Jarrid هوستون ستون: به دنبال چوب تازه, گیاهی برای پیدا کردن نیش (و مهم نیست چند موانع!)

من می دانم که من نه تنها برای خودم صحبت می کنند وقتی که من می گویند "خوش آمدید تابستان, لطفا در حالی که ماندن.

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

من می دانم که من نه تنها برای خودم صحبت می کنند وقتی که من می گویند "خوش آمدید تابستان, لطفا در حالی که ماندن." درجه حرارت آب در حال شلیک با آب و هوای گرمتر و این طولانی ترین روز سال است. این بدان معناست که ما یک افزایش در دریایی آبزی و موجودات مختلف.

در حال حاضر ما شاهد بیشترین آبهای محدوده از اواسط دهه 60 به پایین 70 داخلی. ما در حال حاضر وارد مراحل انتقالی تغییرات. برخی از آب را در حال حاضر شروع به دیدن اشکال دریچه است که منفی و یا در برخی موارد مثبت تحت تاثیر قرار نیش می زنند. تغذیه ویندوز را در حال حاضر شروع به شکل گرفتن به عنوان به خوبی.

ما در حال حاضر شروع به دیدن برخی از گزش پوشید. چه ممکن است کار کرده اند و دیروز نیست و کار امروز است. در اینجا ما گزارش هفتگی:

لیک برتر بود و باد می وزد یکی از این آخرین هفته است. چند روز شده اند غیر ممکن است برای دریافت بر روی آب بزرگ ترک منشور کاپیتان مشغول به کار در بندر. کمتر باد می وزد روز هنوز خوب دیدن نیش دریاچه ماهی قزل آلا از جمله برخی از مهمترین آنها ماهی های بزرگ و همچنین به عنوان یک چند ماهی قزل آلا و گاه به گاه انواع مختلف اردک ماهی.

Downriggers و Dipseys در حال تبدیل شدن به محبوب تر است که به نوعی در این زمان از سال به lures های پایین تر. بهترین گزش گزارش شده کمی خارج از ساحل. بسیاری از آنها هنوز هم پیدا کردن موفقیت با استفاده از چوب طعمه, اما, انتقال, به گوشت سکوهای پشت مگس را شکل زودی.

جریان ماهیگیران تفننی هنوز خود را پیدا کردن برخی از موفقیت نوسانی مگس ها و یا مصاحبه های کوچک ریسندگی. در ویسکانسین طرف چند walleyes شروع به نشان می دهد تا در امتداد ساحل جنوبی است. نگاه که برای نیش زدن انتخاب کنید تا که ما را به حرکت جولای.

سنت لوئیس رودخانه همچنان مشغول هر دو تفریحی boaters/ماهیگیران تفننی و مسابقات ماهیگیران. این walleyes در حال گسترش در غلاف در انتخاب مناطق از رودخانه است.

بسیاری از آنها در ترکیب آب با صدا درآمده اند اما ما اختلاط در برخی از شکل دهی و مصاحبه لکه ها و پیدا کردن برخی از موفقیت است. بهترین طعمه شده اند, کرم, اما ما در حال شروع به دیدن چند گزش در crankbaits. بهتر است برای پیدا کردن مناطق که خوب baitfish. حتی بهتر است برای پیدا کردن مناطق که baitfish و تازه پوشش گیاهی و/یا چوب. ماهی پنهان کردن عشق در ساختار به کمین شکار. من همیشه می گویم اگر شما در حال ماهیگیری موانع شما در حال ماهیگیری که در آن ماهی هستند.

گربه ماهی همچنان به عنوان یک جایزه اضافه شده در تمام سفرهای ما و همچنین به عنوان یک چند ماهی smallmouth و در جای بلند قرار دادن. ما حتی یک جایزه 40 اینچ muskie روز دیگر.

داخلی دریاچه نیز همچنان مشغول با بسیاری از ماهیگیران تفننی گرفتن. اواسط دریاچه کم عمق صخره و کوهان در حال تولید برخی از خوب جلب از انواع مختلف اردک ماهی و پیک. بهترین اعماق شده اند در 8-14 فوت آب است. بهترین تاکتیک در ادامه به هر دو شکل دهی برخی از طعمه زنده یا تقلب برخی از طعمه زنده تحت یک لغزش-bobber. آهسته نورد کوچک عنکبوتی که تار میتند طعمه مخفیگاه آنان را با کرم یا زالو یافته نیز هست.

باس نیش برای هر دو smallmouth و largemouth شده است سازگار در هنگام ریخته گری سواحل و پوشش گیاهی اگر چه smallies ترجیح می دهند بیشتر از سنگ/شن و ماسه مناطق و largemouth مانند سایه در زیر اسکله و در نزدیکی علف های هرز.

برخی از دریاچه های در حال دیدن panfish شروع به پایان دادن به مرحله تخم ریزی از سال است. این ماهی خواهد شد آماده خوردن به شدت در ضخامت پوشش گیاهی در داخل و اطراف آن 4-8 فوت آب است. فرشهای کوچک 1/16 اونس jigs با نوک یک سوم از یک nightcrawler یک شرط بندی مطمئن. ببینید شما در خارج وجود دارد.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن