کریکت | محدود کردن غریزه به اعمال بزاق: Kuldeep

سمت چپ بازو مچ دست عنکبوتی که تار میتند Kuldeep Yadav آغاز شده است آموزش به صورت جدی بازی بولینگ چهار ساعت در

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

سمت چپ بازو مچ دست عنکبوتی که تار میتند Kuldeep Yadav آغاز شده است آموزش به صورت جدی بازی بولینگ چهار ساعت در روز است و تلاش سخت برای مهار غریزه طبیعی خود را از استفاده از بزاق بر روی توپ.

Kuldeep است که از عرق کردن آن را تحت کودکی خود را مربی Kapil Pandey در محلی زمین جایی که او آموخته و او کریکت.

"من انجام دو جلسه در هر روز. از 7:30 تا 9 صبح من انجام تربیت بدنی و کمان در شبکه بین 4 و 8 بعد از ظهر" گفت: Kuldeep.

آماده برای عمل

"این تنها یک هفته است که شروع کردم به آموزش در فضای باز و به اعتقاد من در عرض چند هفته آینده من خواهد بود آماده برای رقابتی کریکت به عنوان و هنگامی که آن شروع می شود" گفت: Kuldeep.

برای 25 ساله بزرگترین نگرانی در کنترل عادت با استفاده از بزاق.

"از آنجا که دوران کودکی ما این عادت استفاده از بزاق بر روی توپ برای حفظ درخشش. با قوانین جدید در محل, من در تلاش برای خلاص شدن از این عادت. من اعتقاد دارم که آن را باید imbibed در جلسات آموزشی ، امیدوارم ما خواهد شد برخی از جایگزین در محل" گفت: Kuldeep,

خواسته که با فرمت های او می خواهم به بازی یک بار کریکت رزومه Kuldeep گفت که T20 خواهد بود انتخاب خود را. "هنگامی که رقابتی کریکت رزومه من ترجیح می دهم بازی در لیگ."

نه اولویت

او احساس می کند که کریکت است اولویت در حال حاضر. "ما شاهد بحران از کارگران مهاجر در سراسر هند به ویژه در دهلی نو و بمبئی. مردم بیکار هستند و شما فقط نمی تواند فکر می کنم در مورد ورزش خود را." گفت: با استعداد عنکبوتی که تار میتند.

"من همیشه معتقد به این فلسفه خیریه است که باید انجام شود بی سر و صدا. بله من همراه با چند سازمان های غیر دولتی به علاوه من سعی کردم برای کمک به مردم بومی کانپور" گفت: Kuldeep وقتی پرسید که چگونه به او کمک کرد تا مردم در این زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن