منشاء بی خانمان, سگ شکاری طلایی خانواده در ND پناهگاه حیوانات باقی می ماند یک رمز و راز

Hannesson صاحب حیوان Elskan مسافرخانه در پارک رودخانه N. D. شده است جستجو برای صاحبان یک نر و ماده سگ شکاری طل

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

Hannesson صاحب حیوان Elskan مسافرخانه در پارک رودخانه N. D. شده است جستجو برای صاحبان یک نر و ماده سگ شکاری طلایی و دو توله سگ برای هفته گذشته. یک Pembina, شهرستان کلانتر معاون آورده نر به Hannesson را پناهگاه حیوانات/لانه در جولای 21, پس از یک روستایی ساکن خواسته گروه را انتخاب کنید تا سگ بود که سرگردان به او مزرعه و حوالی ان.

در بعد از ظهر همان روز Pembina, شهرستان کلانتر معاون دریافت تماس است که کسی را دیدم یک سگ شکاری طلایی و دو توله سگ در مزرعه رها شده در غرب, Hamilton, N. D. معاون برداشت سه نفر و در زمان آنها را به حیوانات Elskan مسافرخانه که در آن وجود دارد یک مراسم شاد.

"به محض این که مرد را دیدم, زن و نوزادان, او را شکست خارج از لانه خود زد و به آنها" Hannesson گفت. "این خانواده است."

او خیلی مطمئن چهار سگ نیز بخشی از یک خانواده بشری که آنها را دوست داشت.

سگ بالغ به خوبی مرتب وزن آنچه که باید و دوستانه هستند در حالی که توله سگ سالم هستند و اجتماعی با توجه به Hannesson, که گفت که او معتقد است که مرد و زن هستند و حدود 7 تا 9 سال و توله سگ حدود 2 ماه.

سگ ها و توله سگ ها نه میکرو رنده شده و بیش از 700 سهام پست در مورد آنها در رسانه های اجتماعی در هر دو طرف ایالات متحده آمریکا و مرز کانادا را به همراه داشت هیچ سرنخ به جایی که سگ سرچشمه گرفته و یا چگونه آنها به Pembina شهرستان است.

"تنها دلیل منطقی این است که آنها گرفته شده است" گفت: Hannesson که حدس آنها ممکن است به سرقت رفته از یک محل دور از همیلتون و کسی که آنها را از صاحبان آنها هم ریخته و آنها را در Pembina, شهرستان و یا پناه دادن به آنها وجود دارد.

Pembina, County Sheriff تری Meidinger گفت: دفتر خود را پیدا کرده است هیچ مدرکی سگ به سرقت رفته بودند اما به اعتقاد آنها ممکن است از خارج از این منطقه است. به طور معمول, هنگامی که خود وزارت اطلاعات سهام مورد strays در رسانه های اجتماعی او مطلع صاحبان, او گفت:. علاوه بر ارسال اطلاعات کلانتر, رفت و به همیلتون که در آن كانون در حال ارائه تجهیزات برای خط لوله و به آنها گفت در مورد سگ.

"ما خواسته آنها را به گسترش این کلمه در اطراف در مورد سگ ها رو دور از برخی راننده," او گفت:. "من به نوعی شگفت زده هیچ کس جلو آمده."

Hannesson است موجب ویرانی مغز او راه هایی برای بدست آوردن سگ به خانه.

"من حفظ احساس من چیزی از دست رفته" او گفت:. "این نوع مانند یکی از کسانی که رمز و راز که در حال رفتن به من امد و شد زیاد."

اگر هیچ صاحب نوبت تا Hannesson برنامه را به چهار دندان نیش به یک دامپزشک که عقیم کردن ماده سگ و توله سگ و خنثی نر سگ و توله سگ و واکسینه کردن آنها را قبل از قرار دادن آنها برای تصویب. دو توله سگ قرار داده خواهد شد برای تصویب به طور جداگانه به عنوان Hannesson در حال حاضر دارای دو صاحبان آینده نگر در ذهن است. او قصد دارد به نر و ماده بالغ به تصویب رسید به عنوان یک بسته.

"آنها سزاوار بازنشستگی خوشحال با هم" او گفت:.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد سگ ها می توانید تماس بگیرید Hannesson در 701-284-6888 و یا بازدید از حیوانات Elskan مسافرخانه در Facebook در www.facebook.com/Animal-Elskan-Inn-818607191832377.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب