J&K: برخورد معافیت از بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در پولوما

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 10:37:08 am "برخورد را آغاز کرده

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 10:37:08 am
Pulwama encounter, jammu and kashmir, J&K police, Militants and security forces gunfight, encounter today, India news, Indian express "برخورد را آغاز کرده است در کنگان منطقه پولوما. پلیس و نیروهای امنیتی در نزدیکی" به پلیس گفت:. (عکس)

برخورد درگیری بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در جنوب کشمیر را پولوما منطقه صبح روز چهارشنبه جامو و کشمیر, پلیس گفت:. "برخورد را آغاز کرده است در کنگان منطقه پولوما. پلیس و نیروهای امنیتی در کار است. اطلاعات بیشتر باید دنبال" کشمیر پلیس منطقه مطلع در توییتر.

این برخورد دوم در جنوب کشمیر در 24 ساعت گذشته. روز سه شنبه دو جیش-e-محمد نظامیان کشته شدند در یک برخورد در پولوما منطقه. این ترور شد صورت گرفت در Saimoh مرکزی منطقه در ساعات اولیه روز شنبه پس از نیروهای مشترک راه اندازی یک کمربند و عملیات جستجوی زیر ورودی در مورد حضور شبه نظامیان با توجه به J&K پلیس.

در حالی که جامو و کشمیر (J&K) پلیس گفت: "شناسایی و وابستگی کشته شدن تروریست ها در حال مسلم" یک افسر ارشد پلیس گفت: این دو وابسته بودند و به JeM.

"دیگر از سلاح های مانند دو AK-47 تفنگ تپانچه و غیره ما همچنین بهبود JeM پرچم از این سایت گفت:" یک افسر پلیس است که بخشی از این عملیات.

کشمیر بازرس کل پلیس ویجی کومار گفت: "این یک عملیات پاک و بدون وثیقه آسیب قرار گرفت روبرو می شوند".

شده است وجود دارد افزایش در مبارزه با تروریزم: در عملیات دره از آوریل. دو شبه نظامیان کشته شدند در یک جنگ با تفنگ یا تپانچه در Kulgam منطقه در روز شنبه. روز بعد یکی دیگر از برخورد بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی شکست در Anantnag منطقه جنوب کشمیر اما شبه نظامیان موفق به فرار از این منطقه پس از شروع جنگ با تفنگ یا تپانچه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن