چیزی رادیکال باید انجام شود: Gopi

هند بدمینتون مربی S. Gopi Chand می خواهد BWF به آمده تا با "رادیکال" راه حل برای راه اندازی مجدد این ورزش هموا

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

هند بدمینتون مربی S. Gopi Chand می خواهد BWF به آمده تا با "رادیکال" راه حل برای راه اندازی مجدد این ورزش هموار پست COVID-19 نشان می دهد که انجام مسابقات بیشتر در یک محل می تواند راه رو به جلو.

Coronavirus شیوع مجبور فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) به حالت تعلیق در همه حوادث از جمله المپیک مقدماتی تا پایان ماه ژوئیه. "BWF باید به بحث سلامت کارکنان و تجدید نظر در قالب مسابقات ساختار خود و انجام هر آنچه که مورد نیاز است" Gopi گفت. "نظر من این است که اگر چیزی رادیکال باید انجام شود و سپس اجازه دهید آن را انجام دهد و به جلو با ورزش," او گفت:.

در تلاش برای نجات این مدار بین المللی حاکم در بدن به حال به تعویق افتاد رویدادهای مهم مانند توماس و بارگذاری نهایی جام حذفی (اکتبر 3-11) علاوه بر درخواست برای تازه اسلات مربوطه از کشورها از جمله هند به انجام معلق المپیک مقدماتی.

"نگرانی من این است که شما در حال تلاش برای تغییر تاریخ احتمالا وجود دارد نیاز به یک تغییر در تفکر است. اگر همان چیزی که همچنان ادامه دارد و تمام همراهان در سفر دوباره به کشورهای مختلف و سپس آن را دوباره یک خطر برای بازیکنان" Gopi گفت.

Shuttlers سفر تقریبا هر هفته به یک جدید مسابقات در طول فصل بدمینتون. Gopi گفت: این باید تغییر کند.

ورزشی وزارت ابداع یک طرح برای فاز-حکیم سرگیری ملی اردوهای المپیک-محدود ورزشکاران تا پایان این ماه است.

پرسید: چگونه او قصد دارد برای رفتن در مورد آن را به عنوان او علاوه بر اینکه سرمربی تیم ملی نیز اجرا می شود یک آکادمی Gopi گفت: "خوشبختانه بدمینتون, است تماس, ورزش, پس از آن بهتر است.

"جداسازی گروه های کوچکتر و تضمین این که مردم نمی تعامل بیش از حد یکی از راه های از حداقل شروع همه چیز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن