سورت: 63-yr-پیر مرد جان خود را' پس از آزمایش مثبت برای Covid

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 4:00:32 am سورت راه آهن پلیس رسیده Udhn

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 4:00:32 am
covid-19 in surat, surat man kills self, surat ma commits suicide after testing positive, surat covid positive cases, indian express news سورت راه آهن پلیس رسیده Udhna ایستگاه راه آهن در صبح روز جمعه پس از دریافت اطلاعات است که یک فرد تا به حال شروع به پریدن کرد در مقابل یک قطار سرعت. (بازنمودی)

63 سال سن بازنشسته الماس گر در سورات که تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 گفته خودش را کشته بود با پریدن جلوی قطار در Udhna ایستگاه راه آهن در روز جمعه. 63-سال-پیر مرد, تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 روز پنج شنبه. یک ادعا خودکشی توجه بود و همچنین بهبود آن گفت که او در مرحله شدید به مصرف چرا که او تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری است.

سورت راه آهن پلیس رسیده Udhna ایستگاه راه آهن در صبح روز جمعه پس از دریافت اطلاعات است که یک فرد تا به حال شروع به پریدن کرد در مقابل یک قطار سرعت.

دولت راه آهن پلیس (GRP) ماموران دریافتند که بدن از مسیر راه آهن و بهبود خودکشی توجه داشته باشید از جیب خود. افسران پلیس به نام یک شماره ذکر شده در خودکشی توجه و رندانه بستگان خود را.

در این ادعا خودکشی توجه داشته باشید نوشته شده در گجراتی متوفی شناسایی شده بود خود را به عنوان Kumarpad شاه ساکن Nanpura منطقه در سورات بود که زودتر انجام کسب و کار تجارت الماس در Mahidharpura و در حال حاضر بازنشسته شد. در این یادداشت همچنین به ذکر است که به دلیل پشت سر او با در نظر گرفتن مرحله شدید بود که او تا به حال مورد آزمایش قرار Covid-19 مثبت است.

بستگان شاه شناسایی بدن. بدن گرفته شده بود به بیمارستان مدنی برای پس از مرگ و بعد از آن سوزانده توسط NGO Ekta اعتماد داوطلبان.

راه آهن پلیس تسلیم یک مورد مرگ تصادفی را آغاز کرده است و یک پروب به این موضوع است.

سورات راه آهن بازرس پلیس Jashwantsinh مبلمان پایدار گفت: "پس از تحقیقات اولیه ما آمد به می دانم که شاه بود با سرفه سرد و تب و او درمان از پزشک خصوصی در Vesu. به عنوان او دوره نقاهت خصوصی دکتر توصیه او را به یک Covid-19 تست. این گزارش آمد در پنج شنبه شب و از او آزمایش مثبت بود. از آن به بعد او تحت تروما. آزمون انجام شد از یک آزمایشگاه خصوصی. او در اوایل شب روز پنج شنبه و اوایل از خواب بیدار در صبح روز جمعه و به Udhna ایستگاه راه آهن در روروک مخصوص بچه ها خود را و شروع به پریدن کرد در مقابل Rajdhani قطار اکسپرس."

"مرحوم جان سالم به در با همسر و یک پسر است که به الماس فعالیت های تجاری. پسر باقی می ماند در یک تخت جداگانه با خانواده اش" افسر اضافه شده است.

منابع در سورات شهرداری شرکت در بخش بهداشت و درمان گفت که روز جمعه در مجموع 202 Covid-19 موارد مثبت گزارش شده در SMC محدودیت با سه نفر تسلیم شدن به عفونت است. کل موارد مثبت عبور کرده 6,700 در حالی که مرگ و میر رسیده 267.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب