کرالا دولت را قادر می سازد دسترسی به کلاس های آنلاین برای 2.42 لاخ دانش آموزان

نوشته شده توسط Ritika چوپرا | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 9 سال 2020 5:58:36 am این COVID ناشی از درس s

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
نوشته شده توسط Ritika چوپرا | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 9 سال 2020 5:58:36 am
online classes, digital classes, online education elearning, karnataka news, education news این COVID ناشی از درس shutdown از مارس 19 مجبور شده است تقریبا همه کشورها به حرکت خود کلاس های آنلاین. (بازنمودی)

کرالا گرفته است یک گام مهم به سمت پل زدن شکاف دیجیتال در آموزش و پرورش با تضمین این که 2.42 لاخ دانش آموزان مشخص شده توسط دولت برای فاقد دسترسی به کلاس های آنلاین در حال حاضر شما باید این دولت را Sarva Shiksha Abhiyan مدیر پروژه Dr A P Kuttikrishnan گفت: هند اکسپرس.

پس از مه 15, دولت, دولت به بسیج حمایت از سیاستمداران و جامعه مدنی به ارائه مجموعه های تلویزیونی به anganwadis کتابخانه های مدارس و مطالعه مراکز که در آن سمت چپ-از دانش آموزان می توانند خود را در درس های پخش شده در دولت های آموزشی, کانال های با هم. به عبارت دیگر دسترسی به تضمین ارائه دستگاه در زمینه های مشترک که در آن یک گروه از دانش آموزان می کنند.

در مجموع 20,000 مجموعه های تلویزیونی ارائه شده تا به امروز است. از این حدود 2000 داده شد توسط دولت و بخش های آن. باقی مانده بودند یا اهدا شده توسط سازمان های جامعه مدنی خصوصی افراد و سیاستمداران و یا خریداری شده از پول مطرح شده توسط آنها.

"اکثر مجموعه های تلویزیونی خریداری شد با استفاده از پول اهدا شده توسط معلمان سازمان CSR طرح های صنایع و خصوصی افراد است. در مورد Rs 1.3 کرور جمع آوری شد مثل این" Kuttikrishnan گفت.

دولت بود در میان برای اولین بار در کشور برای راه اندازی کلاس های آنلاین برای 45 لاخ دانش آموزان ثبت نام شده در کلاس های 10 تا 12 در همه مدارس دولتی. این کلاس ها در حال برنامه تلویزیونی از ژوئن 1 در کانال آموزشی IT@مدرسه Victers کانال.

در حالی که دانش آموزان در کلاس اولیه تماشای آنلاین درس برای یک ساعت در هر روز مدرسه دانش آموزان صرف یک و نیم ساعت و دانشجویان ارشد و حدود دو ساعت است. این درس نیز در یوتیوب در دسترس به طوری که دانش آموزانی که از دست رفته می توانید آنها را بعد. "پس از درس آنلاین بیش از معلمان ما و سپس رسیدن به دانش آموزان به پرسش های خود را و پاک کردن خود شک و تردید" Kuttikrishnan گفت.

برای دانش آموزان در قبیله ای و سایه مناطق Kuttikrishnan گفت: معلمان وظیفه است برای رسیدن به آنها را حداقل یک بار در هفته به طوری که آنها می توانید در کلاس های معلم دستگاه از دست رفته را جبران زمان های آموزشی.

این COVID ناشی از درس shutdown از مارس 19 مجبور شده است تقریبا همه کشورها به حرکت خود کلاس های آنلاین. با بازگشایی موسسات آموزشی نامشخص اتحادیه دولت در حال حاضر تلاش برای ارزیابی چگونه بسیاری از دانش آموزان نمی دسترسی به رایانه یا کامپیوتر-مانند دستگاه ها و اینترنت به شرکت در کلاس های آنلاین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب