Black Lives Matter | مایکل برگزاری ارائه پیام تکان دهنده علیه نژادپرستی

عاطفی مایکل برگزاری نگه نمی بازگشت به او تحویل یک پیام قوی در برابر نژادپرستی در چهارشنبه تصریح می کند که از

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

عاطفی مایکل برگزاری نگه نمی بازگشت به او تحویل یک پیام قوی در برابر نژادپرستی در چهارشنبه تصریح می کند که از نژاد سیاه بوده است dehumanised و دستاوردهای آن محو از یک تاریخ "نوشته شده توسط افرادی که آسیب".

برگزاری خواهد شد که بازنشسته از تفسیر در پایان سال آینده صحبت در مورد نژاد پرستی به عنوان کریکت منتظر به راه اندازی مجدد میان COVID-19 همه گیر در اینجا با اولین انگلستان-غرب هند تست.

این یک بازی که در آن بازیکن از هر دو طرف خواهد, ورزش, 'Black Lives Matter' آرم خود کشباف به ایجاد یک بیانیه علیه نژادپرستی زیر تظاهرات جهانی باعث آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید مرگ در دست یک افسر پلیس است.

Dehumanisation

"...وقتی که من می گویند آموزش و پرورش منظورم رفتن در تاریخ. آنچه که مردم نیاز به درک این چیزها بنیادی از صد سال پیش" سابق سرعت بزرگ گفت: در آسمان ورزش.

"این dehumanisation از نژاد سیاه است که در آن آغاز شده و مردم به شما بگویم که مدت ها پیش دریافت بیش از آن. شما نمی توانید بیش از چیزهایی که دوست دارم و جامعه را بدست بیش از چیزی شبیه به آن است," او گفت:.

66 ساله گفت: در طول سال مردم را شستشوی مغزی شده است توسط یک سیستم آموزش و پرورش است که به تصویر کشیده نژاد سیاه منفی و حاضر به قبول سهم خود را به بشریت پیشرفت است.

"تاریخچه نوشته شده توسط فاتح نه توسط کسانی که در حال فتح تاریخ نوشته شده است توسط افرادی که آسیب نه توسط کسانی که آسیب...ما در حال شستشوی مغزی نه فقط مردم سیاه و سفید مردم هستند که شستشوی مغزی به روش های مختلف," او گفت:.

"فکر می کنم در مورد دین ... نگاهی به عیسی مسیح تصویر که آنها را از او: رنگ پوست و موهای بور و چشم های آبی. که در آن عیسی آمد که در آن بخش از جهان به نظر می رسد که راه اما دوباره این شستشوی مغزی است برای نشان دادن این است که چه کمال است.

"اگر شما نگاهی به نقش از آن روز یهودا که خیانت عیسی او توسط یک مرد سیاه و سفید, دوباره, شستشوی مغزی مردم به فکر او توسط یک مرد سیاه و سفید او بد است."

پارک مرکزی حادثه

با اشاره به حادثه اخیر که در آن یک زن سفید, امی کوپر به نام پلیس در یک پرنده دیگر در پارک مرکزی نیویورک, برگزاری, گفت اقدامات او بودند بر اساس تاسیس تعصبات.

"...در زمان او (مرد سیاه پوست) ثابت می کند که او گناه نیست او ممکن است مرده است. او تا به حال آن چیزی که در ذهن او از یک روز. که 'به همین دلیل او گفت و آنچه را که او" برگزاری گفت.

"آنها را نگه دارید به من گفتن هیچ چیز وجود دارد به نام سفید امتیاز من استراحت بدهد من را دیده اند مردم سفید به یک فروشگاه بروید و به دنبال داشت. یک مرد سیاه و سفید راه می رود و کسی که پس از او در همه جا او می رود که پایه سفید, امتیاز," او توضیح داد.

"این که آیا آن فرد به پایان می رسد تا سرقت محل یا نه, او است که فکر در آن راه و چیزهایی مانند آن مجبور به تغییر داشتند."

صحبت کردن در مورد چگونه دستاوردهای سیاه مردم نادیده گرفته شده اند در طول سال برگزاری گفت: "...همه می دانند توماس ادیسون اختراع لامپ با یک مقاله رشته می تواند به شما به من بگویید که اختراع رشته است که باعث می شود این چراغ درخشش در طول? هیچ کس نمی داند چرا که او یک مرد سیاه و سفید آن در مدارس تدریس نمی کند.

"لوئیس Latimer اختراع کربن, رشته, چه کسی می داند ؟ همه چیز را باید آموخت. من آموخته بود هرگز هر چیزی خوب در مورد مردم سیاه و سفید و شما نمی توانید یک جامعه است که آورده بود که هر دو سیاه و سفید که فقط تدریس آنچه مناسب است."

به دنبال دور برای بیش از حد طولانی

سابق انگلستان کاپیتان نصیر حسین که او نیز در حال حاضر در طول بحث نژاد پرستی گفت: این اشتباه است که مردم به دنبال دور.

"من آنجا نشسته شش هفته پیش و من دیدم که یک مرد سیاه پوست کشته شدن در مقابل چشمان من. من واکنش طبیعی است که به دنبال دور ... بعد از آن آمد به دلیل اعتراض من خودم مجبور به تماشای چون احساس کردم چیزی در درون من بگویید که نصیر شما شده اند به دنبال دور برای بیش از حد طولانی," او گفت:.

"همه ما شده اند به دنبال دور برای بیش از حد طولانی است. بازیکنان باید افتخار پوشیدن این مدالها اما واقعا آن را سال 2020 و ما را مجبور به پوشیدن یک نشان گفت: black lives matter, واقعا؟"

پرسید: اگر او تا کنون با آن مواجه نژادپرستی در زندگی خود حسین گفت: "البته من (رو نژاد پرستی) با نام خانوادگی من در حال رشد کردن ... با یک پدر و یک مادر شاید کمی از هر دو طرف است."

"در حالی که فیلدینگ در مرز در نقاط مختلف جهان و مردم می گویند: "هی صدام'," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب