خواننده مشخصات: تکنولوژی کمک خواهد کرد با ما آب و هوا COVID-19

در حالی که شرایط اطراف COVID-19 شیوع در حال indescribably غم انگیز تطبیقی ظرفیت جامعه ما یافت می شود راه های

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

در حالی که شرایط اطراف COVID-19 شیوع در حال indescribably غم انگیز تطبیقی ظرفیت جامعه ما یافت می شود راه های جدید برای ارائه کالا و خدمات و سایر ضروریات را از طریق استفاده از سیستم عامل های دیجیتال و ابزار. در خصوص چالش های آموزش از راه دور باز کردن فرصت های جدید به تصور کنید که چگونه به ارائه آموزش های آنلاین برای دانش آموزان و والدین جسمی قطع از مدارس خود را.

در حالی که هنوز معلوم نیست دقیقا چه سقوط را در نظر دانش آموزان در کلاس های درس یک چیز مطمئن است: تکنولوژی است که حتی بیشتر مهم آموزشی جزء از آن بود که حتی چهار ماه پیش.

در طول سه ماه گذشته آموزش آنلاین نرم افزار شرکت های پر مهمی فاصله با فعال کردن مدارس به منظور توسعه و گسترش از راه دور-آموزش منابع از جمله بحث آنلاین پورتال ارزیابی سیستم عامل و ارسال دیجیتال قابلیت های. برای مدارس که قبلا مشترک بسیاری از شرکت های ما ابزار دیجیتال در دسترس از طریق پایان ماه ژوئن بدون هیچ هزینه اضافی.

دیگر شرکت های فن آوری در سراسر کشور در حال افزایش نیز هست. گوگل به عنوان مثال ساخته شده است که تعدادی از منابع آنلاین و سیستم عامل های موجود برای مربیان و دانش آموزان از جمله به راحتی در دسترس آنلاین وبینار قالب استفاده رایگان از Google Hangouts و حتی لپ تاپ ها برای دانش آموزان که به کامپیوتر دسترسی در صفحه اصلی. آن را به حمایت از شرکت های مانند گوگل واقعا تجهیز کشور ما مربیان و دانش آموزان با ابزار آنها نیاز دارند که در حال آماده شدن برای آینده اثرات coronavirus.

به خصوص در یک زمان مثل این این امر می تواند عاقلانه برای ما مقامات منتخب به تمرکز تلاش خود را در کمک به صنعت فن آوری رشد می کنند و در ادامه به نوآوری و راه حل های جدید استقبال باور نکردنی toolbox از سیستم عامل های دیجیتال خواهد کرد که قطعا به معنای تفاوت در حصول اطمینان از ما نسل جوان را از این بیماری همه گیر بدون گم شده ضرب و شتم.

چارلی Kratsch از بلین, مینه سوتا,

نویسنده موسس و مدیر عامل شرکت Infinite Campus (infinitecampus.com).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن