گروه کسب و کار شکایت بیش از بررسی های زیست محیطی از دوقلو فلزات معدنی اجاره تجدید

ائتلافی از گروه های زیست محیطی و قایق رانی outfitters شکایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز چهارشنبه استدلا

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

ائتلافی از گروه های زیست محیطی و قایق رانی outfitters شکایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز چهارشنبه استدلال آژانس های فدرال موفق به انجام کامل بررسی های زیست محیطی پیش از تجدید کلید اجاره به دوقلو, فلزات, پیشنهاد مس-نیکل معدن در همان حوزه آبخيز به عنوان مرز آب قایق رانی منطقه بیابان.

گروه ها و کسب و کار که تحت پیگرد وزارت کشور اداره مدیریت زمین وزارت کشاورزی و خدمات جنگل ایالات متحده استدلال می کنند که سازمان های فدرال نیست مطابق با ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند و یا NEPA هنگام بررسی اجاره و خدمات جنگل "خودسرانه تایید شده" اجاره با وجود پیدا کردن شواهد معدن می تواند آسیب BWCAW.

"هیچ چیزی در مورد دوقلو فلزات و اجاره تجدید روند عادی بوده است و بررسی های زیست محیطی از اجاره نامه تمدید این قاعده مستثنی نیست. آژانس های فدرال انجام ترین سطحی از بررسی و پذیرش خود را حتی در نظر گرفتن اثرات استخراج معدن در تجدید اجاره," تام Landwehr, مدیر اجرایی کمپین برای صرفه جویی در مرز آبهای یکی از گروه های پیشرو تلاش در انتشار اخبار گفت.

اجاره برای اولین بار صادر شده در سال 1966 شد لغو در روزهای پایانی دولت اوباما در سال 2016 بیش از نگرانی معدن را آلوده BWCAW اگر آن را برای همیشه باز در همان حوزه آبخيز. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و سپس ابقاء اجاره در سال 2017 و نقل مکان کرد به تمدید اجاره در سال 2018 است. 10 سال اجاره شد و سپس به طور رسمی تمدید در مارس 2019.

این گروه همچنین استدلال می کنند که سازمان های فدرال:

  • نه یک جایگزین در نظر انکار نوسازی مورد نیاز تحت NEPA.

  • نه در نظر گرفتن هر گونه اثرات منفی زیست محیطی از پتانسیل های توسعه مس-نیکل معدن.

  • نیست شامل ده ها تن از علمی گزارش در مورد سولفید-سنگ معدن مس در headwaters از BWCAW از جمله گزارش ذکر شده توسط جنگل خدمات در تصمیم گیری خود را از دسامبر 2016 rescinding اجاره.

  • نه مطابق با خدمات جنگل رضایت مجوز.

دوقلو فلزات معدن شرکت متعلق به شیلی معدن کنگلومرا آنتوفاگاستا می خواهد برای ساخت یک زیر زمین مس-نیکل معدن در نزدیکی Ely در بارانی رودخانه حوزه آبخيز و در لبه BWCAW. منتقدان از معدن نگرانی در این ارسال می تواند آلوده رواناب به BWCAW در حالی که هواداران می گویند آن را بهبود اقتصاد منطقه.

این پروژه چهره یک سال بررسی از هر دو دولت و سازمان های فدرال.

به طور جداگانه ائتلاف شکایت کرد وزارت کشور در سال 2018 بیش از تصمیم خود برای بازگرداندن مواد معدنی اجاره استدلال آلودگی در BWCAW خواهد صدمه دیده است کسب و کار خود را. گروه های زیست محیطی و سپس ثبت جداگانه اما مشابه پرونده های حقوقی استدلال اجاره بازگشت غیر قانونی. هر سه پرونده های حقوقی به چالش کشیدن معدنی اجاره در نهایت با هم ادغام شدند.

یک قاضی فدرال در ماه مارس طرفه با وزارت کشور است اما این گروه باید به دادگاه تجدید نظر تصمیم گیری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن