راسل یک علامت با مربیگری

راسل خوانده شده را علامت به رقابت پرداختند در شش المپیک برنده طلا در آتلانتا (1996) و نقره ای در سیدنی (2000).

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

راسل خوانده شده را علامت به رقابت پرداختند در شش المپیک برنده طلا در آتلانتا (1996) و نقره ای در سیدنی (2000). اما او بیشتر آشنا در هند به عنوان مربی که هدایت Rajyavardhan Singh Rathore به دو دام نقره در آتن بازی در سال 2004.

کارآفرین

در یک روش سرگرم کننده مکالمه با Ritika سینگ به عنوان بخشی از Manav Rachna مبارک بار سری در وب 56 ساله را علامت مفتون همه با فهم و تطبیق پذیری از یک کارآفرین موفق.

علامت گذاری یک کسب و کار هتل در ملبورن است و در روند تقویت آنلاین مربیگری از بورس.

"'سرد' یکی از سخت ترین رقبای من همیشه شات با" گفت: علامت ستایش سابق اتحادیه وزیر ورزش Rathore, از روی علاقه به 'سرد' در, از محافل.

حتی اگر او از دست رفته بازی های المپیک آتن به عنوان یک تیرانداز, علامت گفت که او افتخار Rathore موفقیت و خوشحال برای دیدن امداد در هند را زمانی که او پا بر روی سکو.

علامت گذاری به یاد می آورد Rathore فوق العاده تیراندازی در بازی های کشورهای مشترک المنافع در سال 2002 زمانی که او برنده فرد طلا با 49 از 50 در فینال, پس از تامین جفت طلا با Moraad علی خان را شکست داد توانمند استرالیا — علامت گذاری و مایکل الماس.

او گفت که دانه تعالی برای هند کاشته شد در سال 1994 بازی های کشورهای مشترک المنافع در ویکتوریا, کانادا, وقتی Mansher سینگ برنده دام طلا.

او در برابر ستایش برای دیگر خود را در بخش شماره 1 سابق جهان و بازی های آسیایی قهرمان Ronjan Sodhi.

از لحاظ فنی بهتر

"Ronjan بود و از لحاظ فنی بهتر است. در سال 2010 در سال 2011 او بهتر از هر کسی. او می تواند ساخته شده اند, المپیک لندن نهایی و هر چیزی که ممکن بود پس از آن گفت:" استرالیا.

"من یک مربی به آنها اعتماد و اعتقاد" گفت: علامت خود را در مورد رویکرد دوستانه به مربیگری.

علامت گذاری به یاد می آورد که او را در زمان سوم بازی های المپیک برنده مدال طلا. "تیراندازی شد و یک وسواس و من گرسنه برای به دست آوردن طلا," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب