کارناتاکا با هدف راه اندازی برنامه به کتاب تخت بیمارستان برای covid-19 در بنگلور

نوشته شده توسط T A Johnson | بنگلور | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 10:25:33 am در ماه ژوئن 2956 موارد

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
نوشته شده توسط T A Johnson | بنگلور | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 10:25:33 am
tAMILA NADU cameraman death, coronavirus journalist death, video journalist death, tamil nadu video journalist, tamil nadu coronavirus update, indian express در ماه ژوئن 2956 موارد و 88 و میر گزارش شده در بنگالور (Express photo/فایل)

به عنوان بنگلور, چهره, تخت, بحران, در خانه تیم توسعه نرم افزار از کارناتاکا Covid-19 اتاق جنگ شده است وظیفه در حال توسعه یک نرم افزار است که کمک خواهد کرد که بیماران در تخت بیمارستان با سهولت به همان اندازه به عنوان به عنوان یک تاکسی.

Munish Moudgil یک افسر IAS که تیم در حال کار بر روی تخت بیمارستان برنامه و رئیس دولت Covid 19 اتاق جنگ گفت: "ما می خواهیم برای ایجاد یک برنامه برای شهروندان است که کار مانند یک Ola یا بارگذاری برنامه برای دسترسی به تخت بیمارستان. فقط کسانی که تست مثبت خواهد بود قادر به رزرو تخت بیمارستان و قرار داده خواهد شد در یک لیست." نرم افزار بررسی لیست با ICMR پایگاه داده از افرادی که تست مثبت برای Covid 19 هر روز و تخت تخصیص اتفاق خواهد افتاد و تنها برای کسانی که تست مثبت Moudgil گفت.

یک نمونه از برنامه در حال توسعه و اتاق جنگ مقامات برگزار شد بحث و گفتگو با یک افسر IAS Tushar Girinath که قرار داده شده است مسئول تهيه بستر در دسترس بودن در بنگلور در روز جمعه به درک مورد نیاز است. "در حال حاضر این داده ها بر روی تخت بیمارستان در دسترس است بر روی یک صفحه گسترده. یک برنامه پیشنهاد شده است اما آن را می تواند چند روز. گسترده داده خواهد شد قرار داده و در حوزه عمومی به زودی" Girinath گفت.

با توجه به اپیدمیولوژی و ICMR Covid 19 گروه تحقیقاتی عضو Dr Giridhar R ببو تکنولوژی باید استفاده شود به آدرس مشکل پیدا کردن بیمارستان ها برای Covid 19 امتیاز مثبت افراد است. "یک استاد پایگاه داده از تمام امکانات بهداشتی و نیروی انسانی باید در دسترس باشد. بیدرنگ تخصیص تخت و Icu با استفاده از فن آوری می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی می کند. خود-ارزیابی و پیدا کردن بیمارستان ها برای تست/بستری شدن در بیمارستان و پشتیبانی باید یکپارچه در نرم افزار و یا تلفن" اعلام کرد.

در خانه تیم توسعه نرم افزار در کارناتاکا Covid 19 اتاق جنگ – متشکل از توسعه دهندگان تست و پایگاه داده افراد – که تا کنون توسعه یافته به عنوان بسیاری از شش برنامه برای توابع مختلف اعم از تماس ردیابی قرنطینه سازمان دیده بان ردیابی بین المللی, پروازهای داخلی و حیاتی بیماران است.

در ماه ژوئن 2956 موارد و 88 و میر گزارش شده در بنگلور در مقایسه با 358 موارد و 10 مرگ و میر گزارش شده از 8 مارس تا مه 31.

تنها 1514 تخت در دسترس هستند در این دولت سلامت راه اندازی بیمارستان های خصوصی هنوز باز کرد تا امکانات به صورت غیر بیمه بیماران می گویند شهر مقامات بهداشتی. تنها 418 بیماران بستری شده است به بیمارستان های خصوصی از ماه ژوئن 1 با توجه به داده های رسمی با وجود حضور بیش از 1500 تخت به صورت Covid 19 در بخش خصوصی بر روی کاغذ.

از 100 تخت ICU در دولت راه اندازی دانشکده های پزشکی و بیمارستانهای دولتی در بنگلور تنها هفت تخت – سه ICU و چهار ICU با یک تخت – در دسترس بود که از ژوئن 27 عنوان رسمی تعدادی از بیماران نیاز به ICU مراقبت در بنگلور لمس 155 روز یکشنبه – در حالی که تنها 10 نفر مورد نیاز ICU مراقبت تا مارس 31.

بخوانید | کارناتاکا سنبله می تواند به دلیل بسته labs

یک مرد می کشد یک handcart به عنوان یکی دیگر از سوار موتور سیکلت حمل کالا در نزدیکی یک سبزی فروشی بازار که بسته شد بعد از یک مکالمه در COVID-19 موارد در بنگلور (AP/فایل)

به عنوان تعطیلات آخر هفته از 2033 تخت های موجود در سراسر سه دسته از امکانات دولتی در بنگلور 1770 اشغال شد و تنها 263 تخت در دسترس بودند. این شهرستان گزارش یک زمان همه بالا از 783 موارد در ژوئن 28.

در کارناتاکا دولت ادعا کرده است که دسترسی به بیش از 500 تخت ICU – عمدتا از بخش خصوصی – از جمله 250 با هواکش در شهر بنگلور. "تلاش ها در بیمارستان های خصوصی همکاری برای درمان Covid 19" یک شهر سلامت رسمی گفت.

در تاریخ 23 ژوئن در کارناتاکا دولت صادر سفارش تحت ملی مدیریت بحران عمل می کنند برای گرفتن بیش از 50 درصد تخت ها در تمام بیمارستان های خصوصی. روز شنبه دولت هشدار به بیمارستان های خصوصی انتشار تخت برای Covid 19 بيمار."عدم انطباق به منظور جذب مجازات تحت releavant بخش از مدیریت بحران عمل 2005, Karnataka خصوصی موسسات پزشکی عمل 2017 و هند قانون مجازات اسلامی می گوید:" 27 ژوئن هشدار به بیمارستان.

در کارناتاکا دولت تجویز یک ساختار هزینه اعم از 5200 تومان به صورت کلی تخت به 10000 تومان در هر روز برای یک ICU با ونتيلاتور در بيماران مراجعه کننده به بيمارستان های خصوصی توسط دولت است.

ژوئن 23, اطلاع رسانی, برای رزرو 50 درصد از تخت برای Covid 19 بيمار همچنین اجازه می دهد تا بیمارستان های خصوصی به استفاده از 50 درصد باقی مانده تخت برای بیماران و بیمه بیماران با هزینه سقف اعم از 10000 تومان به صورت کلی بخش و 25.000 تومان برای یک ICU با ونتیلاتور برای غیر بیمه بیماران. در مورد بیمارانی که گزارش به طور مستقیم به بیمارستان های خصوصی می توان آنها را بستری Covid 19 بخش است و هیچ سقف اتهام اگر بیمار دارای یک پوشش بیمه خصوصی است. مقامات بهداشتی می گویند بيمارستان به نفع بیمارانی که بیمه های خصوصی.

پذیرش بیمارانی که تست مثبت برای Covid 19 به بیمارستان در کارناتاکا در حال حاضر شامل مقامات بهداشت دانلود اطلاعات از مثبت افراد از ICMR پورتال که در آن داده ها تغذیه توسط ICMR به رسمیت شناخته شده آزمایشگاه و سلامت تیم بازدید از صفحه اصلی بیمار برای ارزیابی است که در آن از سه دسته از بیمارستان ها بیمار باید پذیرفته شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب