Maharashtra: در اولین تلاش برای اتحاد دوباره منحرف با توله پلنگ از طریق DNA مطابق

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:49:03 am به عنوان آن در حال

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:49:03 am
Tiger cub DNA test, T2 tigress Maharashtra, tigers in maharashtra, chandrapur tigers, indian express به عنوان آن در حال حاضر به نظر می رسد T2 تا به حال چهار توله با این جدا از اینکه یک چهارم است. (اکسپرس عکس)

در اول از آن نوع آزمایش در کشور جنگل گروه در تلاش است تا دوباره یک منحرف توله ببر با مادر خود بر اساس DNA و تطبیق این ماده پلنگ است گم شدن با توله خون.

"ما از دریافت این گزارش از تطبیق DNA از مرکز سلولی و مولکولی زیست شناسی (CCMB) حیدرآباد به تازگی. آن را تایید کرده است را شناسایی به عنوان T2. ما خواهد شد تلاش برای دوباره بچه با مادر پس از fine-tuning نهایی روش" گفت: مدیر ارشد کنسرواتور از جنگل (حیات وحش) Nitin Kakodkar.

زن بچه در سن حدود 3-4 ماه پیدا شد با مخفی شدن در یک خندق توسط یک کشاورز در Chichpalli جنگل چندراپور منطقه در آوریل 24. پس از آن نجات توسط وزارت جنگل و تیم آورده بود به حمل و نقل مرکز درمان (TTC) از چندراپور.

یک تلاش اولیه برای دوباره آن را با مادر موفق نبود. از آنجا بود حضور حداقل دو tigresses حرکت خود را با توله در منطقه را مطرح کرد چالش جدی قبل از این مقامات به دوباره بچه با مادر. بنابراین تصمیم بر آن شد برای انجام یک DNA و تطبیق با در نظر گرفتن گم شدن نمونه ها از این منطقه است.

Tiger cub DNA test, T2 tigress Maharashtra, tigers in maharashtra, chandrapur tigers, indian express زن بچه در سن حدود 3-4 ماه پیدا شد با مخفی شدن در یک خندق توسط یک کشاورز در Chichpalli جنگل چندراپور منطقه در آوریل 24. (اکسپرس عکس)

گسترده دوربین بهره برداری انجام شد به شناسایی دو tigresses – T1 و T2 در حال حرکت با سه توله در هر. به عنوان آن در حال حاضر به نظر می رسد T2 تا به حال چهار توله با این جدا از اینکه یک چهارم است. Scats از هر دو tigresses جمع آوری شد و فرستاده شده به CCMB همراه با توله نمونه خون. گزارش شد و به دنبال در یک صورت فوری.

"من به کارگردانی اضافی PCCF (حیات وحش) B S Hooda و زمینه مدیر Pench ببر رزرو Ravikiran Govekar برای تعیین دقیق روش از رفتن پیش با تازه مراسم تلاش از آن است که کمی پیچیده فرایند" Kakodkar گفت.

او اضافه کرد که این جدایی طولانی دوره می تواند یک عامل بسیار مهم در پذیرش مادر توله. "مادر پلنگ را قبول توله پس از یک فاصله اما ما مطمئن نیستید در مورد tigresses. ما در حال رفتن به آن را امتحان کنید" Kakodkar گفت.

چه آشنایی قدرت به جنگل وزارت محکومیت پشت این آزمایش نیز به احتمال قوی از مادر نه رها کردن توله با توجه به برخی از ضعف یا بدشکلی. "این به احتمال زیاد منحرف خارج از خانواده و پس از آن نگاه در شکل خوب وقتی نجات داد. اما فقط با این فرض که از هم اکنون" Kakodkar گفت.

چندراپور افتخاری حیات وحش سرپرست و عضو روش عملیاتی استاندارد (SOP) کمیته در چندراپور برای توله انتشار Bandu Dhotre گفت: "جایی که T2 باقی می ماند برای مدت طولانی شناخته شده است. تلاش خواهد شد به قرار دادن توله در یک قفس در نقطه و مشاهده را پاسخ نسبت به آن. با توجه به که ما را به تماس به انتشار توله از قفس."

"این اولین بار است که چنین آزمایش دوباره یک توله ببر با مادر پس از DNA و تطبیق. از آن خواهد شد یک نقطه عطف در صورت موفقیت" Dhotre اضافه شده است.

اما باران طی دو روز ساخته شده اند که وظیفه دشوار پس از حرکت از گربه ها آب می شود پیشتر به علت دسترسی آسان به آب است. "ما امیدواریم که پس از این طلسم از باران است بیش از چندراپور بازگشت آن به حالت عادی تابستان دمای حدود 45 درجه سانتیگراد به ما روشن تر فرصت را به آزمایش رو به جلو" Dhotre گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب