جلسه توجیهی روزانه: چین عقب نشینی نیروهای نظامی در چشمه های آب گرم BCCI عضو اشیاء به جی شاه حضور در جلسه

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:03:59 am جولای 8, 2020: نگاهی به اخبار امروز. خ

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:03:59 am
India China border dispute, India China LAC dispute, Chinese apps banned, India bans Chinese apps, India coronavirus, coronavirus cases India, India news, Indian Express جولای 8, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خواننده عزیز

داستان بزرگ

پس از Galwan شده است وجود دارد بیشتر عقبی حرکت از هندی و چینی سربازان در چشمه های آب گرم و Gogra پست. این باعث کاهش احتمال برخورد همانطور که اتفاق افتاده است در Galwan دره در 15 ژوئن در جریان متارکه روند. هر دو طرف منابع گفت: باید نقل مکان کرد و به نیروهای نظامی بیش از 1 متر در هر یک از این مکان و نه طرف خواهد گشت بالفعل مناطق بافر برای هم بودن.

از صفحه اول

عضو BCCI را در راس شورای اعتراض به حضور وزیر Jay شاه در یک جلسه در جولای 3. شاه با توجه به, عضو نباید شده است در حال حاضر به عنوان او به پایان مدت خود را به عنوان وزیر. شاه تیم اما معتقد است که این موضوع زیر judice به عنوان یک درخواست به دنبال گسترش شرایط حامل در حال بررسی است و قبل از دیوان عالی کشور است.

اول آن ممنوعیت H1-B ویزا تا پایان سال 2020 و در حال حاضر دستورالعمل های جدید برای دانشجویان بین المللی در دانشگاههای آمریکا. سرخپوستان به نظر می رسد فقط می توانید تی ' گرفتن یک استراحت. با توجه به دستورالعمل جدید آنها در معرض خطر اخراج از کشور اگر خود را به دانشگاه منتقل کلاس به طور کامل آنلاین در آینده ترم پاییز. چه دستورالعمل جدید چیست ؟ چه گزینه های فراموش, هندی, دانش آموزان داشته باشد ؟ ما جواب ترین سوال.

کرالا وزیر Pinarayi Vijayan سهام شده است در این افزایش با توجه به این نظر سنجی, رو به با دست زدن به او از Covid-19 بیماری همه گیر. اما یک راکت قاچاق طلا قرار گرفته و به دفتر کار خود در مرکز طوفان. Vijayan را برداشته اصلی وزیر M Sivasankar یک روز پس از آن را دولت اداره کارمند ظهور به عنوان یکی از چهره های کلیدی در سر و صدا. اشتباه خود را? Sivasankar استخدام, این متهم حتی زمانی که او رو به یک پرونده جنایی در یک نامربوط مهم است.

همه گیر

در ماه مارس هواکش در نظر گرفته شد حیاتی برای درمان جدی Covid موارد است. این باعث شده است که تولید کنندگان به سطح شیب دار بالا تولید برای دیدار با افزایش تقاضا. اما در حال حاضر با کارشناسان بهداشت و درمان با اشاره به تغییر در درمان غیر تهاجمی اکسیژن این تولید کنندگان در حال خیره شدن بیش از حد سهام و امید برای صادرات کانال باز می شود.

در حال حاضر شما می توانید راه رفتن را به هر یک از 17 آزمایشگاه خصوصی در بمبئی و یک Covid آزمون, صرف نظر از اینکه آیا شما علائم یا نهو بدون تجویز پزشک یا بیانیه خود را. در معرض عموم توسط مرکز بخشنامه افزایش آزمایش Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) آن تغییر کرده است تست پروتکل برای شب.

در حالی که 12 بیمارستان های انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از بهارات بیوتکنولوژی را Covaxin آماده به ثبت نام شرکت کنندگان در این ماه نمونه از واکسن ها هنوز هم دستخوش کیفیت و تست های ایمنی در دولت تسهیلات هند اکسپرس آموخته است.

فراتر از Covid-19

Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan که تا به حال قایقرانی صاف در سه شرایط بین سال های 2005 و 2018 زمانی که BJP به حال راحت اکثریت در مجلس است که با داشتن یک زمان سخت در چهارم نوبت به عنوان وزیر. او اعضای کابینه هنوز هم داده شده است اوراق بهادار به عنوان BJP MP Jyotiraditya Scindia رانندگی یک معامله سخت به خود وفاداران چاق و چله تکالیف.

برای نزدیک به دو دهه در حال حاضر تلاش شده است مداوم در سطوح مختلف به موسسات خارج از کشور به تشخیص عجیب و غریب چالش طبقه یک سیستم از نابرابری و ظلم و ستم منحصر به فرد است که به شبه قاره است و به رسمیت شناخته شده توسط قانون اساسی هند است. ما در تلاش های قبلی و تمدید فشار در آمریکا برای قانون به رسمیت شناختن کاست.

و در نهایت...

رزرو بازیکنان انجام این کار از توپ پسران, تمیز کردن معافیت برای پاکسازی کنده و وثیقه خبرنگاران و عکاسان پوشش مسابقات در تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) — آزمون غیر معمول سری بین انگلیس و غرب هند از امروز شروع می شود.

🎧 امروز قسمت از سه چیز پادکستما صحبت اپیدمیولوژی و رئیس عمومی بنیاد بهداشت از هند (PHFI) استاد K Srinath ردی در مورد آنچه که همه ما یاد گرفتیم در مورد رمان coronavirus و چگونه هند به کار گرفته شده همه گیر است.

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب