8 منطقه نامزدها را در پلیس

در صفحه اصلی این ارسال سیاستمداران محلی و ملی تقلا برای هر دو درک کنند و پاسخ دهند. در 8 کنگره منطقه در کنگره

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

در صفحه اصلی این ارسال سیاستمداران محلی و ملی تقلا برای هر دو درک کنند و پاسخ دهند.

در 8 کنگره منطقه در کنگره ایالات متحده پیت Stauber است از ذهن بسیاری از در مورد این موضوع اما در قتل خود را بازنشسته دلوت افسر پلیس گفت: "هیچ چیز وجود دارد که در تصویری که من ایستاده بود به عنوان یک افسر اجرای قانون."

U.S. Rep. Pete Stauber

در کنگره ایالات متحده پیت Stauber

Stauber R-هرمانتاوون بود نا امید صدای او شده است در بسته دموکراتیک پیشنهادات که تغییر policing و گفت: او کار خود را با کنگره ایالات متحده جیم اردن R-اوهایو و گزارش ایسنا ، تیم اسکات, R-کارولینای جنوبی در جمهوری counterproposals.

"من یکی از معدود افرادی در کنگره به فرسوده محلی از اجرای قانون" Stauber گفت. "این یک فرصت برای من به صحبت کردن با همکاران در هر دو طرف در مورد پلیس و تجربه من و آنچه که من فکر می کنم باید انجام شود."

Stauber مخالفان در آینده اولیه انتخابات در ماه اوت و به احتمال زیاد انتخابات عمومی در ماه نوامبر در حال متمایز از ذهن در موضوع بیش از حد. جمهوری خواه هری ولتی, از, Duluth, پشتیبانی از احساسات پشت پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس حرکت است که افزایش یافته است در پی فلوید مرگ در حالی که دموکرات کوین Nystrom از باکستر توضیح داده شده به اخبار تریبون چرا او نمی خواهد تا آنجا که.

"من نه برای لغو پلیس; من نه برای defunding پلیس," او گفت:. "دفاع من برای این است که امنیت عمومی اصلاحات و به دنبال در ادامه سرمایه گذاری در برنامه های اجتماعی."

Quinn Nystrom (Submitted photo)

کوین Nystrom (ارسال عکس)

Nystrom اضافه شده است که نژادی و بی عدالتی 400 سال در ساخت نمی توان با تغییر قوانین به تنهایی.

"اگر ما در حال رفتن به اساسا رفع و پیدا کردن راه حل برای نژادپرستی نظاممند ما نیز باید صادقانه بگویم که بله این اتفاق در یک اداره پلیس اما این اتفاق می افتد در تمام سیستم های مختلف در سراسر امریکا" او گفت:. "اگر ما در حال رفتن به رفع آن است که رفتن به فراتر از یک قطعه از قانون است. که به معنی داشتن ملی در گفتگو با جوامع و فعالان و افرادی که آسیب دیده اند و بزرگترین."

فوری اقدامات Nystrom و Stauber موافق رفع chokeholds.

"در من 23 سال ما هرگز اجازه chokeholds," Stauber گفت: حمایت برای اجرای گسترده تر جامعه محور مدل که مدت طولانی است که به تصویب رسید در دولوت.

"شما نمی پلیس جامعه خود را" Stauber گفت. "شما پلیس با جامعه خود را."

Stauber ساخته شده که به عنوان مثال به جای "در حال اجرا یک تفنگ رادار در 52nd خیابان شرق" در Duluth, پلیس جامعه نیاز به بخش برای گوش دادن به اولویت های جوامع مانند نگه داشتن پارک های ایمن در شب, و مطمئن شوید که دنباله سر نیست استفاده می شود برای فروش مواد مخدر.

"شما ساخت اعتماد با جامعه" او گفت: "و شما نتایج را دریافت کنید."

اما آنچه در مورد جوامع اقلیت بودن نامتناسب هدفمند توسط پلیس ؟

"من هرگز در مینیاپولیس اداره پلیس" Stauber گفت: "اما من فکر می کنم شما می توانید به عقب نگاه کنید و ببینید که در آن برخی از رفتار قطعا ناخوشایند وجود دارد و باید عواقب هنگامی که شما را نگه ندارد به بالاترین استاندارد است."

Stauber می خواهد اشتغال فرآیند داوری که به نظر می رسد برای احیای پلیس بد' مشاغل به بررسی و شگفتی اگر صلح افسر استانداردهای آموزشی و هیئت مدیره است که مسائل افسران مجوز می تواند نقش مهمی در از بین بردن کسانی که مجوز بیش از حد.

"هیچ کس دوست نداشتن یک پلیس بد بیش از یک پلیس خوب," Stauber گفت.

Stauber نیز ترویج حداقل استانداردهای آموزشی جامع غربالگری روانی و تمدید چک های پس زمینه.

"هنگامی که به شما می دهد که نهایی ارائه به که نامزد شما یک ایده بسیار خوب است که او یا او این است که زمانی که شما آنها را به گروه خود را برای خدمت به جامعه برای بسیاری از سال های بسیاری از" Stauber گفت.

او خودداری کردند در مهار no-knock جستجو در حکم. مرگ توسط پلیس تیراندازی در لوئیزویل کنتاکی در اوایل این ماه از گناه غیر نظامی Breonna تیلور در خانه خود زیر یک هیچ-knock جستجو در حکم را برانگیخته بحث بیشتر در بررسی انجام ندادی.

"من در شرایط تاکتیکی تیم که بدون دست کشیدن حکم لازم را برای ایمنی از هر کس نه تنها برای پلیس اما این موضوع درگیر" Stauber گفت. "این حکم باید به امضای یک قاضی است."

Stauber تماس مفهوم defunding پلیس رادیکال ایده است که جوامع کمتر امن است.

ولتی گفت برچسب "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" مایه تاسف است اما این احساسات در پشت آن "حس می کند کامل."

Harry Welty

هری ولتی

"ریختن پول بیشتر به پلیس به آنها hand-me-down تجهیزات نظامی از ما شکست خورده جنگ است نه آنچه که ما نیاز به انجام" ولتی گفت. "جنگجو اخلاق معنی ندارد. ما نیاز به یک متفاوت اخلاق. ما نیاز به رئیس Tuskens."

ولتی با اشاره به دلوت رئیس پلیس مایک Tusken که ولتی گفت: موازنه با ساخت جامعه امن و بدون "تاکتیک های تیم SWAT و حکومت نظامی است."

"دلوت است خوش شانس" ولتی گفت.

Nystrom پلیس به نام "جدایی" به جوامع و گفت که او ساخته شده یک نقطه سوارکاری همراه با پلیس زمانی که او یک باکستر شهر شورا. او یک بار در زمان فعال انجمن-قاچاق نیش.

"این فقط در مورد قرار دادن افراد در زندان برای یک جرم و جنایت," او گفت:. "این در مورد دادن کمک و منابع به زنانی که قربانی است."

Nystrom می داند که او را ناامید کننده ترکیبات درون حزب که خواستار بازسازی کل مفاهیم امنیت عمومی و عدالت کیفری.

"در حال اجرا برای دفتر آن را کاملا غیر ممکن است برای همه خوشحال," او گفت:. "من می گویند که" من می شنوید شما, من می خواهم به شنیدن بیشتر از شما و آنچه من به شما این است که من خوب با وضعیت موجود در حال حاضر است.'"

در اوایل این سال, اخبار تریبون نوشت: در عمق مورد استفاده-از-نیروی حادثه مربوط Stauber. شریک زندگی خود را در طول در این حادثه جیم رایت تایید کرد که Stauber حل و فصل هرج و مرج صحنه گفت: "متوقف کردن" هنگامی که مظنون دستگیر شد.

"من انجام داده ام که چند بار در زندگی حرفه ای من" Stauber گفت. "ما باید به درک وضعیت افسران هستند. ما نه تنها تعهد ما وظیفه دارند که به عنوان شریک به مرحله برای د-تشدید و منتشر بلافاصله."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن