Maharashtra: یک سال پس از نقض Tiware سد شسته هملت 56 خانواده منتظر در جاده های طولانی برای توانبخشی

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 7:54:51 am یک پلیس در محل سد نق

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 7:54:51 am
Ratnagiri, Ratnagiri Tiware dam, Tiware dam Ratnagiri, India news, Indian Express یک پلیس در محل سد نقض در رتنگیری. (اکسپرس فایل عکس Arul افق)

یک سال پس از نقض Tiware سد در رتنگیری منطقه که شسته کل هملت کشته و 23 نفر یک انتظار طولانی همچنان برای 56 خانواده از ایجاد کرد که مطمئن شد توانبخشی.

سد ساخته شده بر روی Tiware رودخانه است که یک انشعاب از Vashishthi رودخانه واقع شده است خاموش کاراد چیپلون جاده در رتنگیری منطقه. آن آغاز شده بود سرشار در شب از 2 ژوئیه سال گذشته توسط 9.30 صبح آن روز بخشی از دیوار یک نقض در نتیجه سیل مانند وضعیت.

پس از آن از سد دیوار نابود شد توسط نیروی آب است. سد قرار گرفته بودند تعمیرات موقت چند ماه قبل از این حادثه.

بیش از 20 خانه از Bhendwadi هملت از این روستا که در مسیر سیل مانند جریان به طور کامل شسته شوند. در حالی که برخی از خانه های خالی در آن زمان 23 نفر کشته شدند در حادثه. ملی در واکنش به این فاجعه زور و سازمان های محلی از جمله پلیس تا به حال راه اندازی یک عملیات جستجو.

بیست و دو بدن کشف شد اما بدن یک کودک یک و نیم ساله Durva Chavan هرگز یافت نشد. او پس از آن مرده فرض. دولت های منطقه کشیده شده است تا یک لیست از 56 خانواده که در حال بازسازی.

این 56 خانواده ها از سه دسته — کسانی که خانه ها به طور کامل شسته کسانی که منازل آنها دچار عمده خسارت و کسانی که خانه های واقع شده در برنامه به طور بالقوه ناپایدار دامنه. برخی از خانواده های آسیب دیده که به خانه ها در جاهای دیگر و می تواند جایگزین ترتیبات رفته به زندگی در خارج ایجاد کرد.

اما 15 خانواده که تا به حال در هیچ جای دیگری برای رفتن شده اند و زندگی در خانه های موقت ساخته شده از ظروف حمل و نقل اهدا از طریق مختلف اقدامات رفاهی. در حالی که 42 از 56 خانواده ها توافق کرده اند که برای توانبخشی در Alore روستا 15 کیلومتر از Tiware باقی مانده 14 اصرار داشت که آنها بازسازی می شود در Tiware ایجاد کرد.

Ajit Chavan (40) که از دست هر دو پدر و مادر و برادر و خواهر و خواهر زاده Durva در این حادثه صحبت کرد و به بیان بیش از این گوشی از نزدیک چیپلون شهر رتنگیری منطقه که در آن او صاحب یک سالن. پنج ساله و برادرزاده Rudra, Durva را برادر جان سالم از این حادثه به خاطر او آمده بودند به چیپلون برای مدرسه و در حال حاضر زندگی می کند با بستگان.

"ما صلح آمیز زندگی در این روستای دور افتاده به طور کامل در هم شکسته و آن دسته از ضرر و زیان هرگز نمی تواند تعمیر. ما هنوز هم پیدا کردن آن سخت به این باور است که چیزی شبیه به آن اتفاق افتاده است. ما وعده داده شده بود توانبخشی در ظرف شش ماه پس از حادثه. اما بر اساس آنچه ما می دانیم درباره پیشرفت در روند ما منتظر است برای رفتن به مدت طولانی. ما همچنین می خواهم بدانم که آیا دولت قصد اقدام علیه کسانی که سهل انگاری باعث از دست دادن خانواده های ما." گفت: Ajit.

هنگامی که تماس چیپلون Tehsildar Jayraj Suryavanshi گفت: "برای توانبخشی از 42 خانواده در Alore روستای, خرید زمین کامل است و بخش خدمات عمومی نیز شناور مناقصه برای ساخت و ساز از خانه. کار است که انتظار می رود برای شروع در ماه اوت. برای بازسازی باقی مانده از 14 خانواده در Tiware کسب زمین است که در مراحل نهایی است. این روند گرفته شده در زمان پس از برخی از زمین دستگاه انتخاب شده قبلا به شود و پس از بررسی از خاک است."

شیواجی Chavan (43) یک آرایشگر که دارای یک فروشگاه در Tiware خود را از دست داد پدر دو عمو و یک عمه در این حادثه. "زندگی در این ظروف شده است, یک کابوس در هر فصل از سال است. اما حداقل برای زمان حال ما باید یک سقف بالای سر ما در ما ایجاد کرد. ما امیدواریم که که ما به زودی بازسازی و می توانید شروع به زندگی ما دوباره. ما از دست رفته در خانه های ما حداقل انتظار ما است که با توجه به خانه های ما می توانید تماس خود ما" گفت: شیواجی.

بعدی بازمانده از خویشاوندان متوفی دریافت Rs 2 لاخ و Rs 4 لاخ از امداد اورژانس بودجه از مرکز و دولت بود. معیشت از آن به طور کامل وابسته به کشاورزی شده اند به شدت تحت تاثیر پس زمینه های خود را به طور کامل شسته شوند. برخی از آنها در حال حمایت از خانواده خود را با کار کردن در مزرعه کارگران.

پس از آن وزیر Devendra Fadnavis دستور داده بود از تشکیل یک ویژه تیم تحقیق برای بررسی این حادثه است. نشستن ارائه گزارش آن به دولت در ماه فوریه این سال است. در حالی که این یافته ها از نشستن ساخته شده است نه عمومی و در عین حال یک مقام ارشد گفت که این گزارش "تحت نظر گرفتن" از دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن