ناامید کننده است که IPL است که در هندوستان می گوید راجستان Royals کاپیتان استیو اسمیت

از آن شده است و پنج ماه پس از استیو اسمیت برجسته در یک مسابقه بین المللی. Coronavirus ناشی از مستند در دنیای و

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

از آن شده است و پنج ماه پس از استیو اسمیت برجسته در یک مسابقه بین المللی. Coronavirus ناشی از مستند در دنیای ورزش مجبور اطفال به یک استراحت طولانی.

لیگ برتر هند — شروع در تاریخ 19 سپتامبر در امارات متحده عربی — علامت بازگشت اسمیت همراه با دیگر ستاره های بین المللی. او هیجان زده است منجر به راجستان Royals دوباره.

کلید پیام

اسمیت درک شرایط چالش برانگیز خواهد بود که سازگاری کلیدی خواهد بود.

"شرایط در دبی را می توان شبیه به آنچه که شما در هند و یا آنها می تواند متفاوت باشد. آن را در مورد تطبیق در اجرا. که برای رفتن به پیام مهمی برای من و کادر مربیگری در طول راه به عنوان" اسمیت گفت: در حالی که در تعامل با یک گروه را انتخاب کنید از رسانه ها در طول نمایش ویژه از داخل داستان: یک فصل با راجستان Royals — یک فیلم مستند در این تیم است.

شش سال پیش برای اولین بار پا از لیگ برگزار شد در امارات متحده عربی. اسمیت معتقد است که تجربه کمک خواهد کرد که چند بازیکن. "بچه ها میخوام فقط پریدن از پوست خود را برای رسیدن به آن وجود دارد و برخی از بازی های با کیفیت کریکت.

"این ناامید کننده است که آن را در هند ما را کاملا به بازی وجود دارد. اما به این مسابقات و به هر کس یک شانس برای بازی کردن شگفت انگیز است چه شده است که در پشت صحنه" اسمیت گفت.

به چالش کشیدن بار

از چند ماه گذشته شده اند به چالش کشیدن برای گذر موقت برادری اما این وضعیت به آرامی گرفتن بهتر با بازیکنان از سرگیری آموزش. "بسیاری از مردم بازی نیست هر کریکت در تمام و یا تا به حال بسیار کمی در زیر کمربند خود را پس از این نقطه نظر این نوع از حتی یک مسابقه. همه در حال رفتن با همان نوع از فرآورده ها که خوب است...

"آن دارد, اما فوق العاده دشوار و بچه ها در تلاش هستند تا خود را در کریکت زمین در هر نقطه ممکن است ،

قبل از شرکت در لیگ استرالیا تیم را در سفر به انگلستان برای مدت محدود-اور سری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن