دو ضربه برای RJD به عنوان 5 MLCs ترک, پارتی, ارشد رهبر واریز ارسال

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 1:19:16 am Raghuvansh پراساد

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 1:19:16 am
Raghuvansh Prasad Singh, Raghuvansh Prasad Singh resignation, Bihar politics, RJD MLC quit party, Indian express Raghuvansh پراساد سینگ

پنج RJD MLCs استعفا از حزب در روز سه شنبه, روز قبل از انتخابات به نه کرسی از بیهار شورای قانونگذاری.

در ضمن, RJD ملی معاون رئیس جمهور Raghuvansh پراساد سینگ استعفا از پست خود در اعتراض به این گزارش تلاش خود را Vaishali رقیب سابق MP Ramakishore سینگ برای پیوستن به RJD. Ramakishore سینگ برخاستیم و ملاقات RJD رهبر Tejashwi Yadav به تازگی.

این RJD تا به حال هشت MLCs. پنج تن از آنها — Qamare علم دیلیپ Rai Radhacharan ست, Sanjay پراساد و Ranvijay Singh — خروج از حزب به معنی آنها را نمی خواهد چهره مقررات ضد ارتداد قانون است. با توجه به منابع در JD(U) و RJD این حرکت هماهنگ توسط ارشد JD(U) رهبر به وزیر.

در حال حاضر که RJD با سه MLCs از جمله سابق سانتی متر Rabri دوی علاوه بر این از سه MLCs در انتخابات آینده جلوگیری خواهد شد Rabri Devi از دست دادن موقعیت رهبر اپوزیسیون در مجلس. این RJD نیازهای هشت عضو در خانه از 75 به پست.

رهبر مخالفان Tejashwi گفت: "من آرزو می کنم همه پنج نفر از آنها موفق باشید. سانتی متر Nitish کومار ممکن است برخی از سیاسی به دست آوردن از آن, اما چگونه آن را کمک به مردم بیهار? در حال حاضر من می دانم که آنچه که او تا به در خود حبس در سانتی متر خانه برای 90 روز. CM مورد نیاز بود برای دیدار با فقرا و آدرس بیکاری و مهاجرت مسائل است."

این JD(U) اعلام کرد که سه MLC نامزدها — غلام Gous, Bhisma Sahni (یک EBC) و Kumud ورما (OBC). این RJD است نامزدهای خود را اعلام کرد اما نام Sunil سینگ و فاروق Shekh در حال انجام دور. بی جی پی ارسال کرده است نام خود را به دهلی نو. آخرین تاریخ تشکیل پرونده نامزدی است 25 ژوئن.

Raghuvansh سینگ استعفای نیز می آید به عنوان یک ضربه بزرگ به RJD. سخنگوی حزب Mrityunjay Tewary گفت: "Raghuvansh ببو است و ما نگهبان و عضو بنیانگذار. هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای در Ramakishore سینگ پیوستن به ما. او درست سوسیالیستی رهبر و ادامه خواهد داد به سیستم پشتیبانی ما."

Raghuvansh که در حال رقابت در برابر Ramakishore از Vaishali ناموفق در سال 2014 شده است دروغ گفتن کم در RJD. هموطن Jagdanand سینگ به تازگی ساخته شده بیهار دولت رئیس جمهور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب