مستند 4.0 دستورالعمل زندگی می کنند به روز رسانی: ماهاراشترا گسترش مستند تا مارس 31

به عنوان اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در اوایل این هفته مستند 4.0 آغاز می شود که از 18 مه به اجرا گ

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
Coronavirus cases, Covid 19 test, Pune containment zone, Pune news, indian express news به عنوان اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در اوایل این هفته مستند 4.0 آغاز می شود که از 18 مه به اجرا گذاشته خواهد شد با مجموعه ای متفاوت از قوانین و دستورالعمل ها.

مستند 4.0 دستورالعمل & قوانین Coronavirus هند مستند فرمت زنده به روز رسانی: با دولت انتظار برای اعلام دستورالعمل جدید برای مرحله بعدی مستند امروز, Maharashtra اتحاد پیوست پنجاب و Mizoram به تمدید مستند تا مارس 31. Telangana در حال حاضر به تمدید آن تا مارس 29.

این مستند در سراسر کشور برای اولین بار تحمیل شده به مدت 21 روز شروع مارس 25 و سپس تمدید در 15 آوریل و بعد از آن در مارس 4. این مستند 3.0 امروز به پایان می رسد.

به عنوان اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در اوایل این هفته مستند 4.0 آغاز می شود که از 18 مه به اجرا گذاشته خواهد شد با مجموعه ای متفاوت از قوانین و دستورالعمل ها. دستورالعمل جدید هستند بر اساس پیشنهادات از ایالات متحده است که ساعت نارندرا مودی به دنبال در طول پنجم بحث و گفتگو با وزرای ارشد در این بیماری همه گیر در تاریخ 11 مه

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

در حالی که برخی از کشورها پیشنهاد کرده اند به مرکز گسترش مستند بیشتر می خواهید برای تصمیم گیری در مناطق و محدودیت زمانی که مرحله سوم از این مستند به پایان می رسد. متحده از جمله آسام Telangana, ماهاراشترا و پنجاب اند توصیه می شود فرمت این مستند برای باقی مانده از این ماه برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus در حالی که دیگران از جمله Delhi Haryana, Karnataka باید پیشنهاد کاهش تدریجی محدودیت.

این موارد در هند عبور 90,000-علامت یکشنبه به عنوان کشور ثبت بزرگترین واحد-روز پرش از 4,987 جدید بیماران آوردن مجموع به 90,927 تا کنون موارد از جمله 2,872 مرگ و میر. از کل مرگ و میر مرتبط با COVID-19 120 نفر از بیماران فوت در 24 ساعت گذشته. بیش از 34,000 بیماران درمان شده است تا کنون. چهار متحده - ماهاراشترا, دهلی نو, Tamil Nadu و گجرات - که باید ثبت بالاترین تعداد موارد در هند نیز گزارش داد بزرگترین رسید در COVID-19 تعداد در 24 ساعت گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب