برای وایکینگها' مایک زیمر قرنطینه شده است لذت بخش و مولد

نه تنها 63 سال Vikings مربی را وادار به جدا کردن سراسر 160 هکتار در کنتاکی در مرتع پرورش احشام او می شود به ان

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

نه تنها 63 سال Vikings مربی را وادار به جدا کردن سراسر 160 هکتار در کنتاکی در مرتع پرورش احشام او می شود به انجام این کار با یک زن و شوهر از بچه ها از جمله 36-سال-پسر آدم که او نیز اتفاق می افتد به او همکاری دفاعی هماهنگ کننده.

ساخته شده است که استراتژی جلسات نسبتا آسان به عنوان مربیان سعی کنید برای آماده سازی Vikings برای فصل آینده در میان دریایی از ناشناختهها. زیمر انجام کسب و کار خود را از طبقه بالا پسر خود را می کند چیزی که او به طبقه پایین.

"این خوب است" زیمر گفت. "او می تواند به من کمک کنید (جلسات مجازی) سازماندهی شده و اگر من می توانید آن را نمیفهمد من می توانم متن او را و بگو: بیا اینجا و حل این مشکل است.' سپس در شب بعد از شام و یا چیزی است که ما می نشست و برخی از ایده دیوانه و ما به شما می گویند, 'OK. ما می توانیم در مورد آن صحبت فردا با بقیه دفاعی مربیان است.'"

که نوع ارتباط می تواند به اثبات کلیدی برای وایکینگ ها که مانند هر تیم NFL در حال تلاش برای حرکت مجازی offseason برای اولین بار. یک مربی تنها می تواند انجام این کار بسیار بدون در فرد آموزش.

"من بیشتر نگران در مورد کار با این روش از هر بازیکن زمانی که آنها به عقب" زیمر گفت. "این خواهد بود که بزرگترین عامل. شما نمی توانید فقط رول توپ و بازی. شما نمی توانید فقط بگو اینجا راهکار است. در حال حاضر در خارج وجود دارد.' آن کار نمی کند مانند آن است. آنها می دانند که چه باید بکنید, اما آنها نمی دانند که چگونه به آن را انجام دهد."

هنوز زیمر نیست فرسایش در مورد آنچه انتظار می رود هنگامی که او بازگشت به TCO عملکرد مرکز در Eagan. در حال حاضر او در تلاش برای جذب به عنوان مقدار زمان با کیفیت به عنوان او می تواند با پسر خود. آنها به تازگی ساخته شده یک زمین گلف است که هر دو را خوب استفاده کنید و آنها را به صرف زمان با هم هر شب.

"ما فقط از نوع اویختن" زیمر گفت. "ما ممکن است ساخت یک آتش سوزی یا بایگانی اطلاعات. او عاشق سیگار کشیدن مسائل در فرد سیگاری. یا او شما برو رفتن در وان آب داغ و من شما را به تماشای برخی از 'Chicago PD" یا چیزی."

شیوه های مشترک

در حالی که وایکینگ ها را به انجام شیوه های مشترک با دیگر تیم NFL دو بار در طول زیمر تصدی این معلوم نیست که آیا آنها انجام خواهد شد تا دوباره در این offseason. تردید او ریشه در این واقعیت است که آن را در حال حاضر یک شیر تغلیظ شده offseason.

اما او تایید کرد که یک زن و شوهر از تیم های رسیده به او را قبل از coronavirus همه گیر شروع به گسترش در سراسر کشور است.

"اگر آن را می شود به آن, من می توانید ببینید وجود دارد ممکن است بسته به چه مقدار زمان ما در اردوگاه های آموزشی و قبل از بازی ها" زیمر گفت. "من احتمالا می توانید ببینید داشتن یک روز تمرین در برابر یک تیم است. من نمی دانم که من می خواهم می خواهم به صرف دو روز یا سه روز هنگامی که ما در حال تلاش برای دریافت فوتبال ما تیم برای بازی آماده است."

جوان ثانویه

این هیچ راز است که زیمر دارد, cornerbacks و پس از خروج از خاویر رودز, Trae Waynes و الکساندر مکنزی این offseason آن را نباید به عنوان یک شگفتی آمده است که وایکینگ ها هدفمند کلینتون در پیش نویس است.

در حال حاضر بزرگترین مانع برای rookies جف Gladney و کامرون Dantzler کمبود در شخص آموزش. به عنوان توجه به آنها شده است در جلسات مجازی, زیمر گفت: آزمون واقعی خواهد آمد زمانی که آنها در این زمینه است.

"من فکر می کنم این بچه ها بچه ها با استعداد" مربی گفت. "شما باید به برخی از بچه ها که می تواند پوشش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن