر از روز سه شنبه دولت را آزمون ورود مسافران است. همه آگهی باید برای به دست آوردن e-تصویب قبل از رزرو بلیط. بدون علامت مسافران از hotpost متحده را به نهادی تحت قرنطینه به مدت هفت روز و مجاز به رفتن به خانه بعد از تست منفی است. بدون علامت مسافران از شیوع پایین مناطق خواهد شد در صفحه اصلی جداسازی برای 14 روز و سواب نمونه برداشته خواهد شد در فرودگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن